کارمندان زن در زندانها مورد تجاوز کارمندان مرد...!
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۱    ۱۳۹۹/۲/۳ کد خبر: 163122 منبع: پرینت

کارمندان زن زندان ها از سوی کارمندان مرد مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.
بر اساس شکایات و یافته‌های اداره زندانها، تعدادی از کارمندان اناث زندان‌ها از طرف پرسونل ذکور مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌گیرند.

احمدراشد طوطاخیل رییس عمومی زندان‌ها در یک کنفرانس خبری در کابل گفت که آزار و اذیت کارمندان خانم برای ما قابل قبول نیست و مبارزه جدی را در این مورد آغاز کردیم.

وی افزود: به تمام مشکلات زندانیان رسیدگی و با مفسدین برخورد جدی خواهد شد. بعد از این دروازه‌های زندان‌ها به روی نظارت بسته نخواهد بود و تمام نهادهای مدنی می‌توانند از زندان‌ها نظارت کنند.

طوطاخیل افزود که بر اساس یافته‌های این اداره، استفاده از مواد مخدر در زندان‌ها جریان داشته و دارد، حتی در روند قرنطین هم مواد مخدر به داخل زندان ها انتقال یافته است که مسوولین زندان‌ها در این روند دست دارند. فساد در زندان وجود دارد و برای مبارزه با این فساد سیستماتیک مبارزه جدی را آغاز کردیم.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تجاوز
زندان
نظرات بینندگان:

>>>   تا که از بز نخارد به دیوار نمی مالد
تمام فساد در قات پایی همین طبقه دیمکراسی حیوانی است وقتیکه حیوانیت میخواهند برای حیوانات دیگر خود را قایم نماید مانند کشور های خارج برای زن دیمکراسی گفته آزادی داده ولی مانند کاغذ تشناب از انها استفاده میکند

>>>   در هر وزارت خانه و هر اداره دولتی و ارگان دولتی،باید یک اداره یی بنام حفاظت از خانم ها وجود داشته باشد و خانم ها میبینند که همکاران شان و یا روسای ادارات شان از آنها حواهشات نا مشروع دارند،به این اداره خبر دهند و این اداره با ثبت تصاویر و صداهای تقاضا کنندگان خواهشات نامشروع این اشخاص،منحیث اسناد ودست آویز،به محکمه معرفی شوند.

>>>   قصور از زنان است. اگر خارج از زندان باشند. باز هم بچنین عمل فحشا دست میزنند. خر عیسی اگر به مکه برند پس بیاید همان خر باشد. فاحشه در هر مکان که باشد، فاحشه است.جلو آن گرفته نمیشود.

>>>   این کارها به توافق جانبین صورت میگیرد که یکی از اصول دیموکراسی بوده و هیچکس حق فراخواندان اینچنین اشخاص را ندارد.

>>>   زنها خودشان می خواسته اند والا به زورنمیشود به کسی تجاوز کرد.

>>>   همهء اين كار ها از ارگ سرچشمه ميگيرد و در همانجا پلان ميشود.
فضلى را چرا اورده اند ؟
بلى كه فضلى ريس روسپى ها و فحشًا براى ارگى ها و مأمورينى است كه همه از يك اخور جو ميخورند.
ح ع

>>>   اگر زن واقعا با حجاب وفاحشه نباشد در زندان ها چرا کار کند تا کی کون بز نخارد نان چو پان را نمی خورد

>>>   هموطنان عزیزم ! اگر زنی مجبور نباشد دست به فحشا و تن فروشی نمیزند . این محرومیت های اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی جامعه است که زنان را مجبور به تن فروشی و مردان را مجبور به تجاوز میکند . ساختار سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی جامعه باید اصلاح شود . زنان را توهین نکنید که مادران و خواهران اند .شرایط اجتماعی را توهین کنید و برای اصلاح آن کمر ببنید .

>>>   می گویند، (داخل قصر ریاست جمهور چنین شده است).!؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است