سکوت عبدالله در تعیین امرخیل به عنوان وزير دولت
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۲    ۱۳۹۹/۲/۲۵ کد خبر: 163397 منبع: پرینت

تا امروز به‌عنوان یک جمعیتی ضد هیچ بزرگواری ننوشتم؛
و اما حالا در یک کلمه به عرض برسانم:
- من اگر جای داکتر صاحب عبدالله می‌بودم؛
سر از فردا جنرال صاحب ظاهر را وزیر دفاع کشور تعیین می‌کردم!
وقتی سارق، غاصب، خاین و معامله‌گر آرای پاک ملت، میاید با چاق‌کردن گوسفندان سرنوشت یک ملت آزاده و سربلند را به بازی گرفته به گروگان برده در نهایت امروز وزیر می‌شود؛
چرا خادمین واقعی این خاک باید خانه نشین و پناهنده سایر ممالک باشند؟

- مگر همین است پاداش خدمت به داکتر عبدالله؟
- این است پاداش ایستاده‌گی و جان‌فشانی ملت بخاطر آرای پاک‌شان به داکتر عبدالله؟
- این است پاداش مارشالِ که چون کوه حامی و پیشتیبانت بود، امروز بخاطر رسیدن به چوکی چند روزه(چوکی آمریت) رتبه اش را به فروش رسانده معامله‌ کردی؟
- مگر رتبه مارشالی فروشی بود که با دیده‌درایی کامل به فروش رساندی؟
- تو که بخاطر چوکی آمریت آفریده شده بودی چرا خودت را کاندیدای مادام‌العمر ساخته هر بار سرنوشت یک ملت را به گروگان گرفتی؟

خطاب به داکتر صاحب عبدالله: 《برای نُخستین بار است که از طریق همین صفحه برایت تُند، رُک و راست می‌نویسم:
《-بی‌ظرفیت‌تر و انحصار طلب‌تر از خودت در طول‌عمر کسی را ندیدم‌.
جز به فکر آرایش و حکومت خویشاوندی ساختن، و فکر دار و دسته خودت به فکر هیچ فردی از ملت و یاران اصیل ات نبودی.
مثال‌زنده حکومت پنجاه درصد اجرایی...》
حیف آن همه جان‌فشانی‌های این ملت و این مردان جسور برای شفافیت و آوردن اصلاحات برای کشور، بخاطر تو!

- اسفبار است که خودت نه مرد بیرون شدی، نه یار درون.
- نه توانستی از حق خودت دفاع کنی، نه از حقوق یارانت و آنهایی‌که مال، جان و مسلک‌های مقدس‌شان را در راه تو فدا کردند.》
در فرجام ثابت قدمی تان آرزو است!

پی‌نبشت: همه با هم جنرال‌صاحب ظاهر فرزند رشید، صادق و خادمین این‌سرزمین دوباره باید به کشور خواسته شود و وزیر دفاع شوند.

با حرمت: ستایش هاشمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرخیل
عبدالله
نظرات بینندگان:

Nadir Saikal
اين است نمونه لاف و پتاق مردم سالاري و شايسته گي در افغانستان !
بلاخره خاين باباي تقلبكار توانست كه گوسفند خَيل خاين تقلبكار را به حيث وزير دولت در امور پارلمان مقرر نمايد . با تاسف در كشور ما هر قدر كه يكنفر خيانت ميكند به همان اندازه قدر و پاداش ميشود . بايد گفت كه افغانستان به ده ها سال ديگر روي آرامي ، امنيت ، خوشي ، اتحاد و ترقي را نخواهد ديد و اين جنگ قدرت سياسي از يك قبيله مشكوك آغاز شده و به نسل ها ادامه خواهد داشت .>>>   این اولین .... ایست به روی عطر و پودری عبدالله عبدالله .
باید گفت: آینده اش بسیار تاریک است. الغیب عندالله

>>>   حالا حکومت پنجاه فیصد نیست صئ فیصد است
باید برای امرخیل رتبه مارشالی داده شود

>>>   داکترعبدالله عبدالله قبلن هم کدام برنامه علمی وجهان بینی علمی برای رفاه مردم ودولت غیرمتمرکز ورهایی ازدولت های تک قومی وتمرکز خواهی نداشته وندارد خودش هم ازقبیله است.

>>>   صيقل جان انسان نظر به زور خود عمل ميكند، عبدالله ميداند كه چقدر قدرت دارد، شما ها كوتاه فكر بوده و هستيد، و مانند بقه تف انداخته و حوض خود را دنيا فكر ميكنيد، و همين كم عقلي و نظريات بي بنياد چند نَفَر كه خود را جمعيتي ميگفتند با عث بر بادي جمعيت بعد از فروپاشي رژيم نجيب گاو شد، و حتي همين مشاوران بي عقل با عث نا بودي مجاهدين افغانستان گشت، در آستراليا زندگي كردن كيف دارد ، اما مردم داخل آب ميشوند، عبدالله بزور كدام مجاهد و جمعيتي و مخلص ميتواند مقاومت كند، بزور معلم عطاء ؟ اسماعيل خان. و يا صلاح الدين و يا من و تو ؟ دوستم و محقق و خليلي از اول تا راه و سياست شان جدا بوده و است.

>>>   دوست بسیار گرامی! عبدالله وغنی در تعیینات وانتصاب هیچ نقش ورولی ندارندلیست کسانی که وزیر ووکیل ومامور میشوند از مرکز فرماندهی واز فرسنگ ها دور می اید وفقط درینجا اعلان میگردد ازین رو خود عبدالله وغنی هم از اثر امر بیرونی ها به منصب میرسند
بی بی گل

>>>   غنی یک مردی دارد و آن اینکه به همه خائنانی که به غنی خدمت کردند قدرت داد.

>>>   محترما!
شما از داكتر صاحب توقع داشتيد ويا داريد ، كه چرا اينكار وان كاررا نكرده است!
سوال اينجاست، كه داكتر صاحب عبدالله به كدام صلاحيت اينكار هارا انجام دهد؟
وى رئيس جمهور ،رئيس اجراييه، صدر اعظم، رئيس شوراى وزيران است ؟
كه مطابق صلاحيت خود كسى را مقرر كند ويا مانع مقررى شخص دگر شود؟
وى هيچكاره است !
به اساس توافقات جديد كه عنقريب اعلان ميشود، داكتر صاحب مسول پيشبرد پروسه جنجالى ولاينحل صلح ميگردد( پست غير اجراىيوى) !
درين وضعيت جديد وى در كار حكومت دخالت كرده نه ميتواند!

>>>   واقعا جالب است عمر خیل و وزیر دولت
خوب به هر صورت عمر بخواهد نخواهد چهره منفور جامعه شده و خواهد بود تاریخ قلم خورد نمیشود تاریخ تاریخ است بازهم در شرایط فعلی که تاریخ به خانه هرکس ورق زده میشود شاید اگر سابق میشود از چاپ , نشر وپخش آن تا اندازه جلوگیری صورت میگرفت هرچند کار آسان نبود ولی در شرایط فعلی دیگه هرچیز به همه کس آشکارا وهویداست
مجاهد امینی مقیم تهران

>>>   بعضی کار های اشرف غنی جز توهین به ملت دیگر توجیهی نه دارد .
م. زمین بوس

>>>   نمیدانم که این آقایان چه نوش جان میکنند که اینقدر لاف و پتاق میزنند و قسمی که مینویسند انگار گندم خورده و از جنت بیرون آمده اند . لاف رای پاک را میزنند!! برادر تو کی را میخواهی فریب بدهی مردم افغانستان یکدیگر را خوب می شناسند و حاجت به دروغ نیست چطور ادعا رای پاک را میکنید که که اکثریت رای به تیم عبدالله با دادن پول ،تهدید و ارعاب و تقلب توسط جنگسالاران و چپاولگران سرمایه های طبیعی و مالی افغانستان بدست آمده. بسیار بدور از انضاف و مایوس کننده است که می نویسید مسبب هر کار خلاف و بی عدالتی فقط پشتونها است و دیگر اقوام همه پاک و بیگناه هستند.بحیث انسان و مسلمان خوب است که کمی منصفانه قضاوت کنید.

>>>   بلا خره غني بابا عبدالله (ايزك) را پشت نخودسياه روان كرد... چي شد تحليف رياست جمهوري قندولك مقبولك در نصيب آن ...... نيست . قبل از ايكه به جلسه در أمور صلح بيايد نياز اشد به يك آرايشگاه دارد بايد يك. آرايشگر با تجربه رانيز در پهلوي معاونان خود اضافه كند.
ب.م ازكابل

>>>   بیاید بعدا زاین در امور سیاست اففانستان اسم از عبدالله عبدلله نبریم او یک قمار باز حرفوی بوده تا سیاست مدار او یک معامله ضعیف بوده که حساب یک افغانی را هم می گیرد او انسان بوده که نتوانسته پاس رای دهنده گان انتخاباتی را داشته باشد وبالاخره وا شخصی است قسم یاد کرد و عمل نکرد
قیام

>>>   ما چقدر ذليل شده ايم. باصطلاح مردم سر زاغ بودنه ميگيريم. ما از عبداله توقع عدالت خواهي داريم. اين إنسان بي خاصيت حق خودرا گرفته نميتواند، با همه پشتوانه مردمي و جامعه جهاني.

>>>   وقتیکه امور مملکت به خیانتکار مثل آفتاب برسد پس وای به حال این ملت
حمایت غنی از امر خیر دزد بود که :
کمیسیون خاین جرائت پیدا کرد که خیانت سازمانی در حق رای مردم انجام داده و دوباره غنی متقلب را پیروز انتخابات اعلان کند.
فیضی - کابل

>>>   افغانستان به یک دیکتاتور ضرورت دارد. دیکتاتور نه با خصوصیات عبدالرحمن خان و یا حفیظ الله امین دیکتاتور با خصوصیات جوزف استالین.این با روحیه ای مترقی و دشمن فساد.این مرد خدا کشتی شکسته ای روسیه شوروی را به کشتی پرتوان اتحاد شوروی مبدل ساخت و با پیروزی در جنگ دوم جهانی انرا به ساحل پیروزمندانه رسانید. استالین کسی بود که فرزندش را که در جنگ دوم جهانی اسیر شده بود با یک مارشال المانی تبادله نکرد.او گفت:یک سرباز را با یک مارشال تبادله نمیکنم.استالین دارای هر عقیده ای که بود در راه عقیده اش صادق بود . دارایی مردم را خیانت نکرد. بیسوادی را در سرتاسر شوروی از بین برد و شوروی بعد از جنگ را با همت رهبری خودش و قهرمانی های جوانمردانه ای مردم قهرمان شوروی دوباره از خاکروبه به یک قدرت عظیم که با امریکا کله میزد تبدیل کرد.استالین بعد از مرگش به جز اثارش چون منتخبات که بیشتر ۵۴ جلد بود از خود میراث به جا نگذاشته است.نه خانه نه ویلا ی بزرگ نه پول نقد در حسابات بانکی در سویس.این شخص بهترین پوهنتونها در سراسر شوروی اعمار کردو بهترین خدمات رایگان صحی را برای خلق زحمتکش شوروی داد. افغانستان چنین رهبر کار دارد. من با اینکه او کمونیست بود کاری ندارم به این موضوع کار دارم که سال ها است که افغانستان از فقدان چنین رهبر و رهنما ی با خرد در رنج و عذ اب است. در دو قرن اخیر تا کنون انچه رهبر حزب و دولتمرد در افغانستان در قدرت بوده اند به استثنای ببرک کارمل باقی همه اش دزد استفاده جو قوم پرست متعصب بوده اند.
استالین معنی لغوی اش فولاد است . این رادمرد واقعا در برابر خاینین و افراد استفاده جو بیروکرات کارشکن چون فولاد ایستاد و همه اش را تارو مار کرد.روح این رهبر پولادین شاد.افغانستان در ارزوی چنین شخصیت است.
ستانکزی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است