خون سربازان در خشت قصر های جنرالان وزارت دفاع
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۵    ۱۳۹۹/۲/۳۱ کد خبر: 163476 منبع: پرینت

اخیرأ تلویزیون طلوع گزارشی را به نشر سپرد که نشان میدهد جنرالان وزارت دفاع از خون سربازان و افسران وطن قصر های مجلل و با شکوهی را تحت سایه حکومات حامد کرزی و غنی احمدزی به مثابه فاسد ترین رژیم های تاریخ اعمار نموده اند!

هرگاه بادقت نگاه نماییم، علاوه برسیاست جنایتکارانه کرزی-احمدزی برای گسترش پروژه طالب در افغانستان، نقش این جنرال های وطن فروش و خاین برای قربانی ساختن ده ها هزار افسر و سرباز، فروش و سقوط ولایات، شهر ها، ولسوالی ها، پاسگاه های امنیتی، برنامه حملات انتحاری و انفجاری بی نهایت جدی است!

این جنرالان خیانت کار و خونخوار، از گوشت و جان سرباز، از معاشات، البسه، مواد لوژستیک، از لیست سربازان خیالی، از تبانی با طالبان و همه امکانات نامشروع استفاده نموده و خشت این قصر ها را با خون سربازان تر نموده و چنین قصر ها را برای خود و خانواده خود بلند نمودند.
این کوچکترین قطره هایی است، که از فساد بزرگ رژیم های غارتگر کرزی -احمدزی پرده برداشته و ماهیت تاراجگرانه این رژیم های فاسد و جنایتکار را به نمایش می‌گذارد!

چیزی که مبرهن است عبارت از این است که خشت این قصر ها با خون همه سربازان افغانستان شامل همه ملیت ها و مردمان قرغز، بلوچ، نورستانی، پشتون، تاجک، هزاره، ازبیک... ساخته شده است.

کسانی که به خاطر مناسبات قومی و زبانی از این رژیم های جنایتکار و فاسد دفاع میکنند در واقع خود، دست به انتحار میزنند.
اینها رژیم‌های مافیایی اند که تنها در آن منافع یک تیم خاص اعاده میگردد.
این است بارز ترین نمونه حکومت عدل و تقوای کرزی-احمدزی در افغانستان!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خون سربازان
جنرالان
نظرات بینندگان:

>>>   توریالی!
جنرالان کرزی 50 ان مربوط اولاد سامانی اند و همان وندبازان جمعیت و گلبد اند که تاجیکان انها را رهبر خود میداند و وندباز اند!

>>>   کاملا و به شمول جنرالان هزاره مانند مراد علی خان

>>>   نفر اول بسم الله محمدی وزیر دفاع اسبق

>>>   اگر یک دولت ملی بوجود می آمد قصرها ومدارک ودارایی آنها موجودی ومحاسبه میگردید وباعاید مشروع ومعاش ماهوار شان سرداده میشد درصورتیکه ازراه غیر مشروع اعمارشده ضبط وبه بیت المال تحویل داده میشد تا به حساب دولت عایدآن انتقال میگردید تا بنیه اقتصادی دولت تقویه میگردید.
بااحترام عبیدالله

>>>   اقای خاوری خیلی ظالمانه است که تنها این دو تن را خاین ملی بنامید و از دیگران چیزی نگویید.سیاف ، قانونی ،عبدالله عبدالله ، خلیلی ، محقق ، دوستم ،گلبدین همه اینها خاین ملی اند . دست همه این افراد به خیانت و جنایت و کشتار مردم آلوده است . مصارف زندگی و خرچ و برچ محافظان و خانواده ها و دستیاران این افراد از کجا پرداخته میشود ؟ از جیب کی ؟ چرا مرذم از فقر و گرسنگی رنج میبرند؟ افراد بالا نیز قصر های ده چندان زیبا تر در مناطق خود نیز آباد کرده اند . مگر چنین نیست ؟

>>>   تنها وزارت دفاع نیست که زمین های وزارت دفاع رابین خود تقسیم کردند وهزاران فساد کردند جنرالان وزارت داخله اختطاف چیان کمپنی خصوصی پنشیر وردک که سابق بنام ریاست امنیت ملی یا دمیشد هرکدام اینها خودرا فرعون ساخته اند
خداروزی را بیاورد که با این دزدان حساب وکتاب شود

>>>   دومین محمولۀ گندم اهدایی هند به مردم افغانستان از بندر چابهار در ایران بارگیری شده و به سوی افغانستان حرکت کرده است. مسوولان این وزارت می‌افزایند که وزن این محمولۀ گندم حدود ۱۰ هزار تن است و در ۴۳۵ کانتینر جابه‌جا شده است

>>>   محترم توریالی خاوری ..
سر مقاله یا یادداشت شمارا مروزر کردم. شما باید کاملا مسوولیت اتهامات خویشرا بر دوش گرفته و در فکر نهیه اسناد و ثبوت گردید. اتهامات متحدالمال با جملات پر طمطراق نمیتواند اشخاص را مسوول نگهدارد. نظر به قوانین و اصول نگارندگی اتهام همواره با اسناد ارایه گردد در غیر ان خود شما مسوول شناخته شده و باید مورد پیگرد قرار گیرید. من دامنه ای فساد نه تنها در اردو بلکه در مجموع دولت را به وضاحت مشاهده میکنم و میبینم و با شما هم عقیده هستم ولی اگر قرار باشد که تحت عنوانی مطلبی را ارایه نمایم و سر خط باشد بدون ثبوت به نشر ان اقدام نخواهم کرد.
بامیانی

>>>   برادر ورزی در زمین های مربوط وزارت دفاع شهرک عینو را ساخت.
دزد کلان کرزی و غنی و دار و دسته اش هستند.

>>>   کرزی با غنی مسول همه بد بختی ها استند.
قدرت ریس جمهور در فغانستان مطلق است پس مسولیت شان هم مطلق می باشد.
حتی پارلمان مسولیت ندارد،
وزیران همچنان.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است