گناه از آنها است محکوم ما هستیم!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۹    ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ کد خبر: 162583 منبع: پرینت

گناه از آنها است محکوم ما هستیم!
فاشیسم قومی همین است؛

همین که در مراسم تحلیف یک متقلب سران قوم پشتون از پاکستان بیاید، همین که رقاصه های پشتون پاکستانی در کابل بیاند آواز بخوانند و مجریان اوغان پاکستانی در شبکه های تصویری و صوتی کشور برنامه اجرا کنند و حتی برای پشتون های پاکستانی بورسیه، کمک مالی و... در نظر گرفته شود؛
اما ما به جرم جاسوس تاجیکستانی، اوزبیکستانی، ایرانی و... محکوم باشیم!

فرمانده اشغالگران و سران پشتون را در مراسم ببینید و تصور کنید سران تاجیکستان، روسیه و اوزبیکستان در مراسم عبدالله می بودند یا خواننده و مجری این کشورها در شبکه تلویزیونی برنامه اجرا می کردند پشتون ها چه غوغایی بر پا می‌کردند و چقدر توهین و ناسازا می گفتند و ...

بلی ما به جرم نکرده محکوم هستیم اما آنها به جرم کرده اشان محکوم نیستند.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پشتون
تاجیک
نظرات بینندگان:

>>>   نه کل بماند نه کدو
بلا سر هر دو

>>>   طالب قاتل مردم است و انتحاری کرده است و جنایت کرده است باید محاکمه شود. خدا و پیغمبر قاتل را نمیبخشند. کسی حق ندارد که از طرف خدا تصمیم بگیرد. حق مردم به مردم تعلق دارد. امریکا اشغالگر و قاتل است باید در دادگاه بین المللی محاکمه شود. طالب و امریکا و پاکستان قاتل و مجرم اند.

>>>   به اساس فرمان غ بودجه ریاست اجرائیه به کـد 91 انتقال میگردد:"
بر اساس گزارش‌ها در این فرمان آمده:"وزارت مالیه معاش و امتیازات کارکنان ریاست اجرائیه را الى دهم برج میزان سال جارى پرداخته و بودجه متباقى سال 1398 را به کود 91 تعدیل نماید"
ر

>>>   اینه بخوان :"
عبدالله عبدالله می‌گوید که پس از مراسم تحلیف دورۀ کاری حکومت وحدت ملی پایان یافته‌است و او به‌زودی «فرمانی» را دربارۀ معرفی «رئیس اجراییه دولت همه‌شمول» صادر خواهد کرد.
در اعلامیه‌یی که از آدرس سپیدار نشر شده‌ آمده‌ که اشرف غنی، دیگر رئیس‌جمهور نیست و فرمان‌های وی اعتبار ندارند.
در این اعلامیه از کارمندان نظامی و غیرنظامی ریاست اجراییه پیشین خواسته شده‌است که به وظایف و مسؤولیت‌های روزمرۀ شان ادامه دهند.

>>>   گل امیری گُل گُفتی !

>>>   سالها خون دادیم و مردم افغانستان بهای بزرگی پرداخت کردند ، با قدرت های بزرگ جنگیدیم خون دادیم اما کشور را از تجزیه نجات دادیم ، ما مخالف تجزیه هستیم هنوزم حاضریم برای نجات کشور از تجزیه خون بدهیم ، ژوندی وسی اشرف غنی بابا ، تصمیمات برزرگ و سرنوشت ساز گرفته شده و از تروریست و قدرت پرستان کاخ سپیدار هیچ کاری بر نخواهد امد ،
حبیب الله یوسف زی

>>>   هنرمندان پاکستانی حق دارند که جشن بگیرند چون این پیروزی پاکستان بر آمریکا است و طالب لشکر پیشقراول پاکستان برای ویرانی و اشغال پاکستان.

>>>   آغای امیری بهتر است که در کنار مطرح سازی واقعیت ها و انگشت انتقاد نهادن بالای خیانت های ملی طرف مقابل از عواملی خیلی مهم که باعث بی تفاوتی و نا دیده گیری این همه بی وجدانی های طرف مقابل در بین اقوام دیگر گردیده است نیز یاد شود مثل یک عامل عمده ای که تفرقه است و همه میدانیم که این تفرقه ریشه در تعصب مذهبی و قومی دارد که طرف مقابل از زمان امیر عبدالرحمان تا کنون تخم آن را بین مردم بذر و توسط عوامل آنها که همان ملا های دست پرورده ای وهابی های عرب و پاکستانی میباشند آبیاری میگردد. وگر نه هزاره و تاجیک و ازبیک همه انسان و مسلمان اند و همه از ساکنین اصیل این سر زمین و دارای یک تاریخ و یک فرهنگ میباشند. باید ذهن مردم روشن ساخته شود تا عوامل دشمن مشترک را در بین خود سر کوب و نابود شان کنند آنوقت است که راه نفوذ دشمن بسته میشود . عامل دوم عبارت از خویش خوری، قدرت طلبی خانوادگی و پول پرستی رهبران و بزرگان قومی است نمونه های آن در بین هزاره ها سرور دانش ، بین تاجیک ها عطاء نور ، امرالله صالح، قانونی، و غیره بین ازبیک ها اکبر بای ، ایشچی و ..و نفوذی ها مانند سیاف ، کرزی و .. که باید بهتر به مردم معرفی شوند و زیان های که از جانب آنان متصور است روشن شود تا اگر خدا بخواهد مردم اطراف آنان را خالی کنند و کشور از این بد بختی نجات یافته و پشتون ، ازبیک ، تاجیک ، هزاره و سایر اقوام بردار وار با هم زندگی کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است