دزدان کابل، ریموت مهاجم انتحاری را دزدیدند
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۲۴    ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ کد خبر: 162167 منبع: پرینت

يك مقام پوليس كابل می‌گويد دزدان در كابل از جيب يك فرد انتحاري 2000 افغاني و ريموت كنترول بمب اش را به سرقت بردند.
یک بمب گذار انتحاری توسط دزدان کابل مورد سرقت قرار گرفت. سارقین جلیقه انتحاری، مواد منفجره و 2000 افغانی را از وی به سرقت بردند.
این کار سارقان سبب شده تا اين فرد نتواند حمله‌ی انتحاری كند. آنها نمی‌دانستند كه اين مرد انتحاری بود.

این در حالی است که کاربران شبکه‌های اجتماعی، بار ها نهادهای امنیتی را به سهل‌انگاری در انجام وظایف‌شان و تأمین امنیت پایتخت متهم نموده اند. برخی از این کاربران ادعا کرده‌اند که پولیس نه‌تنها تلاشی برای مبارزه با جرایم جنایی و سرقت‌های مسلحانه انجام نمی‌دهد که در مواردی، شریک جرم سارقان و با شبکه‌های سارقان مسلح، در تبانی است.
وزارت داخله چندی قبل اعلام کرد که به دنبال افزایش سرقت های مسلحانه و رهگیری در شهر کابل، عملیات وسیعی را در این شهر به راه انداخته است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دزدان
پولیس کابل
نظرات بینندگان:

>>>   اصل قضیه چگونه است.
دزدان چگونه دزدیدند و کی از این قضیه آگاه شد.
مهم تر از همه آیا این دزدان باید مجازات شوند یا مکافات؟
خوب نیست اگر امنیت ملی به جای مصارف گزاف اوپراتیفی دزدان حرفوی را استخدام کند تا به این گونه وسایل تخریبی دشمن را بدزدند و مکافات بگیرند در این صورت هم دزدی کاهش می یابد و هم تخریبات و شرارت دشمن احمق.

خوب باز انتحاری چه شد؟
آیا شکایت اش را در حوزه پلیس ثبت کرد؟
نظر ملا تره چی است چون از نظر من همه این ها از ارزان قیمت و ساحات زیر نفوذ ملا تره وارد شهر میشوند.

>>>   عملیه الجبری درینجا صدق کرد که:
منفی ضرب منفی مساوی به مثبت میشود.

دزد هم دشمن جامعه و انتحاری هم دشمن جامعه هردو که به یکدیگر دشمن شدند نتیجه اش مثبت برامد و مردم از شر انتحاری خلاص شد. چقدر جالب است مگر میترسم که پولیس بعد ازین به دزدان و کسیه بران اجازه دزدی و کیسه بری ندهد که این دزدان به این بهانه که انتحاری را کیسه بری میکند در محضر عام تمام مردم را کیسه بری نکند. در افغانستان همه چیز امکان پذیر است ممکتی است که سیاستمدارانش دروغگو داکترانش قاتلان انجنیرانش ویرانگر پولیس اش دزد و رهزن ملاهایش دشمنان دین طالبانش انتحاریان وزیرانش دو تابعیته وکلایش غاصبان زمین و املاک والیان قاضیان و مامورینش رشوت خوران معلمانش لوطی ها و زانی ها افراد عادی جامعه اش حسود و تنگ نظر وغیره وغیره.....

کمال

>>>   سلام، معمولا چه نوع سرقتهای مسلحانه در افغانستان انجام میشود؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

>>>   خداوند ج بدين گونه راه نجات از انتحاري را براي مردم افغانستان نشان داد بنابرين دولت اسلامي افغانستان باييد دزدان و كيسه بران را به حيث انتحاري گير استخدام نموده و جلو جنايات پاكستان و نوكران شان طالبان را توسط همين كيسه بران بگيرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است