در سال جدید از ما چه انتظاری دارید؟
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۷    ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ کد خبر: 162692 منبع: پرینت

در حالیکه ویروس کرونا همه معادلات جهانی را برهم زده و جهان را در سردرگمی و ترس دچار کرده بهار از راه رسیده است.
در سال جدید امید داریم تا بهار زندگی انسانها بخصوص هموطنان ما نیز فرا برسد و کابوس غم در زیر خاک مدفون شود و باز گرمای ملایم و فرحبخش روز های آفتابی بهار در باغ و راغ و کشتزار ها به سبزه و گلها و درختان بشارت دهد تا همانگونه که از خواب سنگین زمستانی بیدار می شوند و روح تازه بخود می گیرند، عبور از ویروس کرونا و زمستان نا امنی را نیز از وطن عزیز ما بشارت دهند.

همانگونه که مردم ما سال گذشته در وضعیت نامطلوبی قرار داشتند، اعضای شبکه اطلاع رسانی نیز وضعیت سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتند که امیدواریم این وضعیت در سال جدید رو به بهبودی بگذارد.
اعضای شبکه اطلاع رسانی افغانستان ( afghanpaper )، فرا رسیدن سال 1398 هجری شمسی را به همه هموطنان عزیز در سراسر جهان تبریک عرض می نماییم.
با وجود تمامی مشکلات مالی و بی مهری دوستان... از اینکه توانستیم یک سال دیگر را در راه خدمت به هموطنان در راستای خبر رسانی شفاف و بی طرفانه پشت سر گذاریم، خداوند متعال را شاکریم و از ایزد منان خواهانیم تا به ما توفیق دهد تا با اطلاع رسانی بی غرض، گامی هرچند ناچیز در راستای بهبود اوضاع اجتماعی و سیاسی کشور عزیز ما برداریم.

پوزش می طلبیم از تمامی کسانیکه مورد انتقاد و سرزنش نویسندگان ما قرار گرفتند و امیدواریم در سال نو، نوشته های انتقادی و افشاگری های سیاسی اجتماعی با بهتر شدن وضعیت حکومتی به کمرنگی بگراید.
باز هم از لطف بیکران شما عزیزان که همواره مشوق ما در امر خدمت به افغانستانی آباد بوده است، سپاسگذاریم و برای تمامی انسان ها، سالي خوش و سعادتمند و سرشار از عزت و سربلندی آرزومندیم.

برای ما بنگارید که در سال جدید از ما چه انتظاری دارید؟

در پناه حق


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سال نو
افغان پیپر
نظرات بینندگان:

>>>   من تا اندازه ای با سختی های کار شما آشنا هستم زیرا یکی از دوستانم از همکاران شماست.
شما با وجودی که با هیچ جناح و حزبی نیستید و از همه انتقاد می کنید و اخبار و تحیلیل های شما جانبدارانه نیست ولی بگونه ای عمل می کنید گمان می رود که مخالف پشتون ها هستید در حالیکه با پشتونگرایی قومی مخالفید نه با پشتون ها.
این شبهه ایجاد کرده است.
توجه بیشتر به این موضوع بفرمایید.
شیما کابل

>>>   مردم انتظار دارند که زلمی خلیل زاد را از افغانستان اخراج کنید. او میخواهد طالبان را بر 35 ملیون افغانستان بزور حاکم کند و 50 هزار ملیشای مزدور را بر 35 ملیون انسان بیگناه.

>>>   رسول پویان
حضور بهار
دل بهار پر از درد ووحشت و خون است
زبسکه مردن وکشتار وسوگ افزون است
نگاه خــاک و گـیـــاه در ســراســر گیـتـی
به سـان بـرگ شـقـایق و لاله گلگون است
نـوای بـلـبــل مـسـتـانـه بـر ســر شـمـشـاد
زدرد و ماتم دل های خسته مشحون است
ز بـیــم وحـشـت جنگ بیولـوژیک گـیـتی
چو سیل آتش و توفـان بس دگرگون است
ز بـن ســیـاسـی شده ویـروس کـرونـایـی
جهان خسته به چنگال زشت قارون است
مکن جـفا و ستم بیش از این به نسل بشر
که خـشـم آتـش آه از اراده بـیــرون است
مـشـو غــرّه که مـــور سـتـمکـش آزاری
که زور عـالم ذرّات سـیـل مکـنـون است
به پیش چـشم بشـر صد هـزار می میرند
هـنوز کینه و نفـریـن و نفـرت دون است
ز یک طـرف کـرونــا می کـشـد انـسـان
ز سـویی باور افـراطـیـت طاعـون است
بـرای کــشـتـن انـســان طالـب و داعـش
بترزویروس ومکروب وزهرافیون است
پـیــام گــژدم نـفـــرت درد و آزار اسـت
سرودسرخوش زنبور مهر معجون است
بـه رسـم هـمدلی انسـان یار انسـان است
فـرشـته دشـمن دیریـن دیـو ملعون اسنت
غـزال مسـت بـیـابـان و آهـوی خوشخال
به حیله طعمۀ دنـدان گرگ هـامون است
ز چشم کابل و شرق و شمال خون ریزد
چـرا که پـیـشـۀ افـراطیت شبیخون است
دل فگار هـریــرود و دهـله و هـیـرمـنـد
ز جوروکینۀ افراط زار و محزون است
بهــار نــاز خـراســــان را مـبــر از یـاد
هنوزعشق وطرب گلسرودسیحون است
جهان زوحشت جنگ و جدال می لرزد
ولی حضور بهاران عشق میمـون است

>>>   واقعا که سایت خبری افغان پیپر در ارائه مطالب واخبار کاریکاتور ها ستون شایعات وتبصره ها آن چیزی است که خوانندگانش آرزو دارند
از خداوند بزرگ برای مسئولین این شبکه به نسبت خدمات صادقانه شان به هم میهنان شان پیروزی های بزرگتر درین عرصه وهمه امور زندگی شان آرزو دارم !
( ر )

>>>   درایت و شجاعت شما را در امر مقدس اطلاع رسانی میستایم و آرزو دارم همیشه پابرجا و استوار و محکم باشید.
این سایت تنها مرجع اطلاع رسانی رسانی دقیق و بیطرفانه است که از سال های قبل تا کنون در یک موضع هرگز تن به معامله نداده است
موفق باشید و پابرجا
شیما از کابل

>>>   خــــــــوبی هــــای افغان پیـــــپــــر :
اول : سرعت بازشدن صفحه آن یا ویبسایت آن
دوم : جدانمودن اخبار موثق از شایعه
سوم : بـــروزنمودن سریع صفحات ومتن های اخبار
چهارم : نشر کاریکاتورهای جالب ومعنی دار
پنجم: ارائه طنز های شیرین
ششم : نشر اخبار با جزئیات وسر وقـــت
هفتم :حذف اکلمات رکیک از متن
هشتم : دیزاین مقبول وجابجائی منظم عکس ها واخبار تبصره ها درجاهای مناسب خودشان
نهم : حوصله بی پایان در تنمظم وخوانش متون طویل
دهـــم : خوانندگان وعلاقمندان زیاد
راستــــــــتـــــگــو

>>>   بنام یکتای بی همتا
حلقه محترم رهبری و کارمندان مجرب شبکه اطلاع رسانی خبر ! نوروز و سال جدید تان مبارک و موفق باشید .من که یک شهروند افغان و در دیار غربت بسر میبرم و شب روز به اخبار داخلی وطنم و اخبار جهان بشکل نستند و راستگو ضرورت دارم ؛ افتخار دارم به این شبکه و کارمندان شما . من طی مدت زمان طولانی به این حقیقت پی بردم که شبکه شما در حقیقت یابی و انعکاس آن خود فروخته نبودید و انشاالله که چنین خواهید ماند .موفق و سرفراز در خدمت مردم رنجدیده و داغدیده مان مانده مایه افتخار مان باشید .
رشیدی از دیار غربت

>>>   سپاس مطالب بسیار خواندنی ،دلچسپ وخواندنی . ازاینکه در تلکس شایعات خیانت های مسئولین وافراد را به نشر رسانیدید ابراز سپاس میکنم.

>>>   اززحمات شباروزی شما سپاس گذاریم واقعا قابل قدربوده وفکرمی کنم اکثریت مردم که دسترسی به انترنت دارند بدون شک مدیون احسان شما خواهد بود وخدمات بس شایانی برای مردم رنجدیده افغانستان انجام داده اید ممنون شما
بااحترام ظاهر

>>>   سلام و عرض ادب دارم به تمامآ دست اندرکاران محترم افغان پیپر. واقعآ که بی طرفانه اخبار ها را به نشر میرسانید و قضاوت منصفانه میکنید و مهمتر اینکه بعضی از هموطنان گرامی ما از روی فهر و غضب چیز های مینویسند که قابل نشر نمیباشد حتی خودم چند بار زشت گفته ام با سانسور به نشر رساینده اید و هدف را برملا ساخته اید .تشکر فروان از همه شما عزیزان و توفیق مزید در راستای کاری شما از ایزد منان برای فرد فرد تان میخواهم . موفق و کامگار باشید .
کاکر از کابل

>>>   سلام به شما ما قلبا از شما خوش هستیم یگانه خبری که میبینم خبر از طرف ۺماست تشکر عزیزان
وحید از سویس

>>>   بسیار یک سایت خبری عالی است اما بخش تلکس شایعات اش بعضی موارد را عقده مندانه به نشر میسپارد..

>>>   درمورد این که آیا بعضی اوقات با مشوره با بعضی از مقامات در مقابل دریافت وجوه نقدی، از نشر بعضی مطالب و حقایق خود داری نموده باشید، چیزی ننوشتید.
هرچند خودم سندی درین زمینه در دست ندارم، اما بعضی اوقات، بعضی نظر ها راجع به مطالب خیلی دیرتر نشر میشود و یا هم هیچ نشر نمیشود، با وجودی که خلاف پرنسیپ های ژورنالیستیکی این سایت نبوده است و صرف افشأ حقایقی بوده است که از انظار عامه پنهان نگهداشته شده است.
بهرصورت امیدوارم چنین چیزی وجود نداشته باشد و خواهان بیطرفی عام و تام تان در رمینه نشر مطالب و نظر ها میباشم.
با احترام
به امید ادامه فعالیت های سایت افغان پیپر.

>>>   بسیار تشکر از شما مسولین سایت سایت بسیار عالی و توب دارید وقابل استفاده است .اما به نطزر می رسد یک کم منفی گرا هستید و نکات مثبت دولت را به خوبی ساپورت نمی کنید ما ازین باب دل خون هستیم.
جواولو

>>>   سایت پرطرفدار با اخبار موثق و مستند.برای همه دست اندرکاران این سایت اطلاع رسانی موفقیت بیشتر آرزومندم.
یکی از مستفیدان سایت از هرات.

>>>   افغان پیپر محبوب ترین ومشهورترین نهاد نشراتی درکشوراست و حتی کسانیکه ازپشت عینک حدس وگمانه زنی متعصبانه به این شبکه سرتاسری مینگرند درخانه وآشپزخانه های خود این شبکه مردمی را میبینند ودرد دل خودرا ازناروایی های اجتماعی بانام های مستعار ابرازمینمایند، مهمترین عوامل محبویت این شبکه سرعت عمل در رویداد های جذاب وجالب،مطالب متنوع وزبان زیبای آن است که به زبان مشرک خبرنگاران جهان با مخاطبین خود درکشف واقعیت هابرای تصویرزیبا از حقیقت ارایه می نماید . افغان پیپر یگانه منبع کنترل براعمال ورفتار دولت است وازهمین سبب مخاطبین افغان پیپر دولتمردان، روشنفکران ومردم معمولی میباشند ودستیابی به این حدپیروزی مولود تلاش های صادقانه همکاران محترم این شبکه میباشد. افغان پیپر منبع خوب برای روزنامه ها ونشرات الکترونی افغانها درسایر کشورها میباشد.افغان پیپر مطالب ارسالی را بدون تعصب وسلیقه های شخصی چاپ می نماید تا قاضی خوانندگان باشد واین بهترین کشف افغان پیپر جهت آگاهی وتنویر افکارعمومی در روزنامه نگاری نوین است.موفقیت بیشتر این شبکه محبوب را به تمام همکاران تبریک وموفقیت های بیشترشمارا آرزو دارم.
کریمی

>>>   سلام به همه کارکان افغان پاپیر.از تک تک شما متشکرم.که همه جریانات کشور را هر لحظه خبر رسانی میکنید....موافق باشید.از همه شما یک جحان سپاس.
ر.هلند

>>>   تشکر از خدمت بیشمار خراسان پیپر که در همه مقاله ها بی طرفی خود را حفظ کرده
اجمل(پنجشیری)

>>>   سلام
من روز چهارساعت با این شبکه درتماسم
خسته نباشید
خیلی کارخوب می کنید

>>>   خسته نباشید.

>>>   به نظر من مهمترین کاری که این سایت انجام داده نه تنها تعداد خبرهایی است که نشر شده بلکه تاثیر گذاری است که برنامه های مفهومی این سایت بر روی بینندگان خود داشته است.
این تاثیر گذاری هم در قسمت اعتقادی بوده و هم در موارد سیاسی و اجتماعی.
حتی در قسمت القای کلمات نیز از تاثیر گذار ترین سایت ها بوده است.
شکریه دانشجوی حقوق مزار شریف

>>>   سلام به همه کارکنان عزیز افغان پیپر ! سال نو بر همه شما مبارک باد.
سایت افغان پیپر بسیار یک سایت معتبر و وزین است ما با فعالیت ها و نشر مطالب از طریق افغان پیپر راضی هستیم اما یک تقاضا داریم که حد اعظمی کوشش نماید تا از نشر مطالب واصله که جنبه قومیتی و سمتی دارد خود داری شود. انتقاد و نشر مطالب انتقادی بر عمل کرد هر شخص به هر موقفی که باشد ضرور است اما نشر مطالب که در آن تفرقه های قومی جا داشته باشد به نفع هیچ افغانی نیست.

>>>   باسپاس فراوان وخسته نباشید از تمام دست اندرکاران شبکه اطلاع رسانی افغان پیپر:من سال پار در قسمت خدمتگذاری شما عزیزان دست اندرکار سایت حرفهائی ونوشته هائی داشتم میتوانم بطور فشرده بگویم که شما ها واقعآ سزاوار ستایش، تمجید وتقدیر استید اخلاصمند شما یکی از پربیننده وخواننده ی سایت افغان پیپرهستم یک نکته را خدمت شما بعرض می رسانم اینکه :اگر لطف نمائیدآنچه اوضاع روزمره کشور را به بررسی میگرید آنرا تحلیل وارزیابی اخلاصمندانه نمائید ونظرات مثبت وبدیل آنرا که نویدی برای آینده باشد وخواننده را امید وار سازد تا هر فرد افغان از سراسیمگی آشفته بازار رهائی یابند وراه درستی را دنبال کنند از نظرات انتقادی روی عملکرد کسانیکه کوتائی فکری وکاری دارند گذشت صورت گیرد زیرا فرهنگ انتقاد پذیری در وجود ما افغانها کمرنگ است .
تشکر ع-ب-کابل

>>>   دیدگاه ما این است که سایت افغان پیپر با درک رسالت مسوولیت خطیر ژورنالیستی خویش، بصورت بی طرفانه و غیر جانبدارانه با درنظرداشت منافع علیای کشور در حوزه مطبوعات از هیچ فعالیتی دریغ نداشته است و تمام تلاش خود را کرده ایم تا نزد حضرت باری تعالی و ملت شریف افغانستان شرمنده نباشیم. من شخصاً به این عقیده هستم که در جهان هیچ مطبوعاتی و یا وسایل اطلاعات جمعی و یا میدیا وجود ندارد که بطور بی طرفانه قضاوت داشته باشند. بعضی ها بطور مستقیم و بعضی ها بطور غیر مستقیم از یک جریانی و یا ایدیولوژی یی و یا هم سیستم های موجوده سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و کلتوری جهانی، پشتیبانی میکنند. خصوصاً درمسایل دینی و آیات قرآنی و احادیث،نظریاتی که ابراز میشوند یا بصورت جدی و یا هم طنز گونه ،هیچگاه نشر نمیشوند و این یک نظر نهایت محافظه کارانه دست اندر کاران سایت را نشان میدهند. اگر هزاران انتقاد را به سیستم های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و کلتوری جهان غرب نثار نمایی، عاجل نشر میشود، اما کوچکترین انتقاد را بالای احکام دینی که چهارده صد سال ییش بمیان آمده و امروز قابل تطبیق نیست،نمایی،مورد قبول واقع نمیگردد. در قسمت منافع علیای کشور باید خاطر نشان سازم که نقطه نظر افرا د و اشخاص درین مورد فرق میکند. هیچ رسانه یی نمیتواند خود را حافظ منافع علیای کشور بداند. یک تعداد عقب گرایی را ضامن منافع علیای کشور میدانند، یک تعداد روشن گرایی و یک تعداد هم محافظه گرایی را.اما نظر شخصی این جانب آن است که پیشرفت و تمدن در جهان صرف توسط روشن گرایی و آزادی افکار و خلاقیت و خرد گرایی متصور است، نه عقب گرایی.

>>>   من به نوبه خود تشکری می کنم از مسئولین سایت اطلاع رسانی افغانستان، که با مطالب متنوع خود از گوشه کنار افغانستان وجهان خبر رسانی می کند.
نصرالله شفایی

>>>   يكانه شبكه اى است كه با امانت دارى كامل مردم درد ديده افغانستان درد دل خود را بدون هراس با اين شبكه در ميان ميكذارد وحقائق داغ كشور را ازاين طريق باز تاب ميدهد وازلحاظ دينى دست اندر كاران اين أركان اجر عظيم را نصيب ميشوند وبه أيشان موفقعت .نيك نا مى وسعادت مندى را از صميم قلب ارزو دارم وميز سال با ميمنت 93خورشيدى براى فرد فرد كارمندان نجيب شان ارزو دارم (ابدالى)

>>>   سلام
فعالیت های شما قابل تقدیراست زیراکه اخبار که ازطرف رسانه های ابرقدرت ها سانسور مشود ما توسط شما میشنویم. بنا براین اکثر رسانه های استکباری تلاش خواهند کرد تا گذارشات شماه را جعل و کذب معرفی کنند، لذا برشماست که توجه بیشتر نموده تا میتوانید گذارش های مستند را با تحلیل علمی بروز دهید.
موفق و پایدار باشید.
(و من الله توفق)
نعمت الله خلیلی از زلاند جدید

>>>   بسیار خوب است
صدای مردم را میرساند

>>>   یک شخص پول دار و صلاحیت دار میتواند صدایش از هر طریق نشر نماید اما این سایت صدای مردم ناتوان و بی چاره را نشر مینماید

>>>   تشکر از تمام خدماتیکه تا به حال انجام داده اید پیشنهاد بنده حقیر این است که موضوعات دانستنیها خود را افزایش بدهید وخبرهای جهان را همچنان به نشر برسانید تا معلومات ما جوانان بیشتر گردد و در اخر آرزوی کامیابی بیشتر برایتان خواهانم.
احمد جاوید از استرالیا.

>>>   تشکر از دست اندرکاران سایت شبکه اطلاع رسانی
واقعا" نشرات شما بیطرفانه است و نظر هموطنان را با امانت داری نشر میکنید. انشا الله مؤفق و سرافراز باشید.
به امید نشرات مزید بالاخص دربارۀ وزارت خارجۀ غیر فعال ما. بازهم تشکر از نشرات واقعا" پاک و سادهء شما.
بسیار خوب است. خدا کند این پروسه ادامه یابد و افشاگری ها بالاخص دربارۀ وزارت خارجه ما بیشتر و بیشتر گردد. به امید همکاری بیشتر همه در زمینه . بااحترام

>>>   از سایت وزین افغان پی پر متشکریم که با ارسال گزارشات تحلیلی وسیاسی خالصانه وهم چنین از انعکاس انتقادات ورویدادها خبری را که بدون کم وکاست به نشر میرساند سپاسگذارم بخصوص من شخصا ازبخش شایعات این رسانه نکات زیرکانه تری را یافتم که دیگر سایتها کمتر بان پرداخته است
باحترام
عبدالقادرمصباح مزارشریف

>>>   کارکنان و همکاران شبکه محترم هرارسال زنده باد!
اینک سالهاست منحیث مخلص دهاتی این شبکه ارمعلومات منتسره مستفید هستم . چون بگانه شبکه است که افکارمخالف و موافق را نشرداردتا خواننده اختیار انتخاب اندیشه را داشته باشد.
بنابرین ازخدمات جهانی سپاسگذاریم.
انجنیرعبدالله صراف

>>>   از این نقطه نظر مطالب سیاسی شما خوشم میاید که نظرات و مطالب موافق و مخالف یک موضوع نشر می شود ولی در تفسیر های روزانه مواضع خود را اعلام می کنید.
این یکی از نقظه نظرات قوی این سایت است که در دیگر جاها مشاهده نکردم.
از همه مهمتر اینکه شما اصلا تغییر مواضه نداده اید و همچنان استوار و پابرجا بر عقاید تان استوار هستید.
شیما از کابل

>>>   من همیشه از ین ویب سایت استفاده میکنم بسیاری کارهای شما خوب است اما درنشرنظریات از تعصب کارمیګیرید. دریک تعداد پوست ها حتی دو و دشنام مردم را میګذارید که کامنت کنند اما دریک تعداد مسایل کامنت های انتقادی را تحمل ندارید که دربرابرهمفکریا هم تبارتان کسی نوشته کند. و نشر نمی کنید.

>>>   ما ازعملکزد شبکه افغان پپر در بخش اخبار و اطلاع رسانی خوش هستیم و کار کردهای شانرا ستایش میکنم و موفقیت های مزید را برای شان در آینده خواهانم

>>>   سلام سال نو را برای تک تک شما دست اندر کاران افغان پاپير تبريک عرض مينما يم
سايت افغان پاپير يکی از بهترين سايت در بين سايت های فارسی زبان هست دست اندر کاران افغان پاپير دست تان دردنکند

>>>   با تشکر از دست اندرکاران شبکه اطلاع رسانی افغانستان
واقعیت این است که شما بهترین مجموعه خبر رسانی و تحلیلی هستید
شیما از هندوستان

>>>   روزی نیست که این شبکه را نبینم
آفرین

>>>   خوبی شما این است که به هیچ جریان دولتی و غیر دولتی تعلق ندارید
خداوند شما را جزای خیر دهد
محمد الدین از کابل

>>>   بی طرفی و کار صادقانه شماست که تعداد بینندگان شما را روزانه به بیش از یکصد هزار رسانیده است
این بهترین سایت افغانستان و بلکه بهترین خبرگزاری است که به هیچ کشور و ارگانی تعلق ندارد و برای مردم خود اطلاع رسانی می کند
فریدون از بلخ شریف

>>>   آمار بالای بازدید شما نشاندهنده کار خوب شما است
اما مشکلی که وجود دارد این است که معلوم نیست شما کجا هستید و از کدام منطقه خبر رسانی می کنید؟
سمیه فراهی از هرات

>>>   من فکر می کنم که شما بهترین کار ها را در افغانستان برای باخبر شدن مردم انجام می دهید
صادق از فراه

>>>   من در جستجوگر ها آمار های سایت های افغانی را نگاه می کردم دیدم که هیچ سایتی حتی به اندازه نصف شما هم بازدید ندارد
وقتی دقت کردم دیدم که دسترسی شما به اخبار و اطلاعات در جاهای مختلف قابل تعجب است و فکر می کنم شما خبرنگار رسمی هم نداشته باشید و این مردم هستند که خبرنگار شما شده اند و بدون هیچ چشمداشتی به شما اطلاعات را انتقال می دهند.
موفق باشید و سربلند
سال خوبی برای همه شما ارزومندم
داکتر سلیمان کاکری از ناروی

>>>   خبر های شما بروز است و بیشترین خبرها را دارید
تحلیل های شما واقعیت هایی است ما شاهد وقوع انها هستیم مثلا شما از اول می گفتید که طالبان نیروهای امریکایی هستند کسی باور نمی کرد ولی حالا مشخص شده است و خیلی مطالب دیگر .
خداوند شما را برای مردم ما پایدار بدارد.
فرشته فیضی از تهران

>>>   هیچ سایتی به میزان شما بی طرف نیست. واقعیات را بطور سالم نشر میدهید و برای ما افغانستانی ها یک افتخار است که یک هموطن ما بدور از هر گونه تعصب مذهبی و قومی و سیاسی مطالب را در سطح تشنگان خبر واقعی انتشار میدهد.
خواستم بگویم به فرمایش دوست عزیز - ف از وزارت خارجه - اگر بخشی برای بیان مشکلات در همه وزارت های دیگر هم باز شود مفید است. واقعا جایی برای طرح مشکلات خاص و مسلکی نداریم شاید از این طریق بتوانیم حرفهای حساب را به گوش رئیسان برسانیم.
قبلا از شبکه طلوع این خواهش را کردیم مگر آنان درگیر ملاحظات خاص خود و نگران از احتمال لغو مجوز هستند.
ع. ش - کابل - وزارت داخله

>>>   سلام خسته نباشيد کارتان عالیست امیدوارم مانند گذشته موفق وسربلند باشید
عباس خاوری ازتهران

>>>   درکنار همه خوبی های این سایت این است که شما یک سایت ارزشی هستید.
سایتی که هرگز نمی توان با دید صرفا خبری به آن نگریست.
سایتی که در کنار همه کار های خوبش به اعتقادات و ارزش های دینی و مذهبی ارج می نهد و همه آنها را رعایت می کند.
در حقیقت این یک سایت امن است که می تواند تاثیرات مثبت بر روی خانواده ها از نظر سیاسی داشته باشد.
لیلی حسینی کارشناس حقوق و علوم قضایی کابل

>>>   سلام: اول ازهمه سال نو را برای تماما کار کنان شبکه اطلاع رسانی
تبریک میگویم ازینکه باواقعیت ها دست پنجه نرم میکنید دوسال میشود که شبکه شما را دنبال میکنم

>>>   سلام خدمت همه همکاران عزیز و گرامیم در اقصی نقاط جهان که هستید. اوقات به کامتان و روزگار بر وفق مراد
حیدری

>>>   با تشكر فراوان از شما و سال نو مبارك بر شما و تمام دوستان سراسر دنيا
محصل از هنديا!

>>>   افغان پیپر رسانه بی طرف، جامع ومتنوع در اخبار.
حقیقت این است که من خودم همه خبرهای افغانستان را از شبکه شما بدست می آوردم.
به امید موفقیت هرچه بشتر شما
ذکی هند

>>>   سلام به تمام کارکنان شبکه اطلاع رسانی افغانستان
حلول سال نو 1390 را برای شما و از طریق سایت شما به همه مردم شریف و نجیب افغانستان تبریک و تهنیت گفته و از بارگاه ایزد منان یک سال مملو از خوشی ها . صفا و صمیمیت آرزو دارم بنده یکی از علاقه مندان سر سخت سایت زیبای شما هستم سایت شما بسیار یک سایت خوب و منعکس کننده واقعیت های جاری در کشور است و بدون شک یکی از موفق ترین سایتها در سطح کشور ما میباشد و چنانچه بنده در سال گذشته از سایت تان دیدن میکردم 95 فیصد در کارهای خود موفق بودید به امید موفقیت هر چه بیشتر و یسشتر تان سایت شیکه اطلاع رسانی افغانستان دوستت دارممممم خیلی زیاد
با احترام محمدعلی کاظمی

>>>   این شبکه واقعآ پر خوانده است بسیار موضات جالب دارد ولی وقتی بخواهی نظر بدهی زیاد وقت سانسور میشود.
من خودم چندین بار نظر دادیم ولی نشر نشده.
قیوم

>>>   باتبریک سال نو وآرزوی سعادت وموفقیت برای شما گرچه دربعضی وقت ها نظرات بنده به خصوص در مورد ملیت برادر .....و... را انعکاس نداده اید اما من از عملکرد شما رضایت دارم وتداوم کار شمارا اقیانوس مواج کشور خواهانم ...
ج دلسوز

>>>   سلام.
من هم سال نو را به تمام دست اندركاران afghanpaperوتمام هم وطنان تبريك ميگم.
ونظر من درباره اخبار واطلاع رساني اين شبكه عالي است ولي درباره نظرات كه ازمردم ميخواهيد عمل كرد خوبي نداريد بعضي نظرات را به سليقه خود ناديده گرفته نشر نميكنيد .
اگر شخصي را كه نقد ياتوصيف ميكنيد نظرات بينندگان را هم ازموافق ومخالف نشر كنيد آن وقت 100%عمل كرد شما خوب وعالي ميشود واگربه سليقه خود نشر كنيد آن وقت بينندگان شما خواهد فهميد كه شما مربوط به كدام جريان وكدام شخص هستين.
به اميد بيطرفي afganpaper?
ج

>>>   من به عنوان فزرند خانواده بزرگ ژورناليزم افغانستان حضور سبز و پر رونق "شبكه اطلاع رساني افغانستان" در كشورمان را هميشه غنيمت دانسته و از اطلاعات بروز تارنماي "افغان پيپر" همه روزه (الا ما شما الله) استفاده ميكنم و از مسايل كشوري خودم را
آگاه ميسازم.
عمر اين شبكه طولاني و گرامي باد !
محمد عالم عبدالله سروري

>>>   عید نوروز را به شما تبریک می گویم آروزی خوشبختی برایتان دارم.
باوجود یکه از خوانندگان سایت شما هستم این در جذب خواننده بسیار موفق عمل نموده است ا.ما این سایت سیاست مشخص را دونبال نمی کند. گاهی به نعل می کوبد گاهی به میخ. چیزی که از این سایت بیشتر ما دل خور می کند این است که نظرات در مذاقشان خوش نیاید را نشر نمی کند. این کار سانسور سازی برخلاف عرف ژورنالیستیست. آزادی بیان باید در هر رسانه وجود داشته باشد. امید وارم هستم که در سال جدید این مسئله رعایت شود.
فرهاد

>>>   سایت اطلاع رسانی افغانستان بدون شک یک سایت خدمت گذار ومفید است همیشه تازه ترین ها را دارد، وقت وپول خویشرا بمصرف میرساند تا توانسته باشد مردم را از تازه ترین وقایع در جریان قرارداده باشد،خواننده گان سایت نیز نهایت زیاد است ولی کسانیکه از طریق سایت مورد انتقاد قرار میگیرند ولازم می افتد که در پی اصلاح خویش برایند دارای چشم کور وگوش کراند وهیچ موردی در رفع نواقص شان موثر نیست روی این ملحوظ هرچه زیاد بگوئیم ونتیجه انرا نیابیم اهسته اهسته ماهیت سایت را زیر سوال خواهد برد بنآ از دست اند کاران این سایت تقاضا داریم تا راه های را جستجو ودریابند تا به یک نحوی برای رفع نواقص و تطبیق حقایق به کرسی ان ما را سوق داده باشد
پرویز از کابل

>>>   گرداننده گان و مسئولین محترم شبکه افغان پیپر! سلام الله علیکم.
قابل یادآوری است که همه کار کردها و خدمات سالیان متمادی شما که از طریق این سایت مردمی و میهنی خود در ا ختیار هم میهنان خویش بدون کمی و کاستی و جانبداری که همه اخبار بصورت کتبی و تصویری واضح و مفصل قرار داده اید قابل ستایش و تمجید ا ست امید که همیشه کامیاب سرفراز و یکه تاز میدان و سرمشق بدیگران بوده و علاقه مندان خویش را از این سایت محروم نکنید.
مع فائق الاحترام.
ح.م{ن}

>>>   با سلام و عرض ادب و تبریک نوروز به همه هم تباران افغانستانی به خصوص کارکنان افغان پیپر و تشکر از زحمات شما برای اطلاع رسانی.
من اخبار افغانستان را از سایت شما پیگیری میکنم و به همین مناسبت خواستم از شما تشکر کنم به خاطر زحماتتون
امیدوارم در سال جدید اخبار خوشی و شادی مردم افغانستان را از سایت شما بخوانم.
محمد از اصفهان-ایران

>>>   هرروز تان نوروز ، نوروز تان پیروز!
سلام و سلامتی به همه هم میهنان فارسی گوی خودم
سلام و شادی بر همه دل های که ازآن الفاظ و کلمات چون گل می جوشد وبر زبان های زیبای فارسی گوی جاری میشود
سلام بر آریایی های پاک وبافرهنگ
سلام همه سال برجشن همیشه نو و نوروز آریایایی ها
آنچه کور گرایند به کوری چشم شان جشن ما پررونق باد
سلام برعلی رض این راد مرد که این جشن خجسته را برای ما پایدار ساخت
بردوام باد راه و رسم فرهنگ نوروزی ما
سعیده جلیل از امریکا

>>>   افسوس که امسال نتوانستیم چشن نوروز را به خاطر ویروس کرونا برگزار کنیم
ناجی از جرمنی>>>   شما به ما فرا رسیدن سال ۱۳۹۸ را تبریک گفتید و ما به شما سپری شدن سال ۱۳۹۸ و فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ را تبریک میگوئیم.

>>>   خواست نخست ما صحت وسلامتی شما ، وبعدا اد امه کار شما همچون گذشته

>>>   چهره داعش و طالب را افشا کنید و این دو افراطی مزدور امریکا و پاکستان و عربستان را بقدرت مردمی از افغانستان اخراج کنید. همه مردم باشما اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است