در مناطق شیوع کرونا، آتش‌بس اعلام می شود
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۹    ۱۳۹۹/۱/۱۴ کد خبر: 162863 منبع: پرینت

در مناطقی که کرونا شیوع پیدا کند، آتش‌بس اعلام می شود.
به گزارش اسوشتید پرس، ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی گروه طالبان گفته است: "اگر خدای ناخواسته، در مناطقی که تحت کنترول ما است، بیماری شیوع کند، ما جنگ را متوقف می‌کنیم".

نشریه خاطر نشان ساخته است که این اظهارات پس از آن صورت می‌گیرد که اخیرا شورای امنیت سازمان ملل متحد از طرفین درگیر در افغانستان خواست تا هرچه زودتر اقدامات جنگی را توقف دهد تا به تهدید کرونا ویروس رسیدگی شود و کمک‌های بشردوستانه به سراسر کشور برسد.

اسوشتید پرس همچنان یادآوری کرده است که طالبان اعلام کرده اند که امنیت کارمندان صحی و بشردوستانه را در جریان سفر در مناطق تحت کنترول طالبان جهت کمک برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، تامین خواهند کرد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آتش بس
کرونا
نظرات بینندگان:

>>>   وزارت جج و اوقاف فتوا داده است که اگر کسی از اثر ابطلا به ویروس کرونا جان میدهد،از تماس با میت خود داری کنید تا خدای ناخواسته شما هم به ویروس کرونا دچار نشوید.
بنأ غسل و تد فین میت درین حالت ضروری نیست و شما میتوانید میت را در عوض خاک سپاری،به آتش بسپارید تا ویروس کرونا از بدن میت در آتش بسوزد و از بین برود.
ازین که مسلمانان طور نورمال میت خود را دفن میکنند،بنأ از هموطنان اهل هنود خویش خواهشمندیم تا زمینه به آتش سپاری میت های کرونا گرفته شده مسلمان هموطنان خویش را آماده کنند.
البته اجر این کار برادران اهل هنود را،خداوند در آن دنیا برایشان خواهد داد.
و من الله التوفیق.

>>>   کرونا آمده تا ریشه طالب را بسوزاند.

>>>   حالا حکومتباید از فرصت استفاده کرده چند کرونارابه محلات تحت کنترول آنها انتقال دهد تا دست از رهخریب وویرانی وقتل بردارند

>>>   ⭕️ رئیس سازمان بهداشت جهانی یک پروتکل جامع سلامت در قرنطینه صادر کرد:
➖ در خانه کار کنید!
➖ غذای مغذی بخورید!
➖ باموسیقی ورزش کنید!
➖ یوگا کار کنید،فیلم ببینید،بازی کنید!
➖ آنلاین با عزیزانتان در تماس باشید!
📌 البته او یک بند از پروتکل را جا انداخت:«اگر پول، غذا و خانه ندارید بروید بمیرید!»
#فتوره‌چی
⭕️ گرسنگی بدتر است یا کرونا...
◀️ قرنطینه برای بعضی از مردم معنایی جز مردن از گرسنگی ندارد. این افراد ترسی از کرونا ندارند چون هر شب و هر روز،با بدتر از آن دست و پنجه نرم می‌کنند.
🔹 در پاسخ به این سوال که گرسنگی بدتر است یا کرونا، جواب ساده و مشخصی دارند:
💬 گرسنگی خیلی بد‌تر است. توی خونه می‌مونی، از بی پولی و فقر و بدبختی به خودت می‌پیچی اما کرونا یه دفعه از بین می‌بره ...

>>>   به نظر دهنده اول:
این قانون نظر به حکم نریندرا مودی صدر اعظم هند،قبلاً در هند تطبیق گردیده است و هر کسی که از اثر ویروس کرونا به شهادت میرسد،مراسم آتش سپاری برایشان اجرأ میشود.
در اول در آنجا نیز بعضی ملا ها اعتراض کردند.اما بعداً دارالفتوا مسلمانان هند فتوا دادند که غرض جلوگیری از سرایت ویروس به دیگران،سوختاندن جسد میت حتمی است.
رام، رام،سب سی هی.
جلندر سنگ از جوی شیر کابل.

>>>   طالب ريشه ندارد كه ويروس كرونا برده بتوانشً ، دولت ريشه خشك شده را شايد طالب و كرونا ببرد.

>>>   اگر ما وشما اسلام را درک کنیم شما بی بند افغانستان یک آفغانستان است اما در سانحه دولت ورس کرونا وجود دارد اما در سا جات تحت تسلیت طالبان وجود ندارند فرق این است که طالبان ایمان کامل دارند به خداوند اما دولت غنی یهودی ایمان ضعیف دارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است