ساخت کیت تشخیص 30 دقیقه‌ای کرونا
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۴    ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ کد خبر: 162658 منبع: پرینت

شرکت های روسی و جاپانی پس از تلاش های زیاد قادر به ساخت کیت تشخیص شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، کریل دمیتریف رییس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) می گوید که همراه با شرکای جاپانی خود،به اساس روش جدید آمازیش و تشخیص کروناویروس در مسکو و حومه از ماه اپریل شروع تا ماه می قابل اجرا می باشد.
روز دوشنبه، هیات نظارت (RDIF) سرمایه گذاری، تولید سیستم های تشخیص عفونت کرونویروس نسل جدید را تصویب کرد.

این صندوق گفت: "این سیستم از روش تشخیص مولکولی ایزوترمال «SmartAmp» استفاده می کند، سرعت تست به طور قابل توجهی بیشتر است، و نیاز به آزمایشگاه ثابت ندارد".
کریل دمیتریف، رییس صندوق به خبرنگاران گفت: "یک آزمایش گسترده در ماه اپریل از مسکو و حومه مسکو شروع می شود، و تا ماه می برنامه ریزی شده است. تولید این کیت تشخیص عمدتا در روسیه انجام خواهد شد".

این فناوری جدید در نتیجه همکاری های موفق بین شرکت های روس، جاپان و دانشمندان این کشورها است. برای تشخیص سریع ویروس تا 30 دقیقه طول خواهد کشید، این کیت تشخیص در تمام مکان‌ها قابل استفاده است، می توانید در شفاخانه، مکان های عمومی، مکتب، دفتر، میدان هوایی، ایستگاه قطار و غیر از آن استفاده کرد.

این صندوق افزود که این فناوری جدید در بازارهای خارجی نیز تبلیغ شده است، این روش مجوزهای لازم در اروپا، آسیا و خاورمیانه را نیز با خود دارد. همچنان این کیت تشخیص در کلینیک ها و آزمایشگاه های عربستان سعودی، امارات، اتریش نیز آزمایش و تایید شده است و پیشنهادهای اولیه برای خرید بیش از 500 هزار کیت تشخیص انجام شده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرونا
نظرات بینندگان:

>>>   ۵۰۰۰ از این دستگاه خریداری شود.
پول آن از جیب خلیفه پرداخت شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است