اطلاعات فعلی در مورد ویروس کرونا در آلمان
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۱۰    ۱۳۹۸/۱۲/۶ کد خبر: 162336 منبع: پرینت

اطلاعات شفاف از طرف وزیر بهداشت المان اقای اسپان:
با توجه به پیشرفت این ویروس در ایتالیا، وزیر بهداشت و درمان آلمان فدرال آقای اسپان در یک کنفرانس خبری گفت کم کم انتظار میرود این ویروس در آلمان نیز کسترش یابد، وضعیت ایتالیا همچنین ارزیابی ما را از اوضاع تغییر می دهد. کرونا به عنوان یک بیماری همه گیر وارد اروپا شده است. المان برای مبارزه با این ویروس بهترین آمادکی را دارد.

وزیر بهداشت آلمان به منظور به دست آوردن دانش در مورد این ویروس، به بهبود و روشنایی درمانی و قبول بودجه بیشتر برای تحقیقت و پژوهش این ویروس را صادر کرد.
وضعیت فعلی ۲۴ فبروری ۲۰۲۰ در کل ۱۶ مورد در المان تآیید شده و با آزمایش ویروس در المان شناخته شده است، بیشتر افراد در حال حاضر سالم هستند و از درمانگاه مرخص شده اند، سایر بیماران نیز در حال بهبود هستند.

(۸۰۱۴۱۴) مورد در سراسر جهان گزارش شده که از این تعداد ۲۶۹۸ نفر جان باخته اند. روز یکشنبه ۲۳ فبروری ۲۰ نفر از افراد بازگشتی از چین توانستند قرنطینه را ترک کنند، از زمان ورود آنها به فرودگاه تگل برلین از دو هفته پیش در بخش جداگانه ای از کلنیک های (هلال اهمر) در قسمت (کوپنیک) برلین اسکان داده شده بودند.

آزمایش نهای برای ویروس کرونا در همه موارد منفی بوده است. وزیر بهداشت المان آقای (جنس اسپان) گفت محل اقامت مرکزی برای محافظت از آنها درنظر گرفته شده است. تا حد امکان شما را در جریان ویروس کرونا در المان قرار خواهم داد.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ویروس کرونا
آلمان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است