وزیر صحت: مجلس نمایندگان را تعطیل کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۳    ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ کد خبر: 162637 منبع: پرینت

همزمان با افزایش واقعات مثبت ویروس کرونا در کشور، فیروزالدین فیروز، وزیر صحت عامه می‌گوید که امکان شیوع ویروس کرونا در مجلس نمایندگان هم وجود دارد.
آقای فیروز که در نشست استماعیه‌ی مجلس نمایندگان صحبت می‌کرد، پیشنهاد کرد که برای جلوگیری از احتمال شیوع ویروس کرونا، مجلس نمایندگان تعطیل شود.
به گزارش اطلاعات روز، به گفته‌ی او، برای جلوگیری از شیوع کرونا فاصله بین افراد حداقل دو متر در نظر گرفته شود، اما این امکان در مجلس نمایندگان وجود ندارد.

وزیر صحت گفت که عمده‌ترین مشکل و عاملی که ویروس را منتقل می‌کند، فاصله بین افراد است. به گفته‌ی او، زمانی که فاصله بین افراد کمتر از دو متر باشد، امکان انتقال ویروس وجود دارد.
آقای فیروز گفت: «پیشنهادم به رییس صاحب مجلس این است که در پارلمان هم زمینه‌ی انتقال ویروس موجود است. باید محیط باز باشد و فضای باز باشد و فاصله حداقل بین افرادی که باهم می‌نشینند، دو متر باشد، در غیر آن زمینه‌ی انتشار ویروس وجود دارد، از همین خاطر پیشنهادم این است که تعطیلی مکاتب و پوهنتون تا آخر ماه حمل تعطیل شده و در ضمن به‌حیث یک مسئول صحی می‌گویم که یک مرجع انتشار ویروس می‌تواند پارلمان باشد. از این خاطر رخصتی‌اش یک امر حتمی و ضروری است.»




کد (9)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
کرونا
وزیر صحت
نظرات بینندگان:

>>>   افرین به جواب وزیر!

>>>   آفـــرین وزیر خوب : اینها از کرونا هم بد تر هستند باید بر ای پنجسال که جناب رئیس جمهور برنامه امانی را تکمیل میسازد این کروناها ترخیص شوند وبعد از پنجسال دو.باره انتخابات شود
ر

>>>   قطعات عسکری ،مجلس وزرا، مساجد، بس های شهری، محلات دست فروش ها در شهر ، ادارات دولتی ، شورای امنیت ، بس های ولایتی ، همه و همه محلات انتشار ویروس کرونا است.

>>>   باید دولت همه کارمندان دولت را رخصت نمایند زیرا صحت از همه خوبتر است

>>>   بهتر است طالبان و دیگر گروهای مسلح به دعوت جناب وزیر لبیک گفته و از تجمع در جنگ و دیگر جاهای پر از خطر جلوگیری نمایند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است