حکومت غنی در بحران سیاسی و آستانه سقوط
کسی که در كانون هاى كاپيتاليزم وحشى آمريكای اشغالگر شخصيت اش شكل گرفته سالانه میلیون ها دالر از بودجه افغانستان را برای رهبران پشتونستان پاکستان توسط وزارت اقوام و قبایل میدهد 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۱۱    ۱۳۹۹/۲/۴ کد خبر: 163144 منبع: پرینت

حکومت غنی به دلیل ضعف مدیریت فقدان حکومت در بحران سیاسی و آستانه سقوط است!
اوغان یا افغان تنها نام یک قوم از اقوام افغانستان است و انها نام ها تاریخ و فرهنگ و استوره یکسان با خراسانیان کهن ندارند بلکه بر ضد مردم بومی هستند و تلاش دارند هویت تک قومی « افغان » خود را بر‌ دیگر اقوام بومی این کشو ر خورشدی زمین حاصلخیز تحمیل میکنند. آنها به تنهایی در افغانستان حکومت تک قومی خود دارند و دیگر اقوام را در معادله قدرت در مرکز و ولایت صلاحیت راه نمی‌دهند.

غنی مغز تفکر فاشستی دوم جهان با ایده جذب لیاقت های اقوام غیر افغان پختون در مصاحبه تلویزونی گفته بود: عادلانه نیست که 98 در صد زندانیان بگرام، گویندگان یک زبان باشند، هموطن عزیزم این سخن غنی متعصب معنی دارد یعنی گوینده زبان پشتو ملیت افغان این گزافه گویی غنی مغز تعصب در جامعه قبيله ای در دامن فرهنگ غژدى نشينى و صحرا گردی پاکستان چكيده است و جوان شده است و در كانون هاى كاپيتاليزم وحشى آمريكای اشغالگر شخصيت اش شكل گرفته است و نيم قلب به قبيله ای کوچیان پاکستان است چنين مخلوطى نمى تواند در کشوری که اقوام و ملیت محتلف دارد انسانى فكر كند. غنی یعنی غده سرطانی هر چه زوتر کثیف را از ارگ بیرون کنید در غیر آن افغانستان به یک محشر گاه خونریزی تبدیل خواهد کرد.

بنا؛ ای ملت خواب برده امروز دشمنت در ارگ ارام با همدست ترورستان خود نشته ولی تو از دنیا بخبر هر روز ازدست چاپلوسان محافظ کار به خاک و خون غطه درجبعا ت جنگ بخون افتیده، غنی مغز گنده نمی تواند انسانی فکر کند، داره تاریخ و فرهنگ و اثاری تاریخی مردم بومی خراسان کهن را از بین می برد تاریخ اوغان پختون جایگزین کند، بناً، او مردم شریف با دیانت برخیز تا چه زمانی خواب خواهید بود تا چه زمان اطفال ما بزرگان ما در شهر و دهات قربانی این جاهلان وحشی قدرت طلب تیکه قومی قبیله ارگ نیشن بد اخلاق سکسی خواهد شد.

باید خاطر نشان ساخت که اومردم شریف باغیرت حب وطن از هیچ تهدی از طرف غنی فاشت قبیله نه ترسید نیروهای جامعه جهانی کشور های دوست بخاطری که از بین بردن ظلم، ستم، استبداد و برتری جویی قومی در کشور ما حضور دارند و این فرصت خوب یک جانس طلای برای نجات وطن ما از دست حلقه ای های خبیثه فاشیست و تروریستان درون حکومت غنی مانند گروه آسیب رسانی است و این فرصت را هموطن دلسوزو مبارزان شجاع دلیر راه آزادی عدالت خوا در وطن نیاکان تان از دست ندهید.

همونان مبارز، دلیر شجاع وطن یک روز حرکت قیام برای نجات از ظلم، استبداد، ستم برتری جویی قومی ازحلقه خبیثه فاشیست، شوونیسم قبیله گرا را از بیخ بنیاد برکنید و موا فقیت ابدی را در این کشور زیبا آفتابی نیاکان تان به پیروزی رسانید و ادامه هرروز ریختن خون پاک کود کان، پیر و برنا سربازان بی دفاع ما در شهر ها و دهات باعث نابودی ملت بومی در سرزمین نیاکان ما است.

یگانه راه حل و بیرون رفت از این قتل و کشتار مردم سربازان بی دفاع ما قیام سرتاسری مردم افغانستان بر علیه بیگانگاه آتش نفرت که به عدالت اجتماعی و به روند پروسه دموکراتیک انتخابات باور کرسی ریاست جمهوری ندارند، نه تنها جعلی و تحمیلی است بلکه بزرگترین تهدید به امنیت ملی و منافع ملی افغانستان نیز می باشد.

سالانه میلیون ها دالر از بودجه افغانستان برای رهبران پشتونستان خواه پاکستان از طرف حاکمان قبیله جاحل بیگانه پرست توسط رهبری وزارت اقوام قبایل بخاطر شعار لر او بر یو افغان دی این پول هنگفتی داده می شود اما مرد م بعضی ولایت کشور ما زیر خط فقر ناداری و بیکاری و را ه های آنها بدون اسفالت در رنج زندگی دارند.

هموطن عزیزو آگا هان قلم بدست سکوت و محافظه کاری در تفکر حذف اقوام راه حل نیست، با جسارت با دلیری روی میدان بیاید.
البته نباید فراموش کرد هموطن عزیزم من متعصب نیستم همزیستی و همگرایی که از نیاکان فرهنگ دوست خود ارث برده ام که بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند.

حیدرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت غنی
پشتون پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   یک رفراندوم در ولایات سرحدی سرحد دیورند راه اندازی شود و دیده شود که باشندگان این ولایت میخواهند که پاسپورت افغانی داشته باشند یا پاسپورت پاکستانی؟

>>>   خلیفه به گپهای ناق دلته خوش نکو اقدر ساده هم نیست .
رئیس جمهور غنی مثل اهبرای گدا صفت و نادان شوروا های ناق و ناروای بسماچ ها نیست ، به یادت باشه که آخرین میخه به تابوت وطنفروشای نامرد میزند .
زنده باد اشرف غنی بابا قهرمان قهرمانان.
خرماه شرین از دوشنبه

>>>   در جنگ های داخلی حزب وحدت بجای آن که در مقابل گلبدین بجنگد،در مقابل شورای نظار و جمعیت میجنگید.
حالا هزاره ها آمدند و خود را مخالف نظام قبیله نشان میدهند.
چرا در آن وقت مخالف قدرت خواهی نظام قبیله نبودید؟

>>>   گویند
خر عیسی گرش به مکه بری
چو بیاری باز همان خر بود
هوادران غنی کوچی هم فراموش کرده اند که غنی بعد از این همه تعلیم و تحصیل در غرب، چو بیاری باز همان خر کوچی متعصب که بود هنوز هم هست۰
حال اینکه غنی بگفته بعضی "یک مرد دانشگاهی و عمیقا آگاه از اوضاع کشور و جهان است" چه بدرد میخورد که تمام این دانش در جهت منفی و برای اهداف سمتی و گروهی سهو استفاده میشوند۰
نتیجه کار دانش فهم و مدیریت غنی را دیدیم که چه بود۰ حال او پس میتواند به همان کالج که سابق درس میداد همانجا برود۰ در امریکا مثل غنی معلم های چولر و گوه دیوانه زیاد هستند؛ این افغانستان بود که او را صرف بخاطر تسلط او بر زبان انگلیسی و نزدیکی او با امریکایی ها اینقدر جدی گرفته بودند، ورنه او بجز از یک ایجنت خارجی هیچ گوهی هم نیست۰

>>>   هلیکوپتر فرار غنی کوچی همین حالا در بام ارگ جابجا شده است۰ ولی نگذارید این عوامفریب متقلب فرار کند، باید محکمه شود و چوب در ک۰۰ خودش و مخکش هایش زده شود۰

>>>   غنی کوچی بزرگترین دزد است، زنش دزد دوم۰ تمام دزدان دیسانتی اپورتونیست چون زاخیلوال غلام فاروق وردک جلالی رحیمی قیومی سرگند یا سرگین و دیگر مخکشک های خورد و بزرگ چون دزد طیاره و زنش زهره داوی دزد تیل و زنش شکریه بارکزی بچه کاکای غنی اجمل کوچی و بقیه خائن ها همه بر دور او هستند و مصروف دزدی و چور چپاول....

>>>   متقلب اعظم تمام دنیا را یکجا در مقابل خودش و حکومت فاسدش منزوی ساخته۰
در بحث های سرنوشت افغانستان تمام دنیا باهم در مقابل متپکیر صیت تول نری از نگاه سیاسی کاملا منزوی شده اند۰
آپرین متپکیر صیب، غنی بابا درباندی ویارو۰
نازی اقبال از پشاور


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است