هم نان مردم هرات را می گیرند و هم جان مردم را
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۳    ۱۳۹۸/۱۲/۸ کد خبر: 162373 منبع: پرینت

طالب اگر میکشد دشمن است اما؛ نفری مسلمیار چرا؟
این غولهای وحشی و دون صفت هم نان مردم هرات را می گیرند و هم جان مردم را! چونانی که در نوشته های پیشینم اندرباب گمرکات کشور بویژه فراه، نیمروز و هرات یاد آور شده بودم که دربست در اختیار جلال آبادی های باند رشوه خوار، مفسد و مختلس مسلمیار رییس مجلس سنا افغانستان بوده که، شامل بر
روسا، مدیران، آمرین، مسوولین بخش های پر درآمد مانند تشریح، اسعار خارجی والی اخیر، پولیس، اکثریت کمیشنکاران و حمالان میباشد.

اینها افزون بر اینکه زبان و فرهنگ مردم را نمیدانند، نسبت به فرهنگ شهرنشینی و حوزه تمدنی هریرود بیگانه و حسادت می برند و با تجار و مراجعین آن دیار بگونه فاشیستی و برتری جویانه برخورد نموده، از برخورد نادرست و خشن، توهین و تحقیر مردم آنجا، از رشوه خواری و فساد اداری به هیچ ارگانی و شخصی حساب ده و پاسخگو نمی باشند.

اشرف غنی احمدزی طی فرمانی گمرکات کشور را از کنترول پولیس و دادستانی ها معاف دانسته است. از این رو این مشت چپاولگری و غارتگر دیسانت شده در هرات بگونه خصمانه و بدون درنظرداشت لوایح گمرکی خر خویش را میتازند، اموال گمرکی تجار را با رعایت سیاست برتری جویانه اشرف غنی احمدزی و با درنظرداشت خودی و غیر خودی گمرک نموده به دلخواه خویش به هر کی خواستند نوبت میدهند و اگر نخواستند نه و همگی از خود اند. به قول معروف: (هم دایر میکنند و هم تعطیل).

روی این برخورد تبعیض آمیز و فاشیستی کارمندان و پولیس جلال آبادی گمرک هرات بود که، دریوران موترهای زیر بار اموال گمرکی که هفته ها در انتظار نوبت خویش بودند که برایشان داده نمیشد، با تجمع به دروازه گمرک دست به اعتراض مدنی زده که توسط پلیس های وحشی و غول های جلال آبادی بیرحمانه مورد لت و کوب قرار گرفته و در نتیجه یکی از دریوران در اثر کوبیدن مشت پولیس در سینه اش، دچار ایست قلبی گردیده و در جا جان میدهد.

این است حال و روز مردم حوزه هریرود که توسط غول های وحشی و چپاو لگران وابسته به فضل هادی مسلمیار که پا پشت گرمی از حمایت های بی چون و چرای غنی احمدزی تمامیت خواه هم نان مردم را میگیرند و هم جان مردم را.

حفیظ راوند
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


هرات گمرک

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گمرک
شایعات
اسلام قلعه
نظرات بینندگان:

>>>   Jafar Sori
هراتیان ارننگ وغیرت دور شده اند اکثریت شان بوتپاکی وچاپلوسی فاشیستهای بیگانه پرست را مینمایند واگر نه(مرگ هم یکبار وشیون هم یکبار)کافیست گلیم این پاکستانی هارا باید ازین خطه باستانی برچید

>>>   عناب بهاری
مافیای بومی نیز با این باند درتبانی اند وانچه بخواهند انجام میدهند وسلسله ی درهم تنیده ی در چور وچپاول ، حق تلفی ،غارت وزورگویی سازمان داده اند .

>>>   راستي كه ما ملت خاموش داريم غيرت خود را از دست ميدهيم، مردم هرات و خصوصاً مالكان و درايوران لأري ها متحد شوند بدل خون اين مظلوم را بزور بگيرند.

>>>   کدام عملش به اسلام برابر است که ریس سنا پساوند نام خود برای فریب مردم مسلمیار گذاشته مسلمیار بکسی می زیبد که در راه خدا و دین رسولش برابر باشد نه اینکه مانند این ریس مجلس سنا که جز منافقت و دزدی و چپاول و دروغگویی و قومگرای و خیانت چیزی دیگری از خود به نمایش نگذاشته است.

>>>   اگر تاریخ جور دیگری رقم می خورد ممکن بود هرات عزیز اکنون یکی از ولایات ایران باشد. افسوس . فرق یک صفحه تاریخ ویرانی به جای ابادانی است.

>>>   هم نان شان را میگیرند هم جان شانرا فقط باقی میماند خحصوصیت چاپلوسی شان ، باقی همه را گرفتند

>>>   مسلمیار یعنی یار مسلم
و این الزام آور بر مسلمانی فرد نیست.
میلیار اگر مسلمان است خود از خود حساب بگیرد و از تقلب انتخاباتی که به نفع متقلب اعظم انجام داد خجالت بکشد.
جهنم صد فیصد برایش تضمین است
بعد از حساب دهی به مردم و حق خورده شده مردم را واپس کردن و بعد توبه به درگاه الهی بسته به اراده خدا جان است که از بوی بهشت بهره ببرد یا نه.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است