آرزو نورستانی در مقام سکرتر فضلی
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۶    ۱۳۹۹/۱/۲۳ کد خبر: 162991 منبع: پرینت

خانم آرزو نورستانی همسر فرامرز تمنا ودختر هوا علم نورستانی دلاورانه از پل صراط عبور کرد و بدون هیچ سلاحی به جنگ با بلاها در داخل ارگ ریاست جمهوری برفت!
جای که او نبرد خود را آغاز نموده یک توحش گاه وحشتناک ای است که رفتن در آنجا دل شیر میخواهد!
خانم آرزو ،روز گاری کاخ ریاست جمهوری اشرف غنی را سرزمین "فحشا" و"گذر گاه سکس" خوانده بود.آن روزگاران اولیای امور در ارگ ریاست جمهوری تازه تعامل کرسی در برابر سکس را براه انداخته و همسرش فرامرز تمنا میخواست تا از طریق پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان ،اشرف غنی را از این ... خانه بیرون نموده و خود در کرسی ریاست جمهوری تکیه نماید!
اما گذر زمان، فرامرز تمنارا به بازیچه ولودسپیکر غنی احمد زی مبدل ساخت وبانو آرزو نورستانی را بر مسند سکرتریت فضلی یکی از بدنام ترین چهره زهرخوار ارگ نشاند. خانم آرزو که شوق کوباره های ارگ در وجودش خانه کرده بود، به مقام والای استادی پشت پا زد و افتخار سکرتریت فضلی را به جان خرید!
انصافآ که درین نبرد نا متناسب آقای فرامرز تمنا نیز کمتر از دل شیر، دلی برسینه نداشته است.
گزارشات تایید ناشده حاکی است که تقرر بانو آرزو و متعاقبآ اهدای کرسی بالاتر برای فرامرز تمنا از شرایط ایست که توسط بانو هواعلم نورستانی در ازای اعلان پیروزی تقلبی اشرف غنی احمدزی با حاکمان ارگ شامل پروتوکل شده است!
توریالی خاوری
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


آرزو نورستانی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آرزو نورستانی
تمنا
فضلی
شایعات
نظرات بینندگان:

>>>   خداکند که این خانم دوباره فرامرز را رها نکگند ودربند تعلق جدید درنیاید

>>>   فضلی مشل اهن ربا واری است بخدا.

>>>   خداوند انسان را انقدر شوق زده به کرسی و مقام در ارگ نکند که از تمام عزت و ابروی اش بگذرد و کرسی را مقدم بر عزت و ابروی خویش داند .

>>>   مصاحبه های این را تقریبا زیاد شده ام و. در اول فکر میکردم که یک خانم مبارز و. با فهم است اما متاسفانه مانند مادر جان خود دل به دریا زد و. آرزوی ارگ نمود و همه چیز را در مقابل چوکی از یاد برد این است خانم های که از حقوق مادران ما و. خواهران ما در مقابل نابسامانی ها دست به مبارزه زده بودند افسوس و. صد افسوس به حال این نخبگان ما که چطور خود را به یک چیزی ناچیز به فروش میرساند ،او مانند. مادر خود لچر وشلیطه است امید خانمهای دلاور و. با ایمان به توطعه های این افراد مزدور فریب نخورند !!!!!
عبدالله ریحان

>>>   فرامرز تمنا در كمپاين انتخاباتي خود ، ميخواست جاده هارا سنگ فرش كند و باينترتيب بيكاري را در وطن از بين ببرد. اما سخنهاي هوايي اورا كس قبول نكرد و رأي نگرفت. او مانند ديگران ميخواست خودرا مطرح سازد و در اخير هم با كلمرغ يكجا شد تا يك چوكي تشريفاتي برايش برسد. همچنين اشخاص براي رسيدن به قدرت و پول آماده هر كار اند.

>>>   ارزو جان شما را به جمع افرادی چون مریم وووو وکیله صاحبه ها خوش امد میگویم امید واریم با فضلی خوش بگذرد .

>>>   چون دل شیر نداری سفر ارگ مکن ، یا بهتر وساده ترازین از دوری کده دبین بلابودن بهتره،

>>>   آرزو نورستانی با علم بر اینکه ارگ چه جائی است و فضلی چه موجودی آگاهانه ره به این آسیاب برده و بدون گرد بیرون نخواهد شد .
سکرتریت در هر حدی که باشد یکی از شرایط رسیدن به آن خوش سیما بودن و خوش تیپ بودن و طناز بودن است.
فرق نمیکند در اروپا یا آمریکا یا بنگله دیش یا افغانستان .
ترس من این است که با تعین فرامرز تمنا به حیث نماینده افغانستان در ملل متحد یا کدام بخش دیگر در خارج زمینه صد فیصد فراهم شود و آنگاه

آبی که آبرو ببرد خاک بر سرش
یا آنکه آبروی تو از پیش ریخته است

خانم هوا نورستانی با خیانت به ملت افغانستان عذاب وجدان را برای تمام عمر کمائی کرد و جهنم را در آخرت .
و حال با این بی آبرویی چشمه حیا در فامیلش خشکید چون همه میدانند که وظیفه سکرتر در هر دفتری که باشد و به خصوص در دفتر فضلی چی است
شاید خودش هم شوخ پسر طناز را امروز یا فردا به خود سکرتر گمارد تا خستگی روز های دشوار انتخابات از تن بدر کند.
ذلت بیشتر از این نصیب تان باد

>>>   از طریق فضلی خود را به اشرف غنی میرساند و فرامرز تمنا را به معینیت وزارت خارجه میرساند و شاید در آینده خودش را نیز به پوست های بلند تر برساند.اگر همین دیگ و همین کاسه باشد و اشرف غنی بر سر قدرت باشد.

>>>   آرزو جان هم كمتر از فضلي نيست ، سابقه عشق بازي با استاد خود را كه بعداً شوهرش شد دارد ، بسيار زود شاهد خواهيم بود كه پيشتر از فرامرز به آنسوي مرز فاميلي قدم خواهد گذاشت ، و فضلي را مخنث ثابت نموده و همه ارگي ها را برائت از زنكه بازي ميدهد و شايد ثابت نمايد كه اينها مردمان خوب استند با خانم ها سر و كار ندارند، و فعلاً با آمدن صالح در ارگ همه اينها تغير جهت داده و همه شان هم جنس باز شده اند و در خدمت غني هستند.
دعاء كنيد كه طالب را امريكا به قدرت بياورد، در غير آن حوا علم نورستاني هم شايد حامله دار شود.

>>>   این نظرات خیلی توهین آمیز اند . انسان را مشمئز میکند . هر چه از دهنشان بیرون میشود میگوییند و باکی هم ندارند . انتقاد راه های سالمتری هم دارد که میتواند باحفظ عفت کلام انتقاد کرد ولی فحش و ناسزا نگفت .

>>>   هوا جان زیاد احتیاط میکند و تجربه دارد مگر تشویش من در مورد آرزو جان است چون در ارگ تیمی عمل میکنند و بی احتیاط.

>>>   لطف نموده به عزت و حرمت قلم و خود هم فکر کنیم من شخصا تمام جوانب را می شناسم تماما مردم خوب است
احمدی کابل

>>>   مبارک فضلی آغا باشد به گپ تاجیک ها آشش شود

>>>   فرامرز تمنا و آرزو تمنا! نمادی از روشنفکران افغانستانی - داود میرها- شکریه بارکزی ها - لطیف محمود ها و شیوای شرق ها...... چه پوقانه هایی بادی و لافوک. کسانیکه به زعم ناقص شان خودهارا عقل کل جامعه محسوب میکنند. فرامرز تمنایی که چندی قبل برای اثبات دانشمندی فرامرزی اش به رییس جهمور چلینج میداد تا رویارویی با وی به گفتمان خردورزی بپردازد. اینها مشت نمونه ای خروار از جامعه روشنفکری در جامعه تاریک و ظلمتکده افغانستان. مگر مصیبت بزرگتر ازین را در جامعه مصیبت زده ای چون افغانستان میتوان سراع کرد؟

>>>   ايكاش شما خبر ميداشتيد كه آرزو جان نورستانى چه رازها با برخى از چهره هاي زورمند و سرشناس دارد اما به گفته خودش فرامرز تمنا ساده ترين و ابله ترين بود
ملالى

>>>   مریزان آبرو در ارگ کابل
که از کف میدهی آن در تغافل
در انجا فاسدان و مفسدان اند
به زنها هیچ رحمی نیست در کل

>>>   فضلی طالع مند است هرنوع نعمات برای خوبخود می آید.وارگ هم درگزشته تاریخ جای عیاشی شاهان وامیران بود.به گواه تاریخ امیر حبیب الله پدر شاه امان الله خان درین ارگ برعلاوه زنهای اصلی ونکاحی شان کنیز ها هم داشت که حق استفاده جنسی شانرا داشت.وهم روزهای پنجشنوه ماه دومرتبه اعضای کابینه وجنرالهارا با خانم هایشان به ارگ جهت صرف طعام دعوت میکرد وهر خانمی را که خوش میکرد بدون ممانعت درحرمسار انتقال مشکل خودرا رفع میکرد مولوی..قندهاری روافتوا داده بود که" شما محرم الحرام هستید تعداد زوجات به شما محدود نیست وهرزنی را که بالایش فعل جنسی را اجرنمایید زنا گفته نمیشود".(افغانستان درمسیر تاریخ تالیف میرغلام محمدغبار). همچنان درزمان امیر عبدالرحمان خان دختران مردم نورستان(جدیدالاسلام)را ازنورستان به کابل میآوردند درجای مخصوصی نگهداری میشدند حبیب الله پسر شان به پدر پیشنهاد کرد که این دختران را به ارگ انتقال تا عیاشی کنیم اما امیر اجازه نداد گفت این ها فرزندان ماست .بعداز فوت پدر امیرحبیب الله به پادشاهی یا امارت رسید فرمان صادر کرد که دختران جدیدالاسلام(نورستانی)که سن 13 سالگی را تکمیل کرده جمع وبه سکرتر شان تسلیم تا دروقت مناسب ازنظر شاه گزشته کسانی را که خوش میکردند به ارگ جاداده میشد باقی را مسترد میکردوهم امر کرده بود که این دختران مسترد شده صرف با قوم خ ودشان ازدواج کرده اگر با دیگری ازدواج کرد سزایشان مرگ است.وقتیکه امید شهید(فوت)شددرارگ برعلاوه کنیزان وخانم هایشان 203 نفر ازهمین دختران جدید الاسلام ودختران زیبا روی ملیت های دیگر هم پیداشد که رها شدند.
درزمان اعلیحضرت امتوالکل علی الله محمدظاهرشاه پادشاه افغانستان هم درارگ عیاشی زیاد بود که این حق شاهانه شمرده میشد کسی حق اعتراض را نداشت"شاه واجبالاحترام,غیرمسءول وازتعرض مصءون بود"(ماده 15 قانون اساسی شان).اکنون هم بالای ارگ کسی چیزی اعتراض حق ندارند.نوش جان شان فضلی رئوزی اش فراخ وقومش هم زور.

>>>   درین قضیه فقط فرامرز خان زیان خواهد کرد ‌وقتیکه زن اش را از دست داد مثل ان هندوی بیچاره که مسلمان شده بود.وختنه اش کردند.و از درد و پشیمانی اش فریاد میزد که
( هم دین رفت و هم غ......ن)فریاد خواهد زد

>>>   مذاکرات سری بین «جمهوریت» و«امارت»
مذاکرات طالب و ارگ ادامه دارد.
***************************
نکات اطلاعاتی تعجب انگیزی به گزارشنامه افغانستان واصل شده است که نشان می دهد بین هیأت طالبان و مقامات حکومت کابل مذاکره در جریان است و اعلامیه طالبان مبنی بر خروج هیأت شان از کابل دروغ محض است.
یک هیأت سری طالبان درامور اتباع خارجی هم اکنون درکابل به سر می برد.
این درحالی است که درسطح رسانه ها، تنش لفظی و جنگ زرگری ظاهراً بین «جمهوریت» و «امارت» را داغ نگه داشته اند.
شبکه ملی امنیت می گوید که مضمون مذاکرات هیأت دوطرف، مسایل صلح و رهایی زندانیان نیست؛ ترتیبات و سازوکار جنگ با بسترهای سیاسی ضد طالبان تا سرحد حذف گروه های مذکور است. مشخصاً روی برنامه های تعرضی در شمال و حوزۀ غرب مباحثه درجریان است.
محورکوچک امرالله صالح ظاهراً ازین بگیرو بده مطلع نیست. رهبری پروژه منحصراً در دست معصوم استانکزی و شخص اشرف غنی قرار دارد. خونتای ارگ سرگرم ایجاد یک قدرت قوی با طالبان است.

>>>   اگر پيشنهاد به سكر تريت عبدالله عبدالله را ميكرد ... هيچ گپ نبود دل تأن سياه ... منفي فكر نكنيد... گناه دارد.
ب، م

>>>   امریکا و پاکستان غنی و طالب را یکجا کرده است و غنی از طالبان بدستور امریکا استقبال میکند. جنگ غنی با طالبان دروغ است.

>>>   نظر دهنده های سکس شما بخاطر تنگ نظری میکند خواهر و مادر تان برای این وظیفه پر شکوه چرا انتخاب نشده اند به شما باید گفت که اولتر از پایین شروع نماید تا تجربه تان زیاد شده و آماده برای فضلی شوید

>>>   بد اخلاقی در سطح رسانه های جمعی از حد و مرز گذشته است. توهین، تهمت، و ناسزا بدون ترس از خدا و مردم همینطوری نسبته به شخصیتهای تحصیل کرده و آبرومند کشور نشر می گردد.
داکتر فرامرز و همسرش از خانواده های خوشنام تحصیل کرده و افتخار آفرین برای کشور هستند

>>>   درد ما این نیست که چرا سرکار فضلی شد و از رحیمی نه.
بلکه درد ما در این است که آیا سکرتریت مقام برتر است یا استاد دانشگاه بودن یا کارمند وزارت خارجه بودن.
وقتی بر فضلی اتهام فحشا و زنا وارد است چرا کسی نمی پرسد که راست است یا دروغ؟
اما وقتی بر ولسوال فلان ولسوالی دور افتاده فقط ادعا صورت میگیرد در ظرف چند ساعت هم کارش را از دست میدهد و هم آبرویش را.

>>>   تن فروشان رسوا سیاسی و اخلاقی، چه مادر چه دختر۰

>>>   اخ جونم فضلی چی رقم طالع دارد ارگ با آمدن آرزو به تایلند وفلپین کابل تبدیل می شود اخ جونم.
آزاده خراسانی

>>>   معصوم بستانکاری یک گل کلان را به آب داده که به زودی افشا خواهد شد.
عمرش به سر رسیده و بیهوده می تپد

>>>   چه خوب بزرگان کشور گفته بودند پدر خطا باشی نه مادر خطا زیرا مادر خطا نه ابروی خود راونه ابروی قوم را ونه ابروی کشور را همه را به قمارزده تا پول و ثروت بدست اورد وانهم که شوهر بی غیرت داشته باشد الله توبه توبه .

>>>   ایکاش برای صرف ده دقیقه یاتمنا میبودم یا فضلی.
خداشاهداست دیگرارمانی درزندگی ندارم.
قسم به سرمادراولادها.
رومان

>>>   یک روز قرنطین با مشاهده دوامدار این عکس مقبول ارزو جان خوب گذشت.
خداونددرجمله حسناتش حساب کند.
ظاهر

>>>   بالای اخلاق دیگران حرفزده خود را بهتر میدانید برای یک مسلمان چنین حرف ز دن خوب نیس در زمان پیامبر اسلام یکی از اصحاب پیغمبر میخواست زنش را طلاق بدهد از او پرسیدند که چرا ذنت را طلاق می‌دهی او گفت مرد مسلمانیش کسی از زنش بد گویی نمی‌کند بعد از مدتی که زنش را طلاق داد همان آدم آمد پرسید حال که زنت را طلاق دادی و برایت بیگانه شده بگو چرا زنت را طلاق دادی صحابی گفت من کاری زنان بیگانه ندارم ودر شان خود نمیبینم که بالای یکزن بیگانه حرف بزنم

>>>   دختر گر ندارد نشان از مادر۰۰۰
همان مادر همین دختر

>>>   این زن در تلویزیون خودش ادعا کرده بود که در ارگ فحشا رایج است.
و حال خودش قدم در ارگ گذاشته
هر که در آسیاب رود
بی گرد برون ناید همی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است