حقوق بشر به یک پروژه مبدل گردیده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۵    ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ کد خبر: 162467 منبع: پرینت

دفاع از حقوق بشری و انسانی در عصر حاضر در تمام کشورها به یک پروژه مبدل گردیده است، چنانچه در طول ۱۹سال گذشته شاهد آن در افغانستان بودیم که میلیون‌ها دالر برای دفاع از حقوق بشری در اختیار کمیسیون حقوق بشر افغانستان و بقیه نهادهای مرتبط قرار گرفت اما نتیجه آن جز پولدار شدن و ثروتمند شدن مسوولین آن نهادها چیزی دیگری نبود. هر کدام با شرکت‌های متعدد، هوتل‌های مجلل و سرمایه‌های هنگفت با بهترین امکانات زندگی می‌کنند.

در این روزها هر انسان و هر کشوری از طریق رسانه‌ها شاهد تجاوز آشکار و علنی هندوها به عزت و زندگی مسلمانان هندو تبار در کشور هند می‌باشند و ظلم ضد بشری آنها برای هیچ کسی پوشیده نیست، طوری‌که تمام کشورها و سازمان‌های بین المللی و مدافع حقوق بشری در جریان قرار گرفته‌اند.

اما آنچه نگران‌کننده، دردآور و غیر قابل تحمل بوده و هر انسانی با درد و احساس را رنج می‌دهد، سکوت مرگ‌بار سازمان ملل متحد و دیگر نهادهای به اصطلاح مدافعین حقوق بشری می‌باشد که گویا وجدان انسانی شان مرده‌اند. انتظار می‌رود که دولت افغانستان با استفاده از روابط حسنه‌ی که با دولت هندوستان دارد در قضیه مداخله نموده و در جهت رفع فشار علیه مسلمان‌ها اقدام دیپلوماتیک نماید که بدون تردید چنین عملی هم انسانی و هم موثر قرار خواهد گرفت.

حاجی فکوری بهشتی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پروژه
حقوق بشر
نظرات بینندگان:

>>>   سازمان های حقوق بشری و سیما ثمری فقط دوسیه ها را آماده میکنند تا در صورت کدام معجزه الهی بالاخره موجودی فرا زمینی در زمین حاکم شود و حق مظلوم را از ظالم بگیرد.
مگر مشکلی که وجود دارد این است که آنوقت نه ظالم در قید حیات است و نه مظلوم و نه هم من و تو.

>>>   در هندوستان شتید ۳۰۰ ملیون مسلپان زندگی کند و تنش های این چنینی گاه گاهی امر عادی است ، اما
در افغانستان حالا شاید حدود ۳۰۰ فامیل هندو و سک افغانستانی زندگی کند و برخورد ما مسلمان ها با این ۳۰۰ فامیل که درکل شاید ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر نفوس را تشکیل بدهد چگونه است؟
همین یکی دوروز پیشتر یک خانم هندو را کشتند و خانه اش را سرقت کردند و به یقین که سارق افغانستانی مسلمان بود .
پس بیایید که کور خود و بینای مردم نباشیم.
هندوستان از خود قانون دارد و دولت و پولیس و راه و رسم زندگی ضرورت به هیاهوی ما نیست. ما اگر طبیب هستیم سر کل خود را دوا کنیم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است