کشته و زخمی شدن 9 کارمند ناتو در نزدیکی بگرام
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۵    ۱۳۹۹/۱/۲۹ کد خبر: 163063 منبع: پرینت

در حمله مردان مسلح ناشناس در نزدیکی پایگاه نظامی بگرام، پنج کارگر این پایگاه جان باختند و چهار تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش طلوع، عصمت الله محمدی، عضو شورای ولایتی پروان می گوید که این کارگران حوالی ساعت 10 شب «16، مارچ» در منطقه دهن میدان در نزدیک پایگاه بگرام مورد هدف قرار گرفتند.

پروان در شمال کشور، یکی از ولایت های ناامن افغانستان بشمار می‌رود، جنگجویان گروه‌های تروریستی در بیشتر از ولسوالی ها این ولایت فعالیت گسترده دارند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بگرام
حمله
نظرات بینندگان:

>>>   ریاست امنیت ملی گفته است:
ما پنج سال پیش از وقوع این حادثه خبرداشتیم وبرای آنها مکتوب فرستاده بودیم اما آنها مکتوب مارا جدی نگرفتند

>>>   چرا مطبوعات جمهوری اسلامی افغانستان به برادران مسلح خود که هر روز قتل و غارت میکنند توهین میکنند؟؟؟ تاچهل سال قبل همین افراد یعنی جمعیتی ها سیافی ها گلبدینی ها عینا چنین اعمال تروریستی را انجام میدادند... مکاتب را اتش میزدند معلم و داکتر را سر میبریدند کلینیک های صحی را در ولایات و قریه جات اتش میزدند خلاصه انچه پاکستانی ها برایشان دستور میداد با دل و جان انرا تطبیق میکردند . اگر به این اتهامات انکار میکنند اثار زیاد اکنون در انترنت موجود است که توسط ای اس ای افشا گردیده است.
نتیجه اینکه اشرار دیروز یعنی گو یا جهادی شپش زده ای دیروز برادران سکه ای امروزی خود را تروریست میخوانند ؟؟؟؟ اینها طالبان و داعش و غیره را به خاطر ان تروریست میکویند که اینها قدرت پول و ثروت های باد اورده را دست شان میربایند....
عبدالحلیم باشنده کابل

>>>   دزدان شمالي شريك قدرت براي باجگيري دست به همچو حملات ميزنند، چون طالب تقبيح ميكند و داعش شمالي مسؤليت را به عهده مي گيرد، انشاءالله برادر بزرگ برادران طالب را بقدرت مي آورند و اين دزدان سياسي و مالكان فعلي تجارت و عمارات كابل را مجبور به فرار مي سازند.

>>>   طالب و داعش در قلعه گلی و در باقی مناطق پشتون نشین ناقلین مراکز ترور و دهشت دارند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است