حمله مهاجمان مسلح به زایشگاه غرب کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۹    ۱۳۹۹/۲/۲۴ کد خبر: 163385 منبع: پرینت


حمله مهاجمان مسلح به زایشگاه غرب کابل

حمله مهاجمان مسلح به زایشگاه غرب کابل

حمله مهاجمان مسلح به زایشگاه غرب کابل

حمله مهاجمان مسلح به زایشگاه غرب کابل

حمله مهاجمان مسلح به زایشگاه غرب کابل

حمله مهاجمان مسلح به زایشگاه غرب کابل

حمله مهاجمان مسلح به زایشگاه غرب کابل

حمله مهاجمان مسلح به زایشگاه غرب کابل

حمله مهاجمان مسلح به زایشگاه غرب کابل

حمله مهاجمان مسلح به زایشگاه غرب کابل

حمله مهاجمان مسلح به زایشگاه غرب کابل

حمله مهاجمان مسلح به زایشگاه غرب کابل

حمله مهاجمان مسلح به زایشگاه غرب کابل



کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مهاجمان مسلح
زایشگاه کابل
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   بأی ذنب قتلت؟؟؟؟
افغان

>>>   آیا"بی دانش‌" هنوز هم از کشتار فاشیستی برادران ترامپ و "نوکرزی و لوده زی ها" درس نیاموخته؟ بجایی تقدیر از همت والای مردم هزاره حتی چشم دید یک بیمارستان را هم برای آنها نداریم. یا که شاید می خواهیم نسل کشی را از نطفه ادامه دهیم.
آزاده

>>>   افغانستان استخبارات ندارد ، یک کمپنی خصوصی بنام پنشیروردک است که مصروفیت های دیگری دارد ،این اداره ناکام که از زمان ورود امریکائی ها توسط کسانی به غنیمت گرفته شده تاحال بجز معاش بلند وامتیاز گرفتن هیچ دست آوردی ندارد هیچگاهی جنایتکار انتحاری را پیش از واقعه شناسائی ودستگیر ننموده است ، فقط مصروفیت شان دروغگوئی . اختطاف خارجی ها ورهائی دربدل دالر اختطاف صرافان ، دسیسه بازی وانتقام گیری . مانند چوپان دروغگو مکاتب پوچ ودروغ برای رفع مسئولیت نوشتن وصادر کردن وبعد از حادثه ادعای اینکه ماگفته بودیم اما جدی نگرفتند! درحالیکه همه مردم میدانند که مامورین واجیران این اداره باردوش حکومت بجز رفتن دنبال روسپی خانه ها حتی درخارج کشور وسایر خلاف کاری ها هیچگاه نتوانستند مانع قتل مردم بیدفاع شوند ،
این گفته ها تخریب یا پروپاگند نیست بلکه صد فیصد جقیقت است چیزی است که همه میدانند مثلا :
اول : رئیس قبلی این اداره مفسد اسدالله خالد چرا بالایش انتحاری صورت گرفت؟ چون بریک دختر تجاوزکرده بود وبعد آن دختر این انتحاری را بنام نامزد خودبه اسدالله معرفی کرده بودواوباعث شد هردوباهم ببیند که نتیجه هم همان شد ،
دوم : کرزی چرا نبیل را از ریاست امنیت برطرف ساخت چون اورا داکتر ضیا بدنیال فاحشه خانه ها به تاجکستان برده بود وارانجا به هند برعلاوه مصروفیت های که دریک هوتل درشهرنوداشتند بازهم بخارج هم سرگردان بودند
سوم : معاون قطعه واکنش سریع امنیت ملی چرا با مرمی بپای یک اداره چی روسپی خانه زد ؟
چون او کسی را که چوب خطی معاون بود دراختیار دیگر مراجعین هم گذاشته بود وقتی معاون واکنش سریع از موضوع فهمید فورا واکنش سریع نشان داد وبا مرمی بپای آن اداره چی زد سخن به رسانه ها وزخمی به شفاخانه ،
چهارم : اداره ایشیا فوندیشن یک سروی را درمورد فعالیت روسپی خانه ها درکابل انجام داده بودنتیجه رارسما دراختیار حکومت ورسانه ها قرارداد دران گذارش نوشته بود:
اکثریت مراجعین این خانه ها مامورین بخش های مختلف موسسات یو ان وکارمندان اداره امنیت می باشند
کدام ازین ها پروپاگند ویا دروغ است ؟؟
همه اینهارااکثریت بیشتر وبهتر از من میدانند ، درینصورت کی باید پلان های دشمن را کشف وخنثی کند؟ هیچکس نیست . پاکستانی ها وتعدادی عرب های ترورست وجنایتکار با همدستی طالبان هرچه خواسته باشند می توانند
ر

>>>   روحشان شاد جنایت بدترازین نمیشود

>>>   دومین کشتی حامل گندم کمکی هند به افغانستان در بندر چابهار پهلو گرفت
مقام‌ها در بندر چابهار ایران می‌گویند که دومین کشتی حامل گندم کمکی هند به افغانستان وارد این بندر شده است. مهندس بهروز آقایی، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ایران به رسانه‌ها گفته که این کشتی امروز چهارشنبه(۲۴ ثور) در بندر چابهار پهلو گرفته است.
به گفته وی، این محموله ۱۰ هزار تنی، حامل ۴۳۵ کانتینر ۲۰ فوت است که امروز چهارشنبه(۲۴ ثور) توسط کشتی کاشان، وارد این بندر استراتژیک شد
قرار است این محموله پس از انجام تشریفات گمرکی به صورت حمل یک‌سره از کشتی به کامیون و از طریق مرز میلک – زرنج به ولایات هرات، قندهار، بغلان، کابل و بلخ منتقل شود.
به گفته آقایی، بخش اول این محموله در قالب ۲۰۳ کانتینر و به وزن ۵ هزار تن، ۲۷ ماه حمل از طریق بندر چابهار وارد و به طور کامل طی ۱۲ روز به افغانستان ارسال شد.
قرار است ۷۵ هزار تن گندم کمکی هند در چند مرحله از این کشور و از طریق بندر چابهار ایران به افغانستان ترانزیت شود
+++++تشکر زیاد از کشور هند با وجود اینکه تعداد مردم فقیر وگرسنه درهند بیشتر از افغانستان است اما به دلیل اینکه مابه نسبت حرص زیاد زمین های زراعتی خودرا چرس بنگ تریاک کشت میکنیم تاپول بیشتر بدست اوریم کمبود گندم داریم ، گرچه شما ماتتد ما همه مسلمان نیستیدکه رفتن به جنت برای شما مانند ماتضمین شده باشد بازهم ما گندم شمارا قبول داریم ،اگر پول هم هرچه بدهید از هرکس باشد خواه یهود خواه نصارا خواه بت پرست خواه آتش پرست ما می پذیریم وبه انتظار کمک بعدی شما هستیم ،
( غیرت دار)

>>>   لعنت خدا بر وهابی های وحشی و بلک داعش آمریکا

>>>   او دانش همدست غنی نژادپرست!
او دانش بی وجدان!
او محقق خائن!
او خلیلی بی غیرت!
او علمای ساکت و بی مسئولیت!
او سیاسیون و نخبگان و روشنفکران هزاره و شیعه!
او دانشجویان ناجوانمرد!
همه ی شمااز حکومت آپارتاید و فاشیست و نژادپرست غنی بیرون شوید، هزاره ها و شیعیان را مسلح کنید تا از نوامیس هزاره ها و شیعیان دفاع کنند.
دنبال کدام صلح هستین؟!
آمریکا به شما خیانت کرد و با دشمن تان همدست شد! دیگه چی مانده؟ دیگه منتظر چی هستید؟ آخر بدتر از این که زنان هزاره را سر زایمان شان قتل عام کنندباید چی کار کنند تا وجدان شما بیدار شود؟؟ آیا بدتر از این هم می شود؟
راهی بجز مسلح کردن هزاره ها و کل شیعیان وجود ندارد؟ دفاع از نوامیس واجب است.
فاطمیون باید از سوریه به افغانستان بر گردند و از نوامیس هزاره ها و شیعیان دفاع کنند.
دیگه کدام مصحلت مانده که شما سکوت کردید؟
آیا شما روی غنی و داعش و طالبِ درنده صفت بی وجدان اسم انسان می گذارید؟ آیا شما با این وحشی های جاهل و نوکر سعودی ها و پاکستانی صلح می کنید؟
او هزاره ها و او شیعه ها همه ی شما از خواب غفلت بیدار شوید، به فطرت و وجدان تان رجوع کنید، آیا زنان و دختران و نوزادان هزاره به کی پناه ببرند؟ اصلا شما غیرت دارید؟ وقتی که این قتل عام ها و نسل کشی ها را می بینید آیا بازهم آرزوی مرگ نمی کنید؟

>>>   ملت ما بسیار احمق هستند که خاموش هستند چرا قیام نمیکنند/ چرا برضد این وطن فروشان مبارزه نمیکنند؟
برادران کرزی واشرف خبث هرروز خون مردم بی گناه را میریزانند باکدام دلیل اشرف سگ یهودی این زندانیان خون خوار را رهامیکند؟
اصلا ملتی وجود ندارد همه دنبال پول هستند همیشه از رهبران خائین وطن فروش و جاسوس حمایت میکنند پارچه پارچه شدند.
حالا سخنان داکترنجیب را بیاد بیاورید که چه گفته بود در باره پاکستان (ای اس ای )

>>>   برادر زور هيچكس به اين قاتلان نميرسد دانش گيرم استعفاء داد اين جنگي لعنتي ختم نميشود . به جز از رحم ايزد لايزال . پروردگار عالم قهر خودرا بلاي عاملين اين وحشي صفتان نازل كند ....
ب،م از كابل

>>>   در زمان حکومت نجیب اگر آی اس آی درافغانستان کدام انفجار سازملان میداد درجوابش خاد آن زمان هم در داخل پاکستان عین کار را می کرد اما حالا ریاست امنیت ناملی یا کمپنی خصوصی پنشیر وردک معلوم نیست مصروف چی است برای ویروس گرونا واکسین اختراع میکند یا مصروف ساختن بم اتم است ویا راکت بر ای ارسال به فضا میسازد چون از بودن ونبودن این اداره ناکلام هیچ خبر ی نیست ؟

>>>   این آقای که از روی احساسات مردم شریف هزاره و هموطنان شیعه را تشویق به گرفتن سلاح و مقابله مینماید ایا با این نظر و عقیده تنگنظرانه میداند که دفعه قبل که اشخاص نادان مردم هزاره را به جنگ و مقابله با دیگران تشویق کرد چه سر انجام بدی برای مردم هزاره به ارمغان آورد؟ لطفا دور از احساسات و واقیبینانه نظر بدهید. بیاید با اتحاد و همبستگی نیرو های روشن و وطنپرست تحت چتر قوای دفاعی وطن در مقابل سیاه رویان و سیه اندیشان اجیر اجنبیان متحدانه مبارزه نموده و وطن خویش را از شر این .....خلاص نمائیم.

>>>   هرجای مسلمان است باید برای بهراه اندازی خشونت بهانهد جوئی وسروصدا کند اینه مثالش :
مسلمانان در جنگ با زنده گی شان
مسلمانان در گینه به زور مساجد را باز کردند.
تظاهرکنندگان مسلمان در گینه با زور مساجد را که برای جلوگیری از شیوع کرونا بسته شده بود باز کردند.
«جمال بانگو» دبیر امور دینی دولت جمهوری گینه شب گذشته تأکید کرد بسته شدن عبادتگاه ها بخشی از تدابیری است که برای جلوگیری از شیوع کرونا اتخاذ شده است و خواستار «آرامش و خویشتنداری شد».
مساجد در این کشور آفریقایی پس از آن باز شد که در جریان تظاهرات روز گذشته در اعتراض به حالت فوق العاده و نیز قطع مکرر جریان برق 7 تن کشته شدند.
حالت فوق العاده که از 26 مارس در گینه برقرار شده بود منجر به ممنوعیت رفت و آمد بین کوناکری پایتخت و دیگر مناطق و نیز بستن عبادتگاه ها در این کشور شد که مسلمانان بیش از 80 درصد جمعیت آن را شکل می دهند.
گینه از جمله کشورهای آفریقایی است که بیشترین آسیب را از کرونا دیده است به طوری که در این کشور 2هزار و 372 مورد ابتلا و 14 مورد فوتی ثبت شده است.
از گذارش نامه

>>>   حتی حیوانات هم به حیوان ماده و نوزادش رحم میکنند طالبان یا داعش هر کدام اینکار را کردند از حیوانات هم پست تر بودند حمله به زنان باردار و تازه زایمان کرده آنهم در ماه رمضان و قتل نوزادان ...
خدا انتقام خون این نوزادان را از داعش و طالبان و آمریکا بگیرد ان شاءالله .

>>>   آقای غیرت دار افغانستان هر سال حداقل به یک ملیون تن برنج احتیاج دارد. این ۷۵ هزار تن که هند صادر کرده در مقایسه با نیاز افغانستان بسیار ناچیز هست و بیشتر تبلیغات است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است