بیانیه طالبان درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۰    ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ کد خبر: 162244 منبع: پرینت

طالبان با صدور بیانیه‌ای در خصوص نتایج انتخابات ریاست‌ جمهوری افغانستان اعلام کرد که نتایج این انتخابات با محتوای صلح در تضاد است.
«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی طالبان روز سه‌شنبه طی بیانیه‌ای پیروزی مجدد اشرف غنی در انتخابات افغانستان را مغایر با «محتوای پروسه صلح» در افغانستان خواند.
به گزارش تسنیم، سخنگوی طالبان در این بیانیه اظهار داشت: «بنا بر راپورها، کمیسیون به اصطلاح انتخابات یکبار دیگر اشرف غنی را به حیث رییس اداره کابل معرفی کرد.

امارت اسلامی چنانکه پروسه جعلی و نمایشی انتخابات در زیر چتر اشغال را رد نموده بود، همانگونه این تعیین بی معنی در نتیجه انتخابات نام نهاد را رد می نماید و آنرا تلاش ناکام برای خاک پاشیدن در چشم ملت می داند.
ملت مسلمان افغانستان پس از پایان یافتن اشغال، در مورد مسایل داخلی تصمیم خواهد گرفت و سرنوشت سیاسی خود را مشخص خواهد نمود، وآن زمان با حاکمیت یک نظام قوی اسلامی به آرمان های راستین خود خواهد رسید.
انتخابات در زیر چتر اشغال و معرفی کردن خود به حیث رئیس جمهور، چنانکه در نزده سال گذشته مشکل ملت مسلمان افغانستان را حل نکرده، پس ازین هم حل نمی تواند.

تعیین دوباره اشرف غنی در نتیجه انتخابات جعلی چنانکه غیر قانونی است و مشروعیت ندارد، همچنان با توجه به شرایط حساس قضیه کنونی افغانستان، با محتوای پروسه جاری صلح نیز در تضاد قرار دارد.
جهاد مقدس ما همانند نزده سال گذشته تا زمانی دوام می داشته باشد که اشغال به پایان برسد و تمام افغان ها برادر وار زیر چتر نظام مستقل و خالص اسلامی به زندگی آرام و خوشحال آغاز نمایند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   وزن ګلبدين تان معلوم شد اګر شما در انتخابات هم اشتراک کنيد از ګل بي دين هم کهتر راي ميبرين، بخاطريکه شما خاين،مزدور بيګانه،بيسواد ووطنفروش هستين،

>>>   کشتن مردم مشروعیت دارد واشرف غنی مشروعیت ندارد واه واه اینه قضاوت مسلمانی

>>>   هموطن عزیز ؛ اعلامیه نشر شده موقف طالبان نیست چون جنبش طالبان سیاسی وجود ندارد ، این موقف ISI است که میخواست با یک نیرنگ تازه بنام مذاکرات بین الافغانی که گویا ما با ملت افغان مذاکره. صلح خواهیم داشت نه دولت دست نشانده افراد ناتوان مثل عبداله و دارو دسته شان را که در الفباء سیاست کاملا ییسواد هستند به شکلی از اشکال به قدرت برسانند تا بالأخره گلیم افغانسان مستقل جمع کنند .
حال می بینند که با پیروز شدن اشرف غنی دست های مردار شان در افغانستان رنجدیده کوتاه میشود ، به چنین اعلامیه بی مفعوم رو می آورند که در نهایت چهره منفور خود شان را به ملت روشن میسازند .
در ضمن افرادخودفروخته به اجنبی در خوف بسر میبرند و کوشش میکنند تا بی ثباتی حرج و مرمج بار آورند که اینهم به ناکامی محکوم است .
زنده باد افغانستان و ملت افغان.

>>>   اگر حضور نیرو های خارجی اشغال است پس غنی محصول اشغال است.
طالبان اگر درایت داشته باشند با تیم ثبات و همگرایی و مجموع سیاسیون مطرح و احزاب بزرگ داخل مذاکره صلح میشوند و ترفند های غنی و وزارت صلح اش را خنثی میکنند.
با رسیدن به تفاهم با اکثریت ملت این چانس وجود دارد که مشکل کلان افغانستان بدون رویارویی طالبان با نیرو های مطرح جهاد و مقاومت به آسانی حل شود.
در غیر آن غنی تلاش دارد تا طالبان را در جال قومی با خود بپیچد و این امر هردو را به گودال نابودی رهنمون میشود.

>>>   طالبان این آرامان را به گورببرند که بار دیگر دست نشانده (ISI)مثل ملاعمر به این کشوربازگردانند
شاهین وطن

>>>   در بیانیه طالبان از "ملت مسلمان" نام شده که لغت "ملت" واژه لاتينى است و آقاى افغان ملت پشتون پاپا غلام وردکى با ماشين برق آلمانى پشتونسازى کشور را با حزب افغان ملت که هدف همان پشتون و پشتونيسم وفرياد وناله است. خود را مسلمان مى دانند و بايست
طالبان مى دانستند که در اسلام واژه هاى "امت" و "امير" حلال است و نه "ملت "و "رييس جمهور" تقليد رهبران جنگهاى صليبى!
نکند که رهبران طالبان در جلسات چندين ساله و متواتر با امريکاهى ها از سوى آنها کله و مغز شوى شده سوزن شيوع ويروس عفونى پيچکارى شدند . تا اهداف شوم رهبران جنگهاى صليبى در سرزمين هندوکش را تحت عنوان رژيم دست نشانده امريکا غنى که هم آدمکهاى امريکا هستند.
غنى با کوچکترين تعداد آراى در حقيقت شکست سياسى خورد اکنون نوبت ياران قديم و توليد کننده گان اولى است.
"سيتى زن" معنى لت و کوب کردن بانوان نيست بلکه لغت جديد غير قومى "شهروند" شهر در پارسى کشور شهر معنى مى دهد: شهريار و شهر بانو و ايرانشهر و ارانشهر
پشتون سازى و افغان سازى با هر صورت مردود است.

>>>   طالبان اخر پیروز است
طالبان ضرورت دارد تا در باره زنان کمی نظر خودرا تغییر دهد
طالبان میتواند رشوت فساد وجنایت را از بین ببرد
طالبان در بین تاجک وازبک خیلی نفوذ یافته
طالبان حکومت متعصب غنی را سقوط میدهد
مردم افغانستان به قانون شریعت اصلاح میشه
زنده باد افغانستان بیغرض

>>>   اصل گپ همین است که طالبان گفتند ، در واقع این ها پیشتاز سیاست شده اند ، بخواهیم یا نخواهیم همینطور است . متفکر کله کدو

>>>   واقعيت استـ
کابلى از نيوزيلند

>>>   قصه طالبان مفت است فعلا دولت دو دولت شد وضع طالبان خراب ميشود

>>>   طالبان فقط میتواندافغانستان را در امنیت ورفاه اداره کند.

>>>   مردم افغانستان حکومت طالبان رامیخواهند چون حداقل امنیت برقراراست

>>>   زمانی که یک خارجی نبود طالبان علیه احمدشاه مسعود میجنگیدن وخودطالبان با حمایت نظامی پاکستان و حمایت مالی عربستان افغانستان را اشغال کردن ومسعودازهیج کشوری کمک نگرفت ومیتوانست پای خارجی ها را بع کشور باز کند اما وطن فروشی نکرد ولین طالبان بودن پای سه کشور یعنی عربستان پاکستان وامریکا را به کشور باز کردن وهمه تروریستهای جهان که القائده بودن با خود داشتن وعلیه احمدشاه مسعودمیجنگیدن حالا شما قضاوت کنید کیا وطن فروش وقدرت طلب هستن ؟؟؟
جمشیدی هرات


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است