راز سکوت معنی دار جامعه جهانی در چیست؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۴    ۱۳۹۸/۱۲/۳ کد خبر: 162285 منبع: پرینت

قریب یک هفته از اعلان نتیجه انتحابات ریاست جمهوری افغانستان میگذرد ولی هیچ کشوری بجز هدوستان و گویت و آنهم بنابر ملحوظات سیاسی دشمنی با پاکستان که مطمین هستم که هندی ها اشتباهی تاریخی را مرتکب شدند، حتی حامیان سرسخت این نظام تا هنوز به رسمیت نشناخته اند چه رسد به پاکستانی ها که همه وقت یک حکومت پشتون قبیلوی را در اینجا ترجیع میدهند.

دیگر جای تردیدی باقی نمیماند جامعه جهانی از این حاکمیت گندیده خسته و روگردان شده اند، منتظر لحظه شماری در نبض جامعه و وزش شمال و عملکردهای بعدی اند.
یک چیز را باید دقیق دانست این طرز دید که تقدیر خود را به خارجی ها سپرده بودیم گویا خارجی ها تعیین کننده همه چیز اند از بنیاد غلط ثابت گردید.

در حقیقت این سکوت معنی دار به من و تو میفهماند که خود حرکت کنید و سرنوشت خود را خود تعیین نمایید. حالا این من و تو هستیم که باید بجنبیم، زمان و فرصت طلایی را نباید از دست دهیم.
به گفته مسعود: "کمرت را ببند خودت تاریخ بساز..."

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
جامعه جهانی
نظرات بینندگان:

>>>   در جنبش روشنایی داعش اخطار داده بود که اگر هزاره ها بخاطر لین برق اعتراض کنند،ماندن والا نخواهیم بود.
همینطور نیز شد و در دهمرنگ یک تعداد هزاره ها را قبل ار آمدن ماه محرم،نزد حسین جان فرستادند.
حالا امرالله صالح اخطار میدهد که اگر نتایج اعلان شده انتخابات را که از جانب کمیسیون انتخابات ما اعلان شده است،نپذیرید و دست به اعتراضات بزنید،همه تان را مثل دوران خلقی ها اولچک کرده به زندان خواهیم فرستاد.
اشرف غنی قبلاً به وزارت داخله دستور داده است که هرچه زودتر یک میلیون اولچک از خارج خریداری کنید و به وزارت مالیه نیز دستور داده است که بودجه کافی برای خریداری اولچک،در اختیار وزارت داخله قرار دهد.

>>>   حدود دوهزار و پنجصد و بیست و شش پمپ بزرگسالان در اتاق غنی و صالح ذخیره شده که در صورت ریختن مردم به جاده ها عالیجنابان به آن محتاج خواهند شد.

>>>   ادم نادان خود دست و پای خود را به رقیبش می بندد خریداری اولچک ها بدستور غنی و صالح که شمااز جمله حامیان شان در نوشته تان افشا کرده اید انها درک درست کرده اند که به تعداد متقلبین خیانت کار در حق رای پاک مردم سر انجام سزاوار اولچ و زندانی شدن هستند به همین اساس بر اسانی کار برای مطابق به سایز دست شان اولچک فرمایش داده اند و تیار اماده میکنند .

>>>   سکوت جهانی منتظر ۲۸ فبروی هستند که برای طالبان تبریک بگویند و یا برای جناب غنی..

>>>   او مردم بیایید علیه این دیکتاتور فاسد قیام کنید اشرفغنی سرنوشتش یا همچون محمدرضا پهلوی فرار خواهد کرد یا سرنوشت همچون صدام و قذافی خواهد داشت تاریخ معاصر نشان داده است هروقت مردم بر علیه حکومت دیکتاتور های فاسد قیام کردند موفق شدند.
🇮🇷ایران_محمدرضا پهلوی:
سقوط بعد از ۲۷ سال 1357ش_فرار👣
🇮🇶عراق_صدام تکریتی:
سقوط بعد از ۲۵ سال 1385ش_ اعدام🕇
🇹🇳تونس_زین العابدین بن علی:
سقوط بعد از ۲۴ سال 1390 ش_فرار👣
🇪🇬مصر_حسنی مبارک:
سقوط بعد از ۳۲ سال 1390ش_فرار👣
🇱🇾لیبی_معمر قذافی:
سقوط بعد از ۳۳ سال 1390ش_اعدام🕇
🇾🇪یمن_عبدالله صالح:
سقوط بعد از ۳۴ سال 1396ش_اعدام🕇
🇵🇸سودان_عمر البشیر:
سقوط بعد از ۲۶ سال 1398ش_زندان♜
🇩🇿الجزایر_عبدالعزیز بوتلفقیه:
سقوط بعد از ۲۱ سال 1398ش_استفعا_منتظرمحاکمه⏺

>>>   زنده با داکتر محمد اشرف غنی (احمدزی)
کور ، کر ، گنگ ، روی سیاه و شرمنده باد دشمنان اشرف غنی خان
جنبش روشنائی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است