از اختلافات کمیسیون های انتخاباتی مطلع شوید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۷    ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ کد خبر: 162226 منبع: پرینت

اختلاف میان کمیسیون انتخابات و کمیسیون شکایات انتخاباتی وضعیت انتخابات ریاست جمهوری را پیچیده تر می کند.

براساس گزارش رسیده از کمیسیون شکایات انتخاباتی، برخی از اعضای اصلی این کمیسیون با تصامیم و اظهانظرهای رییس دبیرخانه کمیسیون انتخابات مخالفت کرده و او را متهم به جعل و فساد کرده اند.

مولوی دین محمد عظیمی عضو کمیسیون شکایات انتخابات مدعی شد که حبیب الرحمن ننگ یکی از تصمیمات خود را در مورد ارزیابی اوراق رای گیری در برخی از سایت های انتخاباتی تحریف کرده است.
عظیمی تأکید می‌کند که فیصله تحریف شده است و باید در متن دستور ننگ به کمیسیون‌های ولایتی، به جای «موجودیتQR کُد» در عقب برگه‌های رأی دهی، «تصدیق QR کُد» در برگه‌های رأی می‌آمد.

اما پاسخ رییس دبیرخانۀ کمیسیون انتخابات به آقای عظیمی اینکه در آخر متن «دستور» را مطالعه کند که در آن آمده «سایر مندرج فیصلۀ کمیسیون شکایت‌های انتخاباتی» اما پاسخ حبیب‌الرحمان ننگ قناعت عظیمی را فراهم نمی‌کند. او با اشاره به دستور ننگ به کمیسیون‌های ولایتی می‌گوید که اول و آخر متن را خوانده و این دستور در افغانستان مشکل ایجاد خواهد کرد.

در همین حال گزارش می رسد که مولانا عبدالله کمیشنر کمیسیون انتخابات نیز کاملا از کمیسیون انتخابات کنار رفته و دیگر محل کار خود حاضر نمی شود. در همین حال یکی از اعضای کمیسیون انتخابات در اینباره می گوید که شاید عبدالله پول گرفته که سکوت کند و خود را کنار بکشد.

این جنجال ها در حالی انفاق می افتد که تیم های انتخاباتی بجان هم افتاده و هرکدام به طریقی با کمیسیون انتخابات و تصامیم شکایات انتخاباتی مخالفت کرده اند.

کد (4)
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمیسیون انتخابات
اختلاف
نظرات بینندگان:

>>>   اعضای محترم کمیسیون انتخابات از زمانیکه همانند کمیشنران قبلی دامن ظلم و ناروا را بر کارمندان پاین رتبه کمیسیون اغاز کردند سرنوشت شان به اینجا رسید ذلت بیشتر همرا ه با شرمندکی عمری برای تک تک شان ارزو دارم
هارون

>>>   امریکا ازقبل برایتان تعیین کرده.
چیغ بیجای بیمورداست.
عاقل

>>>   همه مردم ما میدانند و اگاه هستند که خاله حوا نوررستانی و حبیب رحمن ننگ و دانشیار و یکی دو تای دیگری از کمیشنران کمیسون نا مستقل انتخابات بسته و وابسته به ارگ است و به نفع تیم دولت ساز کار و فعالیت کرده اند هرکسی که مخالف طرز دید و روش این اشخاص وابسته و دستور پذیر ارگ قرار بگیرد و به تهعد و سوگند شان انهم با دست بروی قرانکریم پابند باشند و بخواهند حق رابحقدار برسانند و عدالت را تامین کنند از جانب همین اشخاص اعضای کمیسون انتخابات و ریس ان حوا علم نوررستانی که انتخابات را به گند کشانده اند مورد چسپ های بی اساس و نادرست قرار داده میشوند خیانت ی را که همین کمیسون انتخابات تحت ریاست خاله حوا علم نورستانی و ننگ ریس دبیر خانه و دانشیار و و عده دیگری از انها در حق مردم کرده اند اندازه و حساب و سابقه نداشت و ندارد اینها خود را به پول و چوکی به ریس ارگ فروختند در تاریخ بنام فروخته شده گان پول و چوکی در ورق سیاه تاریخ هویت شان درج شدنی و حتمیست .

>>>   نتیجه انتخابات از یک سال پیش معلوم بود ،جناب اشرف غنی نباید بنام انتخابات سرنوشت کشور ومردم رابدست دزدان بدهد ، انتخابات وقتی کامل است که از جمله سی ملیون نفوس کم از کم بیست ملیون درانتخابات اشتراک نمایند
واگر فرصا یا شرایط اشتراک مردم ممکن نیست بهتر است اشرف غنی در راس باشد
ر

>>>   نتیجه ای انتخابات هرچه باشد خدا عبدالله رابه هردو دنیا خوار وذلیل ساخت چون او به خون شهدا وتقدس جهاد ومقاومت ملت عزیز پشت نموده در خدمت استعمار وموسسه های استخباراتی قرار گرفت واز اسلام وافغانیت رو گردان شد درست است که او پول هنگفت وعیش ونوش گوارابدست اورد اما بلاخره روزی ان پول های باداورده حیف ومیل میگردد وزلمی مجددی و عبدالله مجددی که اهل لغمان اند پول های را که نزدشان است انکار می ورزند وخواهر زاده اش مسیح جان هم برای خود ذخیره میکند ونزد ملت هم دیگر اعتبار خودرا از دست داده اینبار کس فریب اورا نمیخورد وبعد ازین خارجی ها هم اورا ارزش نخواهند داد وهرچه به اخرت ومعاداصلا معتقد نیست ازینرو اونقد را به نسیه تبدیل نموده وبه مذهب خیام عمل نموده است

.گویند بهشت وحور عین خواهد بود
انجا می وعسل وانگبین خواهد بود
ماکه می ومعشوقه گزیدیم چه باک
چون عاقبت کار چنین خواهد بود
ولایت خان از کاپیسا

>>>   لا ایمان لمن لا امانته له
لا دین لمن لا عهد له

پیامبر اعظم می فرماید
ایمان ندارد کسیکه امانت دار نیست
دین ندارد کسیکه پابند عهد خود نیست.

در کمیسیون های انتخابات فقط دو فرد با ایمان ودیندار وجود داشت یکی مولوی عظیمی و دیگرش مولانا عبدالله
باقی تمام اعضای کمیسیون های دو گانه انتخابات به شمول روسای دارالانشاء و به خصوص حبیب بی ننگ نه ایمان دارند و نه دین
چون به امانت مردم که همانا رای پاک غیر تقلبی بود خیانت کردند و عهد خود را مبنی بر بی طرفی و پاس داری از شفافیت شکستاندند.
اگر غیر از این است دلیل بیاورید.

>>>   تلخ ترین حقیقت اینست که این متفکر فاشیست دوم جهان بعد از هیتلر نه تنها جعلی و تحمیلی است بلکه بزرگترین تهدید به امنیت ملی و منافع ملی افغانستان نیز می باشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است