نبیل: به اشرف غنی تسلیت می‌گوییم
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۷    ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ کد خبر: 162240 منبع: پرینت

رحمت‌الله نبیل رهبر تیم امنیت و عدالت گفته است که امروز، روز مرگ مردم‌سالارى و دموکراسی در افغانستان بود.
به گزارش اسپوتنیک، رحمت‌الله نبیل، نامزد ریاست جمهوری و رییس پیشین امنیت ملی در واکنش به اعلام نتایج انتخابات افغانستان در توییترش نوشت: "امروز روز مرگ مردم‌سالارى و دموکراسی در افغانستان بود. روز آغاز فصل جديد بحران‌های دشوار براى افغانستان بحران‌زده در عرصه‌هاى، امنيتى، اقتصادی، سياسى و اجتماعى خواهد بود."

در ادامه آقای نبیل گفته است اگر داكتر اشرف‌غنى و يا هر كس ديگرى برنده انتخابات شفاف مي‌بود اخلاق و جسارت را داشتیم تا برایش تبريك بگويیم.اما؛ امروز براى داكتر اشرف‌غنى تسليت مي‌گوییم.
در ادامه نوشته است: "تاريخ تمام ناهنجارى‌ها و بحران‌های بعدى را به پاى تقلب‌کاران و قاتلان دموکراسی خواهند نوشت."

یادآوری می کنیم، که حوا علم نورستانی، رییس کمیسیون انتخابات گفت که از مجموع ۱۸۲۳۹۴۸ رای، اشرف غنی با بدست آوردن ۹۲۳۵۹۲ رای که معادل ۵۰.۶۴ درصد می‌شود برنده‌ی انتخابات ریاست جمهوری است. بربنیاد گفته‌های خانم نورستانی، عبدالله عبدلله ۷۲۰۸۴۱ رای معادل ۳۹.۵۲ درصد را بدست آروده و حکمتیار ۷۰۲۴۱ رای معادل ۳۰.۸۵ درصد را بدست آورده اند.
این کمیسیون پس از شش ماه توانست نتیجه‌ی انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نبیل
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   نبیل جان به کدام روی و لیاقت و اهلیت تو میخواستی که کاندید ریاست جمهوری شوی سر خود ریشخند زدی از تو کده خو همان ګلبدین خونخوار زیاد رای برده است تو خو هیچ ګپ نزن چپ باش که بسیار بد است برایت به راستی تو این ظرفیت را در خود میدید که رییس جمهور شوی ؟
احمدی

>>>   کجاست حکیم تورسن؟
هیچ سر و کله اش پیدا نیست.
او گفته بود که مه رییس جمهور آینده افغانستان هستم و اشرف غنی را شاگرد کله پز نمیگیرم.
حالا هیچ بالای نتایج انتخابات اعتراض نمی کند.

>>>   رای پاک اقای نبیل از رای تقلبی و جعلی داکتر غنی احمدزی بمراتب بیشتر با ارزش تر و قابل احترام است دزدیدن رای پاک دیگران و افزودن رای ناپاک به داکتر غنی احمدزی از جانب کمیسون خاله و ریس دبیر خانه انتخابات سر پا تقلب و خیانت به رای پاک مردم را چه توجهی قانونی در مورد غنی احمدزی میکنید رای پاک اقای نبیل هزار با ارزشت تر از رای تقلبی ریس اعظم متقلب کرده بهتر و خوبتر است چپ باش دیگر زبنت را گنگه کند دفاع از خیانت کار باعثابرو ریزی و شریک در گناه است دیگر بمرمردم صالح خیر خواه ملت از بی احترامی زبان ببند گنگه شو .

>>>   خانم حوا نورستانی
در مشکلات آینده کشور و ریختن خون ها و در بدری های ملت تو مقصر هستی.
امیدواریم نتیجه عمل خود را در این دنیا هم ببینی.
خداوندا دیگر این ملت را به فرش غم ننشانی. بل کسانیه باعث مشکلات می شوند خودت جزا دهی.
خانم حوا روی خاینین را سفید کردی

>>>   مكتب خطرناك پشتون سازی و فابريکه هاى تفکر دکترين آن ، اندیشکده هامؤسسات یا مراکز پشتون سازی یا افغانی سازی، پس از به دست گرفتن پشتون با مسلح کردن استعمارگران به عنوان مثال از زمان انگلیس، هرگونه اقدامات قابل تصور برای ایجاد چنين دکترین لازم برای دولت-ملت سازى پشونى صورت گرفته است.
دودمان هاى مانند احمدخان ابدالى تا شاه شجاع لغت "ملت" را نمى شناختند.
لغت "ملت" يک واژه لاتنى است که در قرن چاردهم ميلادى در اروپا باعث کشورسازى ملت در رابطه به زبان زبان به عنوان مؤلفه اصلی ملت شد
و سر مونتستوارت الفینستون (الفنستون) انگلیس اولين کسى بود که پيش زمينه تفکر يک اصطلاح براى لغت "ملت" افغان را بسازد. وى در کتاب اش "سلطنت کابل" دو دليل مهم آورد:
1- "افغانها از براى کشور خود نام ندارد و من همين مناطق که در خراسان قرار دارند "افغان لند" (Afgaunistan)
مى نامد"
2- سرشمارى مونتستوارت الفنستون:
ملت های مختلفی که در "سلطنت کابل" زندگی می کنند، که مقدار جمعیت در مقیاس کمک حاکى اند:
Afghauns 4,300,000

"افغونس": 4،300،000
بلوچها: 1،000،000
تاتارها ( تورکتباران) : 1،200،000 پارسيان :(از جمله تاجیک ها): 1،500،000
هنديان (کشميريان جتها و غیره): 5،700،000
قبایل مختلف: 300،000
اين است سرشمارى نامگذار "افغانستان"!
پرسش ساده که افغونس 4,3 ميليون بود تعداد "پشتونان" چند بود?
"پشتونان" کجا شدند?
الفنستون در واقعيت ، پشتون ها را ذکر نکرده است?
البته که لقب پشتون "افغان" است. تا چه وقت خود را فريب دادن
منبع کتاب: مونت استوارت الفنستون: "گزارش سلطنت کابل" . بند يک 1842 لندن برگ 125 و 114
https://books.google.de/books?id=aLwoAAAAYAAJ&pg=PA114&dq=Afghauns+4,300,000&hl=de&sa=X&ved=0ahUKEwiwj_rHxKPnAhVLbFAKHXf1CF4Q6AEIMzAB#v=onepage&q=Afghauns%204%2C300%2C000&f=false
مردمان غیر پشتون مانند اوزبيک و هزاره و بلوچ به ويژه فارسى زبان
که فقط به دستاوردهای تاریخی خود افتخار می کردندو هیچ دکترین سیاسی اتحاد و همبستگى نداشتند. پناه به مذاهيب و طريقه هاى اسلامى نمودند. که اين کار باعث وحدت ضد روسى و مانع حکومت همه قومى شد.
"پشتونسازان" و "افغانسازان" در پايتخت و مراکز قدرت امريکا و اروپا بودند و دپلوماسى دولت آينده در دست به گفته عوام همين طالبان هاى نکتايى پوش پرورش شده امريکا بود. کهن پيخ ها و لاشه هاى متحرک محمدزايى ديگر نفس نداشتند: کرزى و غنى احمدزى و جلالى وخليلزاد پرورش شدگان و پشتونسازى تحت نام طالبان کردند چون در مبارزه عليه شوروى و هنگام اقامت در ممالک ديگر خارج و بويژه همزبان و همفرهنگ بر مبنى اهداف مشترک همگون تفکر هموطنى و همدرى و غمشريکى و حتى همزبانى غير پشتونان در پاکستان پشتو ياد گرفتن و پشتونان در ايران فارسى. اين مى توانست ايجاد حکومت فدرالى همه تباران را که همان ملت سازى غيرقومي وغير مذهبى فراهم مى ساخت.
احزاب چارده ! زبانها چارده! اقوام و مردمان چارده! رهبران نيروهاى مبارزان مناطقى فدرالى ولى کانفراس بن بعد از طالبان (دپلوماتهاى پشتون و سازمان افغان ملت ) براى دولت مرکزى افغانستان?
پس همان خرک و همان درک.
از 2002 تا اکنون در عمل پياده کردن « پشتون سازی » و «افغانی سازی» به اوج خود رسيده که رييس جمهور با تقريبا بلاخره انتصابى و انتخاباتى تقلبى که در انتخابات 10 فيصدى آراى جمعيت شهروندان پس از پنج ماه از انتخابات واجد انتصاب شد.
اين را مى نامد حاصل کشت تخمه يا هاگ يا دانه پشتونسازى!

>>>   سلام.
روز مرگ مردم سالاری نی بلکه روز مرگ نبیل است .جای تآسف است که خودرا کاندید کردی حداقل ده فیصد هم رای نگرفتی.باید تاحال خودکشی میکردی ویا در گوشه خود را مخفی مینمودی.وضمنآ لیاقت و زیر شدن را هم نداری آز موده را آز مودن خطاست.
باشنده کابل.

>>>   نبیل یکی از استعداد های برجسته این کشور است
نبیل به تنهایی خود و به اتکا به خدا و رای ملت در رده چهارم قرار گرفت مگر غنی با استفاده از قدرت و امکانات دولتی و دزدی های میلیاردی فقط با استفاده از رای های تقلبی و به قیمت بی ایمانی هوا نورستانی و شینواری و حبیب بی ننگ با دزدی و تقلب برنده اعلان شد که هیچ مشروعیت ندارد.

>>>   هرکه در نتیجه این انتخابات پر از تقلب و خاینانه خود را برنده می گوید باید از خدا و مردم و جدان انسانیت بشرمد. ننگ و توهین برای کی ملت است این چنین انتخابات و هرکه آنرا تایید می کند و تبریک می گوید وجدان ندارد . مردم شاهد باشند که نتیجه این تقلب برای مردم فاجعه بار خواهد بود و هزاران بی گناهی دیگر قربانی و آواره !

>>>   اشرفغنی نامش بعنوان فاشیست ترین ومتقلب ترین و قوم پرست ترین جنایتکار ترین و مزدورترین در تاریخ کشور ثبت خواهد شد

>>>   اولا ببینید که نبیل وردگ است! بعد ازان به حرفش گوش کنید! نبیل هیچ است!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است