پول کرونا در فروپاشی تیم عبدالله
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۲۶    ۱۳۹۹/۱/۱۸ کد خبر: 162922 منبع: پرینت

آیا در مدت پنج روز ارگی ها می‌توانند یکی از ستون پایه های تیم عبدالله عبدالله را خریداری کنند؟
زمزمه هایی به گوش می رسد که ارگی ها درنظر دارند با جنرال دوستم، کریم خلیلی، محمد محقق و صلاح الدین ربانی جداگانه وارد گفتگو شوند و از پول که جامعه جهانی برای مبارزه با ویروس کرونا داده اند برای فروپاشی و خریداری اعضای بلندپایه تیم عبدالله عبدالله استفاده نمایند.

گرچه ماه ها است که ارگی ها با پیشکش کردن پول هنگفت و حتی چند چوکی در تلاش بودند که یکی از اعضای بلندپایه تیم عبدالله عبدالله را خریداری و تطمیع نمایند و بعد آنها را در موقعیت عطا محمد نور قرار دهند که محتاج کامنت های فیسبوکی شوند ولی موفق نشده بودند.

متاسفانه ناز و نخره عبدالله عبدالله در دنیای سیاست این شک و تردیدها را در اذهان عامه رشد داده است که مبادا یکی از اعضای بلندپایه تیم عبدالله عبدالله خود را در معرض لیلام قرار دهد در آن صورت بدون شک و شبهه تیم عبدالله عبدالله فرو می ریزد و در نتیجه تقلب و کودتای انتخاباتی پیروز می گردد.
دیده شود که ماموریت کرزی و سیاف در کدام سمت و سو انکشاف می کند؟

حسن علی عدالت
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پول کرونا
تیم عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   غنی و اتمر لیگ خون مردم افغانستان میفروشند تا قدرت خود را محکم کنند. پول کرونا را مثل قند میخورند.

>>>   بیرار گلی که تو را داریم، ما آگاه هستیم که محقق و خلیلی حاضرند عبدالله کچه را در بدن پنج ملیون دلار سودا کنند. سرور دانش معاون دوم اشرف غنی است. هزاره های ما بیش از این مقام گرفته نمی توانند. پس پنج ملیون دلار برای محقق و خلیلی تا دم مرگ شان بس است.

>>>   تعهد مستحکمی که بین تیم داکتر عبدالله بسته شده دیگر محال است به غنی که این تیم قوی را بشکند چون همه از عوام فریبی و عهد شکنی غنی احدزی اگاه هستند نه به حرف های غنی ونه به تعهدات غنی به هیچکدام چیزی از جانب غنی اعتماد و باور ندارند میدانند که غنی هدف حکومت تگ قومی و بد نام سران جهاد و مقامت را در سر دارد و در پیش گرفته است هدف دیگر غنی اینست که اگر بتواند با شراکت چهل فیصد از کابینه به اعضای تیم ثبات و همگرایی و رهبر ان تیم را بکرسیریاست شورای صلح فریب دهد و پس از چند مدت زمانی بهبهانه های گوناگون انها را از کابینه دور و طرفداران خود را بجایشان بگمارد و ریس صلح هم عزل و نصب از صلاحیت اش عنوان کرده انرا نیز از پست دور کند اما خوشبختانه که بادرایت و تهعدی که بین تیم ثبات و همگرایی وجود دارد غنی موفق به چنین کار اش شده نتوانسته و تیر اش در خاک خورد یک شادی باز بنام اتمر لنگ در اولین مرحله انتخابات عین فریب غنی را بکار برد و اقایان محقق و یونس قانونی و عطامحمد نور را بطرف خود کشاند در نیمه راه انها راه کرد بنفع غنی کار و پیکار مخفیانه را انجام داد این تجربه دیگری بود که متحدین تیم ثابت همگرای از فریبکاری های انها درس های اموختند عطا محمد نور که خود را عقل کل میداند بازهم درس و عبرت نگرفت خود را به پای غنی انداخت حالا چنان خورد و محقور گردیده که در روز تحلیف غنی در قطار چندمین برایش در بین افراد عای جا داده شده بود و همچنان همه طرفداران خود را کاملا از دست داده است .

>>>   سلام
عبدالاه وتیم جنایتکارش تمام هست وبود کشور را بغارت بردند وبخارج انتقال دادند،فامیل وفرزندان شان در کجا هستند.
از خدا بترسند کشور نیم جان را بحالش بگذارند.
شاکرد که ناکام ماند بفامیل میگویند که معلم همرایم خوب نبود ویا.......وغیره.عبدالاه وهمقطارانش جهت حفظ بلند منزلها ودارائی های داخلی وخارجی شان.آب راخط نموده ماهی میگیرند.نفرین بر این جنایتکاران.در این بیست سال چه کردند که بار دیگر بکنند.
آزموده را آزمودن خطاست.
.باشنده کابل.

>>>   این پول باید نخست به کـد 91 انتقال وبعد از طریق تدارکات اعضای تینم عبداللله خریداری شوند

>>>   حالا رهبران به پختگی رسیده اند و غنی در هر حالت باید برود

>>>   دوستم منتظر امر اردوغان رییس جمهور ترکیه است که او برایش چه امر میکند؟
آیا با مخالفت خویش با اشرف غنی ادامه دهد و یا راه سازش را بگیرد.
اردوغان نیز برای عملیات نظامی اش در سوریه و شاید هم در آینده ها برضد مخالفین رژیم لیبیا وارد عمل نظامی شود ،به همکاری پاکستان برای سربازگیری از میان داعشیان و طالبان در پاکستان ضرورت دارد.
خود پاکستان نیز در حالی که به اشرف غنی پیروزی اش را در انتخابات تبریک گفته است،اما در عین حال از طالبان پشتیبانی میکند و تبریک گفتن اش به اشرف غنی.جنبه سیاسی دارد تا دولت افغانستان او را متهم به پشتیبانی از طالبان نکند.
امریکا در حال بیرون رفت از افغانستان است.
خلیلی ث محقق منتظر امر ایران هستند که ایران برایشان چه امر میکند.
ایران منتظر برآمدن قوای امریکا از افغانستان است و تا آن زمان بازی موش و گربه را با دولت افغانستان بازی میکند.
بعد از خروج قوای امریکا از افغانستان،بنا به تغیرات بعدی اوضاع نظامی و سیاسی افغانستان،تصامیم خویش را اتخاذ میکند.
نا گفته نباید گذاشت که در سترانیژی ایران تنها افغانستان قرار ندارد،بلکه تمام منطقه از لبنان گرفته تا سوریه و فلسطین و عراق و یمن و باقی شبخ نشبنان خلیج فارس قرار دارد.
عربستان و شبخ نشینان خلیج فارس نیز از ترس خطرات نظامی ایران،به پشتیبانی امریکا ضرورت دارند و بالاخره امریکا نیز به پول های نفت عربستان و دیگر شبخ نشینان عربی صرورت دارد.
بنأ امریکا بخاطر پول های کشور های عربی،به تهدیدات ایران علیه کشور های عربی ضرورت دارد.
بنأ امریکا در روی زمانه بخاطر مشان دادن پشتیبانی اش از کشور های عربی در مقابل تهدیدات ایران،از چهل سال بدینسو ایران را تهدید میکند و تعزیرات اقتصادی وضع کرده است،اما با وجود آن ایران در ظرف چهل سال آینده نفت خود را در بازار جهانی فروخته است و حالا هم میغروشد و خود امریکا نیز خبر دارد.
بنأ طوری که میبینید،سیاست های کشور های منطقه و فرا منطقه باهم خیلی گره خورده اند و در روی زمانه بخاطر فریب انظار مردم یک چیز میگویند،اما در خفا عمل دیگر انجام میدهند.
منجمله روی مسئله افغانستان.
هنوز از سیاست عربستان و هند و چین و روسیه،در قبال افغانستان،بخاطر به درازا کشیدن نظر.جلوگیری صورت گرفته است که شاید در نظریات بعدی ارایه شود.

>>>   حکومت پاکستان 7000 ترورست های تبلیغی را که دراصل بدتر از کرونا هستند را درقرنطینه برده است ، میگویند حدود صد هزار ازین ترورستان دریک مجمع برای زهر پاشی بالای اذهان مردم تجمع کرده بودند ، بعدا این انگبل های جامعه انسانی از محل بهر طرف تیت شده اند که اکثریت این وحشیان ویروس کرونا دارند
ر

>>>   غنی در حالت وخیم صحی قرار دارد.

>>>   تعصب اوغانانه
پول به ارگ مصرف می شود
و شفاخانه به جلال آباد جور می شود
و کرونا در هرات مردم را می کشد
تعصب ازین بدتر در کدام نسل و کدام تاریخ و کدام کشور دیده اید

>>>   تلاش ارگ بخاطر پارچه کردن نزدیکان عبدالله عبدالله!
حنیف اتمر بعد از انجام مأموریت موفق و پارچه پارچه کردن جبهه شمال در انتخابات سال گذشته حالا به هدایت غنی برای دور ساختن یاران عبدالله و جنرال دوستم جدی تلاش دارد و اولین حمله اش به خانه رهبر اسماعیلیه های افغانستان سید منصور نادری است.
رهبران و هواخواهان عبدالله باید هوشیار شوند و از انتخابات قبلی پند گرفته و از ملاقات با مار های آستین پرهیز کنند.در غیر صو‌رت به سرنوشت قانونی، محقق و عطا و غیره دچار می شوند.

>>>   نجیب بارور
خانه استاد سیاف گور سیاسی ماست. هر باری که قرار بر ایستادن می شود، یک جمع فاشیست اول خانه استاد سیاف می دوند. بعد استاد سیاف یک تعداد وابسته های خود را طلب می کند. بعد وابسته ها این را ببین آن را ببین، در آخر سیاف می شود افسقال. افسقالی سیاف هیچ وقتی یک افسقالی عدالت محور نیست. یک تعداد خیره سر که به حساب کلانی جهاد استاد سیاف را احترام دارند، هرچه که برای شان بگوید، دو دست در سینه می گویند، قبول است. خدا شاهد است، اگر من به جای عبدالله بودم، برای استاد سیاف می گفتم جناب استاد، جمع کن قدیفه افسقالی ات را. تا چه وقت گور ما را می کنی، بس است! هیچ کسی دیگر با سرنوشت ما بازی کرده نمی تواند.

>>>   بهشته عدیل
گذارش های وجود دارد که امرالله صالح بدلیل تعهد شکنی غنی در تفویض صلاحیت هایش استعفا داده اما با پادرمیانی سفارت آمریکا موضوع ستاپ شده.

>>>   این زمانه زمانهی دزدان غاصبان قاتلان است :اینه بخوان:
قوماندان سرحدی تاجکستان را کُشت؛ قوماندان امنیه کابل شد!
گزارش ارسال از منبع خاص
محمد نبی بیان از سردمداران مافیا درشمال بوده و تصادم منطقه ای به وجود می آورد. حکومت غنی به شکل فجیعی در لبه سقوط است.
وزارت امنیت ملی جمهوری تاجیکستان به سفارت افغانستان مقیم شهر دوشنبه مکتوب اعتراضی همراه با اسناد و مدارک زیادی را می فرستد که دلالت بر قتل، اختطاف و سرقت دارایی مردم تاجیکستان به خصوص قتل دگروال خیرالدین قوماندان عمومی سرحدی آن کشور داشته است.
مکتوب و اسناد متذکره از طریق سفارت جمهوری اسلامی افغانستان مقیم شهر دوشنبه به وزارت امور خارجه افغانستان فرستاده می شود و کاپی دوسیه و اسناد مذکور علاوه بر وزارت‌های امور داخله، دفاع ملی، ریاست عمومی امنیت ملی و لوی سارنوالی، به دفتر رئیس جمهور و رئیس اجرائیه نیز فرستاده می شود.

محمد نبی بیان یک سال قبل که آمر امنیت قوماندانی امنیه ولایت بدخشان بود، از موترهای رنجر پولیس برای حمل و نقل مواد مخدر به مرزهای تاجیکستان استفاده می کرد که قوماندان امنیه شهر بزرگ نجیب‌ الله دهقان در اعتراض به این عمل نامشروع و غیرقانونی او از قوماندانی امنیه شهر بزرگ استعفا داد و به یک ولسوالی دیگر بدخشان به صورت خدمتی به وظیفه گماشته شد. محمد نبی بیان خودسرانه و خلاف قانون پنجاه میل کلاشنکوف، پیکا و راکت ‌های آرپیجی پولیس را با مرمی و تجهیزات فراوان زیر نام خیزش های مردمی به افراد جنایت پیشه و قاچاقبر توزیع کرد که دوسیه اش در قوماندانی امنیه و حارنوالی بدخشان موجود است. چندماه قبل فردی که دارندۀ اسلحۀ نمبر۴۰۲۸میباشد وسلاح آنتوسط بیان توزیع گردیده است دوتن ازمنسوبین سرحدی رابه قتل رساند ودوتن دیگررامجروح کرد.به ادامه این جنایت ها افراد وابسته به این آدم درتازه ترین مورد بااستفاده ازسلاح اربکی تحت نام طالب پنج تن ازنیروهای سرحدی رابدرمنطقۀ دانشمندی ولسوالی شهربزرگ به قتل رساند وواسطۀ شا ن رابه آتش کشیداگر تمام جنایات وحشیانه این جلاد قرن و بیرحم ترین جنایتکار بدخشان را یکایک بشماریم شک ندارم که هزاران صفحه را احتوا خواهد کرد. بنابرین به منظور جلوگیری از دراز شدن دامنه دوسیه جنایات این جلاد وحشی ضمیمه این نوشته کاپی اسنادی را که دلالت بر دست داشتن محمد نبی بیان در تجاوز جنسی، قتل های زنجیره ای، غصب ملکیت ملت و دولت، ارتشا و فساد اداری، قاچاق مواد مخدر و ده ها جنایت نابخشودنی و فراموش ناشدنی دیگراست ، خدمت هموطنان عزیز تقدیم می کنم.
یک: زنی به نام زیبا بنت محمد حسن باشنده قریه دانشمندی ولسوالی شهربزرگ ولایت بدخشان توسط محمد نبی بیان و دوازده نفر از محافظان پلیدش مورد تجاوز جنسی قرار گرفت که دوسیه این جنایت در تمام رسانه های افغانستان نشر شد و زیبا زن مظلوم خودش را نزد حامد کرزی رساند و با زبان خودش عرض حال نمود که حامد کرزی از شنیدن حکایت تلخ و این روایت خونین اشک ریخت که در رسانه ها بصری نشر گردید. ای دریغ انسان و انسانیت کو؟ هر آدمی و قتی از روایت های دردآلود زندگی زیبای تحقیر شده و مظلومیت این زن رنج دیده بدخشانی خبر می شود دلش کباب می شود و اشک می ریزد. هم قشلاقیان عزیز شما ببینید مولوی محمد نبی بیان با این خانم مظلوم خدا در ماه مبارک رمضان با یک تعداد آدم های زانی و رذیل مثل خودش چگونه عمل نابخشودنی را مرتکب شده است. قسم به خداوند متعال و قادر مطلق می شرمم جهت همرسانی و آگاهی بیشتر برای تان مجبور قصه کنم: به تاریخ ۲۹/۲/ ۱۳۸۸ در قریه دانشمندی ولسوالی شهربزرگ این آدم، مولوی محمد نبی بیان با دوازده آدم رذیل و حیوان خون خوار مثل خودش شب هنگام به خانه و حریم شخصی مسمات زیبا این زن مظلوم می شوند و او را مورد تجاوز جنسی قرار می دهند، آه خدایا چرا زمین و آسمانت را به هم نمی کوبی! مسمات مظلوم این قضیه را به قوماندانی پولیس و حارنوالی آگاهی می دهد و جریان قضیه و چگونگی ارتکاب جرم و اتهام محمد نبی بیان ولد محمد ولی ذریعه مکتوب نمبر (۲۶۰) مورخ: ۲۴/۲/۱۳۹۶ به حارنوالی ابتداییه امنیت ملی خبر داده شده وبه تعقیب آن، درپیوند به این قضیه ذریعۀ نامه های ۱۲۵/مورخ ۳/۸/۱۳۹۵، ۳۴۱۸مورخ ۲۳/۱۱/۱۳۹۵، ۳۶۳۷مورخ ۱۴/۱۲/۱۳۹۵، ۹۸مورخ ۲۶/۱/۱۳۹۶ونامه های ۲۱۰/۲۶۱مورخ ۲۱/۴/۹۷ونامۀ ۷۵۰/۹۶۳مورخ ۲۹/۱۲/۱۳۹۷سارنوالی منع خشونت غرض تحقیق به وزرات محترم داخله جلب داده است تاشخص مزبورراتحت الحفظ به سارنوالی انتقال دهنداز آن زمان تا امروز عریضه مسمات زیبا اداره به اداره حکومت از بدخشان تا کندز و کابل سرگردان است اما از این که او جز خدای خود کسی را ندارد تا هنوز این قضیه درست پیگیری نشده و ظالمان گرگ خوی جز یکی دو تای آن به محاکمه کشانده نشده اند. این درد را به که باید گفت ای مردم تا چه وقت چنین زندگی ذلت بار داشته باشیم.
دو: مولوی محمد نبی بیان کسی است که سرکرده و کلان گروه های مسلح غیر قانونی است. او با داشتن صدها میل اسلحه سبک و سنگین و ضعیت زندگی عادی مردم بدخشان را به چالش کشیده است. این ملای دین ستیز و نامسلمان که لکه ننگی بر دامن عالمان دین است، با ارتکاب چنین کارهای ضدبشری و نداشتن اعتنا به حکومت بار بار مورد خشم مردم باعزت و باهمت ولسوالی شهربزرگ قرار گرفته است و همچنان صدها ورقه رسمی کارهای ضد انسانی اش از مردم بدخشان درقید صدها ورق درج شده است. از جمله می توان از ورقه عرض شماره (۱۴۰۸) مورخ ۲۸/۴/۱۳۹۵ فرزندان شهید قومندان ملااحمدالله به مقام عالی ریاست جمهوری وازآن طریق به معنیت ارشد امور امنیتی که به ارتباط گرفتاری و مجازات محمد نبی قاتل پدر وشش تن مهمان عارضین می باشد، همچنان عریضه شورای علما و شورای انکشافی و متنفذین ولسوالی شهربزرگ عنوانی ریاست امنیت ملی با شماره صادره و وارده ی (۵۲۶/۵۰۶) مورخ ۲۶/۸/۱۳۹۴ خاطر مسلح های غیر قانونی مولوی محمد نبی بیان و نیز ورقه های عرض ورثه محمدیارفرزند طغی بیک ،ورقه عرض ورثه ورثه روزی محمد ورقه شخص بنام خانک اسماری و... از آوردن آن همه تخلفات و رذایل مولوی بیان بخاطر که حوصله ی شما عزیزان را نگیردصرف نظر کردیم، گزارش این همه اسناد را اگر کسی خواست ما در خدمتیم ، مردم بدخشان شکایت های رسمی و پی در پی از مولوی بیان به حکومت داشتن و هنوز دارند اما صدای عدالت خواهی مردم بیگناه و صلح خواه ولسوالی شهر بزرگ بدخشان همیشه بی جواب مانده است من نمی دانم حکومت چرا در این رابطه جدی اقدام نمی کند و هر باری هم اگر او را می گیرد دو باره با رشوه دادن هزار هاهزار دالر که او را مولوی بیان از راه های قتل، اختطاف،قاچاق و سرقت بدست آورده دوباره رها می شود و باز به جنایات خویش ادامه می دهد و ورقه های رسمی عرض مردم از جناب مولوی بیان با تاریخ زمان و مکان، که همه ی این اسناد پیشکش به حکومت شده است اما متاسفانه زیر دیگر دوسیه های سارنوالی مانده است و درزمینه هیچ اقدامی جدی ولازمی گرفته نشده است و هنوز مجرم آزادنه مصروف چنین کار ها است
سه :همین اکنون دوسیۀ دیگری آن نشان می دهد موصوف درقاچاق موادمخدر ،قتل ،تجاوزوسوی استفاده ازصلاحیت وظیفوی متهم است درسارنوالی بدخشان تحت دوران است وذریعۀفورم نمبر ۲۴مورخ ۱۶/۱/۱۳۹۷به محکمه احاله گردیده بود وتوسط محکمه به دلیل خلای تحقیقات دوباره به سارنوالی برگردانده شده است .
چهار: سو استفاده از صلاحیت های و ظیفوی که جناب مولوی نبی بیان در زمان که در چوکات دولت در پست های ولسوال شهر بزرگ و آمرامنیت بدخشان کار می کرد از سرقت موتر و فروش آن گرفته تا قاچاق سنگ ها، توزیع سلاح غیر قانونی، عوامل نا امنی، ایجاد زمینه ی غیر قانونی قاچاق، لت و کوب افراد بیگناه و ده ها کار ضد حکومتی دیگر گرفته این آدم قاچاقبر و آدم کش در مدت که در این چوکی ها کار می کرد به کرات انجام داده است اما هنوز این انسان پست بجای این که درزندان باشد آزادانه به جنایات خویش ادامه می دهدوازعمل خویش شرمی هم ندارد. نامبرده درسال ۱۳۹۷ خودرا کاندیدای پارلمان ازولایت بدخشان نموده بود که خوشبختانه توسط کمیسیون شکایات به اساس فقره دوم ماده ۴۴ قانون انتخابات ازلیست نهایی کاندیدان ولسی جرگه حذف گردیدودوسیۀ نسبتی آن غرض بررسی به سارنوالی گسیل گردید . اما شایعات واخبار تایید ناشدۀ وجوددارد که شخص مزبوربا استفاده ازنیاز تکت های انتخاباتی خودرا به تیم دولت ساز سنجاق کرده است .
پنج :دوسیۀ ساتمن نورانی که ذریعۀ حکم نمبر۳۹۵مورخ ۹/۵/۱۳۹۸لوی سارنوالی موردبررسی قرارگرفت وفعلن درمحکمه است

گذارش نامه

>>>   پول کرونا برای اوغان های وحشی از طریق کد 91
در راس کل بیدین فقط اوغان ها فکر میکند
یک شرکت اوغانی ، از اوغان ها برای اوغان ها

>>>   اگرپول ویروس کرونا درجهت فروپاشی تیم عبداله مصرف شود٫ازنظرمن اینهم درحقیقت امر مبارزه علیه تجمع وتشکل ویروس هاست.
نبرد

>>>   این تیم هم کم از کرونا نیست

>>>   یک روز سرد زمستانی در ماههای آخر ریاست جمهوری داوود خان در منطقه کوته سنگی با حفیظ الله امین روبرو شدم. پس از سلام‌علیک و احوالپرسی، به من گفت: یک خواهش دارم. پرسیدم: چه خواهش؟ گفت: میشود فردا شب مهمانت شویم؟ گفتم: مهمان شدن در خانه من چه مشکل دارد؟ مهمان من باشید. شوربای گوشت لاندی آماده میکنم و منتظر تان هستم. گفت: ما دو نفر هستیم. یک مهمان خصوصی دارم. گفتم: هزار دفعه. مهمانت را هم با خود بیاور. گفت: فردا شب من باید زودتر بروم اما مهمان دیگر در منزل شما میماند و اگر قبول زحمت کنی و فردا صبح وقت او را تا همین نقطه فعلی در بازار کوته سنگی برسانی، بسیار خوب خواهد شد. ممنون میشوم. گفتم: هیچ حاجت به گفتن این گپها نیست. فردا شب هم خودت مهمان هستی و معلومدار دوستت هم مهمان من است. شب خواسته باشید، روز خواسته باشید، به هر جایی که خواسته باشید، او را میرسانم. دیگر حاجت به یادآوری و تکرار نیست. امین خوشحال شد. با هم خداحافظی کردیم.

فردا شام حفیظ الله امین و شخصی که سر و صورت خود را تقریباً مکمل پیچانده بود، آمدند. آنها را به رسم خوش‌آمدی استقبال کردم. نان خورده شد. امین گفت: من با مهمان صحبت‌های خصوصی دارم. آنها را به حال خود شان گذاشتم و خودم به اتاق دیگر رفتم. آنها حدود سه‌ونیم الی چهار ساعت مصروف صحبتهای محرمانه بودند. اینکه چه گفتند و روی چه مسایلی بحث کرده باشند، اطلاع ندارم.

حوالی ساعت یازده بجه شب امین مرا صدا کرد و بعد از تشکری از قدر و عزت گفت: باید بروم و قسمی که دیروز خواهش کردم، لطفاً مهمان را صبح وقت به محلی که یاد کردم، برسان. گفتم: کاملاً مطمین باشید.

پس از خدا حافظی با امین، به اتاق مهمان رفتم تا احوال بگیرم و بستر خوابش را تیار بسازم. دقیقتر که توجه کردم گلبدین حکمتیار را شناختم. او هم بالمقابل به رسم قومی و وطنداری با من گرم گرفت و کمی از اینسو و آنسو یاد کردیم. به هر حال، موقع خواب شد.

ساعت پنج صبح حکمتیار و من یکجا از خانه بیرون شدیم. او بازهم سر و رویش را به دقت پیچاند و به عزم رفتن طرف کوته سنگی تکسی گرفتیم، چون به امین همینطور اطمینان داده بودم.

وقتی در منقطه فعلی یعنی بازار نزدیک سیلو رسیدیم، به راننده گفت: همینجا توقف کن. بعد از من هم خواست که پایان شوم. گفتم: باید شما را تا کوته سنگی همراهی کنم. گفت: نه! تا همینجا کفایت میکند و فوراً با من خداحافظی کرد. من پیاده شدم و مهمان خاص مسیر نامعلومی را در پیش گرفت.»

سید حسن رشاد در پایان افزود: «اگر خواسته باشی این خاطره را از زبان سرورخان خروتی بشنوی، به سادگی زمینه تماس تان را مساعد میسازم. برادرش در اروپا زندگی میکند. میتوانم شماره تلفونش را از او بگیرم.

>>>   بزرگترین ویروس کرونا درجهت فروپاشی آرامش و وحدت کشور غنی کوچی و تیمک مخکش های فاشیست و دیسانتی او است۰ این متقلب اعظم، زن دزد و دروغگی او، و متحدین فاشیست و بیدین او باید همه هرچه زود تر از کشور دور انداخته شوند۰

>>>   پول کود ۹۱ را چه که اگر بی بی گل را هم شب روان کنند کسی این بار فریب غنی کوچی متقلب اعظم را نمیخورد و بر این نامرد های بدقول بار دیگر اعتماد نمیکند۰

>>>   ریس جمهور ماباید از امریکاه معونش از روسیه وزارت خانهای ما از سایر کشور ها باشد بخاطر اینکه نظام پشتونیزم از بین برود ما حاضر هستیم اگر نوکر باشیم نوکر مرد باشیم نه نوکر نوکر توفیق پروان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است