شورای امنیت ملی از هیات طالبان در کابل میزبانی کرد
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۶    ۱۳۹۹/۱/۱۳ کد خبر: 162859 منبع: پرینت

شورای امنیت ملی افغانستان می‌گوید که حکومت افغانستان روز گذشته از هیات طالبان میزبانی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شورای امنیت ملی در پیامی در صحفۀ توییترش می‌گوید که حکومت افغانستان روز گذشته از هیات به کابل آمده طالبان، میزبانی کرد.

شورای امنیت ملی می افزاید که حکومت افغانستان و این هیات طالبان در یک نشست رو در رو دربارۀ رهایی زندانیان طالبان از زندان های حکومت افغانستان و زندانیان نیروهای امنیتی، بحث و گفتگو کردند.
شورای امنیت ملی اعلام کرد که قرار است امروز هم میان هیات به کابل آمدۀ طالبان با حکومت افغانستان نشست برگزار شود.

منابع نزدیک به طالبان به تلویزیون یک می‌گویند که حاجی محمد ابراهیم، حاجی عبدالفتاح و حاجی اختر محمد عضوهای هیات تخنیکی طالبان اند که روز گذشته به کابل آمدند. روز گذشته یک هیات سه نفری طالبان برای بحث تخنیکی در مورد رهایی زندانیان این گروه وارد کابل شد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هیات طالبان
شورای امنیت
نظرات بینندگان:

>>>   شب را مهمان فحشا خانه ارگ بودند و صبح وقت غسل کرده به جماعت رفتند.

>>>   طالبان هم مسلمان اند واز این کشور اند اگر طالب نمی بود افغانستان تا ابد تحت فشار و اشغال کشور های کفری می بود

>>>   میزبانی را سفـــارت قطر کرده نه کـد 91

>>>   چند روز پیش یک حادثه خنده آور دیگر روی داد که هیچ کس متوجه نشد.حتی خود وزبر خارجه امریکا.
اگر یادتان باشد،چند ماه پیش مشاور امنیت ملی افغانستان که به نیویورک رفته بود،در یک مصاحبه مطبوعاتی از وساطت رلمی خلیل راد در مذاکرات صلح با طالبان انتقاد کرد.
وزارت خارجه امریکا عاجل به دولت افغانستان اخطار داد که محیب چه کاره است که از مذاکرات صلح ما با طالبان انتقاد میکند؟باید عاجل او برطرف شود.
به هرصورت چون حمدالله محب کرونا تقلب انتخاباتی اشرف غنی بود،او را بر طرف نکرد،اما از جلسات و گفتگو هایی که با مقامات امریکایی میداشت،بشمول دیدار ها با خلیل راد،او را دور نگه میداشت و در جلسات راه نمیداد.
حالا چند وقت پیش که وزیر خارجه امریکا به کابل آمد،حمدالله محب مشاور امنیتی اشرف غنی در پهلوی امرالله صالح و امر الله صالح در پهلوی اشرف غنی،هردویشان روبروی وزیر خارجه امریکا نشسته بودند.
نمیدانم که وزیر خارجه امریکا او را نشناخت و یا یادش رفته بود و یا او را بخشیده بود؟
هیچ نفهمیدم.
اگر دفعه دیگر وزیر خارجه امریکا به افغانستان آمد،از او بپرسید.
شاید هم وزیر خارجه امریکا،بخاطر همین کار اشرف غنی،او را یک ملبارد دالر جریمه کرد.

>>>   طالبان لست ۵ هزار زندانی خود را با مشخصات کامل در دست دارند و تسلیم دولت کرده اند و مطابق لست آزادی افراد خود را میخواهند. و حال هیآت سه نفره شان در سفارت قطر در کابل مستقر شده تا نظارت کنند.
لست یک هزار زندانی دولت کجا است؟
اگر دولت لست و مشخصات زندانی های خود را دارد چرا هیات دولتی را جهت تسلیم شدن زندانی های دولت از نزد طالبان به مناطق طالبان نمیفرستد و دیگر اینکه سخنگوی دولت میگوید طالب هزار زندانی دولت را در دست ندارد و به این دلیل عملیات های خود را تشدید کرده تا یک هزار را پوره کند و این به این معنی است که دولت لست و مشخصات هزار زندانی خود را یا ندارد و نمیداند یا اینکه تسلیم طالب نکرده است پس چگونه در توافق بین طالب و آمریکا گنجانده شده و طرف قبول دولت واقع شده؟
کسی است که جواب گوی این تناقض باشد؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است