نامه ای به رهبرانِ ثبات و همگرایی از زبانِ یک انقلابی!
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۲    ۱۳۹۸/۱۲/۱ کد خبر: 162268 منبع: پرینت

داکتر صاحب!
همچنانِ که مردم افغانستان در طولِ سالیانِ متمادی غرورِ سر بُلندِ خودرا در مقابلِ هیچ یک از ظالمان خم نکرده، و با سرِ برافراشته و قامتِ بُلندِ چون قُله هایِ هندوکش به خاک دفن کردند؛ اینبار نیز آماده ای هرگونه قربانی در مقابلِ نا اهلانِ دمکراسی اند.

جنابِ دوستم!
به گفتهِ خودتان: "ما کوچه کوچهِ این مرز و بوم را گشتگی استم" ما اینبار اگر کسی به صدایِ که نعره اش حقوق ملت است لبیک نگوید؛ حاضریم کوچه کوچهِ این خاک را گشته، بر دیوارهایش آزادی نبشته و ازسنگ سنگش ندایی پیروزیِ حق بر باطل به صدا در آوریم.

جنابِ ربانی!
جمعیت زنده است، نفس میکشد و انقلابی هایِ زیادی از نسلِ مردِ سنگر و مقاومت، و استادِ شهید دارد.
شما صدا بلند کنید: ارگ را با تُفنگ خواهیم گرفت.

جنابِ خلیلی و محقِق!
بینی پوچُق هایِ شما خیلی از لحاظِ آبرو و حیثیت بینی بُبلندتری از بینی دارانِ که بینی شان را با معامله بریده اند، دارند.
بیرقِ غرورِ پیروزی را اینان با ریخته شدنشان در جاده ها خواهند بر افراشت.
اگر متقلبان خون ریختند؛ اینبار خون را با خون تا حدّ پیروزی خواهند ریخت.
فقط شما یاالله بگوئید: ما بسم الله گفته حرکت میکنیم.

و برایِ تمامِ شما!
اگر اینبار مردم را قربانیِ معامله و مصالحه کردید، جز ننگ و شرم چیزی بیش بدست نخواهد آورده و تاریخ رحمی بشما نخواهد کرد.
و به تیم متقلب!
گمان مبری که صحنه خالیست!
شاید که پلنگی خفته باشد!
پ ن: کمر بسته، تفنگ بدست، نان و اَو در پشت تا پیروزی!
یاهو تا ارگ!

سومان يعقوبي


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ثبات و همگرایی
دوستم
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   همه هدف عبدالله درطی همین چهل سال جنگ فقط تقسیم چوکی هاست ، دیگر هیچ جیزی نمیخواهد
( تقسیم چوکی ها )

>>>   یعقوبی صاحب.
این را میگویند تحریک واستعمال کردن.در غندی خیر بشین جنا یتکاران را تما شاکن که چطور بجزای خود میرسند .انتقام خودت هم گرفته میشود.وبه آرزویت میرسی.
باشنده کابل.

>>>   خدا كنه كه اي "انقلابي" از ديار غرب و غربت، اين نامهء هيجان بر انگيز را ننوشته باشه !

>>>   در بیشه گمان مبر که خالیست
شاید که پلنگ خفته باشد

>>>   لطفا دوستم صاحب همه شما استاده شوید.این بدر نعلت از خارج امده بلای گرده های ما حکومت می کند.زن اش یهود.اگر زن شما یهود باشد.باز ببنید.کی این غنی چی کار می کند.زن یکی عیسوی امریکای دیگه یهود
چهل سال مبارز یک بی پدر نان مادر خود را نخورده.امده حکومت می کند.لطفا داکتر عبدالله نترس هیچ چیزی کرده نمی تواند
خودش همه فامیل اش دزد تدارکات است.
نترسید نترسید...
رویا از کابل

>>>   نویسنده ای گرامی !انچه تحریر فرمودید واقعاندای ملیونها انسان ازاده ونه ترس وبی باک است از سوی ملتی که سه ملیون شهید نثار دین ووطن نموده وملیونها معلول ونزدیک به ده ملیون اواره دارد وهنوز فرزندان ان شهدا واستقلال طلب هاخون در رگ وغیرت در سر دارند ولی مخاطب را اشتباه گرفته اید اینهای را که شماطرف قرار داده ایدبندگان هوا وهوس وکرسی ومقام وپول اند و همه در بند طرف وطرفهای مغرض ومخرب ملت وکشور قرار دارند اگر این ندای حقخواهانه در مورد یکی ازینها تا اندازه مورد داشته باشد دیگران همه به معنی مجازی چادر پوش اند ودر خانه نشسته اند واز محدوده ای که برای شان تعیین نموده اند نمیتوانند پا فراتر نهندمگر در طول چند دوره انتخابات گذشته شما این اشخاص را تجربه نکرده اید وندیدید که ملت بیچاره نان را در دهنش جویده داد ولی نتوانست ببلعد ان همه انصراف ها وتنازل ها واز حق ملت گذشتن ها را مگر از یاد برده اید درینجا نه حق است ونه دموکراسی ونه هم انخابات فقط یک تمثیل است تا ملت های خودرافریب دهندکه پابند اصول دموکراسی اند دریک انتخاباتی که از چهل ملیون انسان باهمه تقلب وتزویر یک ملیون وپنجصدهزار نفر حاضر به رای دادن باشد واگر تقلب ورای های ناپاک وگوسفندی را سوا نماید فقط هشتصدهزار نفر حاضر شده اند درین روند اشتراک نمایند ودرین هشتصد هزار هم ریس جمهور محبوب ومغزمتفکر تنها دوصد هزار رای واقعی دارد که صفر اعشاریه پنج درصد کل ارا میشود بیاید دموکراسی را در همین جا دفن نمایم وعزابگیریم وبقول یکی ازین کاندید ها<رحمت الله منیب > برای امریکا وانگلیس واروپا وهمه تسلیت وتعزیت عرض کنیم
تبنگچی

>>>   این بار جنگ سرنوشت است با متقلب فاشیست با قیچ و خود فروخته نا صالح با مالم مد عطا چور ، مردم با شما اند عالی جنابان فقط جبن را بخود راه ندهید و معامله نکنید ما با خون خود مغز متعفن فاشیزم را از ارگ بیرون میکنیم.
کوه کن

>>>   .....به معلم عطا چور گر پفوک عوام فریب سرخم و بینی بریده صالح و هارون میرک خود فروخته شده و مولانا فرید غلام صفت پولپرست همین قوماندن پندیده معامله گر اقبال صافی و قوماندان الماس زاهد سر دسته دزدان و چپاولگران و قاتلان زمین چوران و راه گیران همین ها فاحشه های سیاسی اند که مانند رقصان میدانی گاهی به اینطرف و گاهی به انطرف در رقص اند در جمع کردن ثروت و سرمایه بخود هستندو به ملت و مردمش خیانت بزرگ را انجام اند روسیاه هان تاریخ و مردم همین ها هستند. .

>>>   دزدای شمالی امادگی چور را میگیرند

>>>   والله اگر جنگ شروع شود، سومان يعقوبي را به ذره بین پیدا کنید. امر نهی کردن هله نه بان و هله نه بان ها بسیار زیاد است مگر در روز جنگ باز دیده شود که از هر دو طرف هله نه بان ها به چه تعداد در جنگ حضور می داشته باشند.
عابد ولی

>>>   عجب است . میگویند که زورم به خر نمیرسد به پالانش میزنم.زور تان به استعمار و غارتگران نمیرسد که حکومات دلخواه شانرا با زور پول از سال ۲۰۰۲ تاکنون بر مردم تحمیل کرده اند و رهبران جهادی و عده ای از چپروان نیز در سایه ای ان خسپیده اند و موقع را غنیمت دانسته جیب هایشانرا پر کردند وقت و نا وقت به این و ان با کلمات خالی حمله میبرید. چه شد انهمه فتوا های مذهبی تان؟ جمعیت اسلامی در زمان خلق و پرچم در بدخشان هر هفته در قریه جات انولایت یک مکتب را حریق میکرد و یک معلم و مامور دولتی را حکم تکفیر میداد و سنگسار میکردند ... حالا چرا فتوای نمیدهید که اشرفغنی و شرکایش کافر است و جهاد بالای همه مسلمانان علیه این ها فرض است؟؟؟؟دیده شود که این لاف و پتاق تان تا کجا خواهد رسید . متوجه باشید که امریکا و اانگلیس وچین نه تنها دندانهای طالبان را برای تان تیز کرده بلکه القاعده و داعش را نیز منحیث ستون پنجم برایتان در کمین نشانده است....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است