غنی فرمان آزادی ۱۲ هزار زندانی را صادر کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۶    ۱۳۹۹/۲/۹ کد خبر: 163185 منبع: پرینت

اشرف غنی فرمان آزادی بیش از ۱۲ هزار نفر از زندانیان را صادر کرده است.
صدیق صدیقی سخنگوی ارگ گفت که متن فرمان اشرف غنی برای عفو زندانیان نهایی شده است.

صدیقی در توییتی نوشت که این فرمان به مناسبت سالروز پیروزی مجاهدین در 8 ثور صادر شد و در نتیجه آن هزاران زندانی آزاد خواهند شد.
وی افزود: جزییات این فرمان، با حضور سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری و رییس زندان‌های افغانستان با رسانه‌ها در میان گذاشته می‌شود.

غنی پیش از این نیز فرمانی را به هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در زندان‌های کشور صادر کرده بود که در نتیجه‌‌ی آن هزاران زندانی در دو هفته‌ی اخیر از زندان‌های کشور آزاد شدند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
زندانیان
نظرات بینندگان:

>>>   دیگر ضرورتی به قلم فرسایی کسی نیست زیرا اشرفک چهره کریه هشت ثور را خود تعریف عملی نمود یعنی رها کردن آدم کشان، جنایتکاران و تروریستان در روز جشن شان.
آزاده

>>>   رييس جمهورتون با هماهنگي آمريكا زندانيان طالبان رو آزاد ميكنه با هماهنگي آمريكا داعش رو وارد افغانستان ميكنه درظاهر داره با طالبان ميجنگه اما هميشه درجاهاي مهم جان سربازان طالبان رو نجات داده ولي باز به ايران حمله ميكنه ميگه طالبان با ايرانه حتي اگه اينطور باشه كارمعقولي ايران ميكنه اگه طالبان دشمن افغانستانه آمريكا هم دشمن ايرانه پايگاههاي آمريكا سرتاير ايران هست پس ايران هم حق داره براي دفاع از مرزهاش با بخشي از طالبان كناربياد

>>>   به افتخار هـــفــــت ثور این زندانیان آزاد شدند

>>>   بهتر است از این به بعد وقت پلیس و دادستان و قاضی را بیهوده مصرف نکنید چون نهایت کار این سه ارگان به بند کشیدن مجرمین است .
پس چه سود که این همه آدم زحمت میکشد تا مجرم به بند کشیده شود و بعد غنی رها میکند.
دور باطل

>>>   پولیس خودش نان وتیل مهمات را می فروشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است