مرکل: ۶۰ تا ۷۰ درصد در المان آلوده به کرونا میشوند
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۴۷    ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ کد خبر: 162588 منبع: پرینت

خانم مرکل در مورد ویروس کرونا: ۶۰ تا ۷۰ درصد در المان آلوده میشوند.
صدراعظم المان خانم مرکل اندکی پس از شروع جلسه گروه در پارلمان گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد از مردم المان به ویروس کرونا آلوده شوند، در فراکسیون سکوت حکمفرما بود زمانیکه این خبر ارایه شد.

خانم مرکل افزود: در مورد کرونا با چالشی روبرو هستیم که قبلا هرگز به آن روبرو بنوده ایم، این واقعا به ما بستگی دارد. بار اصلی را وزیر بهداشت المان (جنس اسپن) تحمل میکند. او این کار را به خوبی انجام میدهد. این هم یک انگیزه برای آینده نزدیک است، چون مسلمآ بحران تمام نشده است.

خانم مرکل که مرتب در روز های گذشته در مورد کرونا از طرف وزیر بهداشت و وزیر دفتر صدارت که یک داکتر و پروفیسور افتخاری است مطلع می شود، اظهار داشت که حتی روادید های بیشتر برای کند شدن شیوع ویروس باید لغو شود.

بدیهی است که آلمان به مدت طولانی با ویروس مبارزه خواهد کرد، بنابراین اکنون مهم است که مرحله آلودگی و گسترش سرعت کند تر شود. این تنها راهی است که می تواند اقدامات صورت گرفته و امیدوارم مؤثر واقع شود.

جنس اسپان وزیر بهداشت، تحلیل صدراعظم را تأیید كرد که تعداد 60 تا 70 درصد از مبتلایان باید پیش بینی شود، در صورتی که پیش از این امکان ایجاد و استفاده از واکسن وجود نداشته باشند. تا حال سه نفربه دلیل ابتلا به ویروس کرونا در آلمان جان خود را از دست داده و ۱۲۹۶ نفر به این ویروس آلوده شده، اکثر افراد مبتلا به بیماری کرونا در ایالات‌های نوردراین‌وستفالن، بایرن و بادن-وورتمبرگ آلمان ثبت شده است. در ایالت نوردراین وستفالن آلمان تا کنون دو نفر نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
وزارت تحقیقات آلمان برای پیدا کردن امپول در تلاش است.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرونا
آلمان
نظرات بینندگان:

>>>   یکی از دیدگاههای مهم کارشناسان زیست شناسی در باره «کرونا ویروس» این است که ویروس کرونا را امریکا ساخته است و این کار ضد بشری را برای متوقف کردن اقتصاد چین و ایران انجام داده است و این یک حمله بیولوژیک و صد انسانی امریکا علیه چین و ایران ست.
اشرف غنی افغانستان را در اختیار چنین کشور ضد بشری و تروریست قرار داده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است