این نظام شریک همه جنایت است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۷    ۱۳۹۹/۲/۲۸ کد خبر: 163430 منبع: پرینت

قبول این سخن که سران حکومت اراده‌ای برای نابودی دشمن دارند، دیری‌است رنگ باخته است! البته اگر تعبیر دشمن درست باشد! شاید هم برای نابودی دوستان خود نمی‌خواهند اقدامی بکنند! یعنی واقعاً می‌شود پذیرفت که همین سرقوماندان اعلی و وزیر دفاع و داخله و دیگر اعضای این گروه، قصد نابودی قاتلان ملت مظلوم را دارند؟! خوب اگر دارند چرا اقدام نمی‌کنند؟!
آیا با راه‌اندازی بازی موش و گربه می‌توان بر حریف غالب شد؟!
آیا ممکن است تصور کنیم این حکومت در برابر دشمنان مردم واقعاً ناتوان است؟!
آیا می‌شود پنداشت که این حکومت با این همه پشتوانه‌ی خارجی از مقابله با جنایتکاران عاجز است؟!

خوب اگر شما فکر می‌کنید که دولت در این راستا واقعاً ناتوان است؛ لطفاً دلیلی که شما را به این قناعت رسانده، بیان کنید! شاید برای افرادی که مخالف این پندارند، مفید تمام شود و بتوانند خود را قناعت دهند که این حکومت واقعاً در برابر خائنان ناتوان است! آن‌گاه شاید خود به فکر چاره برآیند؛ اما اگر حکومت ناتوان نیست، که نیست! پس چرا علیه جنایتکاران اقدامی جدی نمی‌کند و اجازه می‌دهد، همه روزه فاجعه بیافرینند و خون کودک داخل گهواره تا زن کهن‌سال و مرد و جوان این سرزمین را به راحتی بریزند؟!

راستش تاریخ این جغرافیا نظام‌های خاین را فراوان تجربه کرده؛ ولی موردی به بی‌حمیتی سران حکومت فعلی سراغ نمی‌شود که نیروهای خود را دست‌بسته در تیررس دشمن قرار دهد و کفایت نگهبانی از مردمش را تا این حد نداشته باشد! جنایاتی را که حکومت فعلی مرتکب می‌شود، در گذشته‌ی دور و نزدیک بی‌پیشینه است! واقعاً باید عاری از وجدان بود که در برابر این همه جنایت فقط به محکوم‌کردن و هشداردادن اکتفا کرد! و واقعاً باید از خرد و عقل برئ بود که توان فکر کرد که این نظام شریک این همه جنایت نیست!

سید مسعود حسینی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نظام
جنایات
نظرات بینندگان:

>>>   در حمله به زایشگاه دولت افغانستان طالبان را متهم میکند و زلمی خلیلزاد داعش را متهم میکند
چه طالبان و چه داعش این حمله وحشیانه به زنان و نوزادان برچی چنان فجیع بود که باید عاملان به شدیدترین شکل ممکن مجازات شوند
در ماه رمضان به جرم شیعه بودن زنان و نوزدان هزاره را کشتند هم طالبان سابقه کشتار شیعیان را دارد و هم داعش از این به بعد باید مراقبت بیشتری از مناطق شیعه نشین افغانستان شود این حجم از توحش بی نظیر بود ضمن اینکه از جنابان غنی و خلیلزاد باید پرسید

آقای غنی اگر معتقدی این حمله کار طالبان بود در نابودی طالبان تعلل نکن ؟
آقای خلیلزاد که بیشتر آمریکایی هستی تا افغان اگر معتقدی این حمله کار داعش بود به آمریکا بابت انتقال جانیان داعشی از سوریه به افغانستان اعتراض کن اگر واقعا صادق هستی خواستار نابودی داعش شو .

>>>   آقاي حسيني، شما از كسيكه خود زندانيهاي طالب را حتي قبل از رياست جمهوري اش رهاكرد، توقع مبارزه در مقابل دشمنان داريد. شما از حكومتيكه تيوريسن ان يون باشد، از كسيكه اطرافيانش را دزد ها مثل يازنه ها، سلطانزوي ،و غيره محاصره كرده اند، از كسيكه دورش خائنان ملي مثل امرخيل و فاروق وردك، عمر داودزي وغيره غمبر ميزنند، از كسيكه اتمر بحيث تمويل كننده داعش وزير خارجه اش باشد و ستانكزي بحيث مهماندار داعش مشاور ارشدش باشد، توقع مبارزه با دشمنان داريد، چه يك توقع واهي!!

>>>   این یک حقیقت کاملا موثق است که افرادی مافیائی درریاست امننیت ناملی وشورای امنیت ناملی موجود هستند که توسط داغش جنایتکار تجارت میکنند و آدم می کشند قتل برادران عزیز هزاره ما توسط این باند جنایت کار صورت میگیرد
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است