حسین محقق برادرش باقر محقق را کشت
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۹    ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ کد خبر: 162122 منبع: پرینت

محمد باقر محقق پسر ارشد محمد محقق کشته شد.

محمد حسین محقق پسر محمد محقق که گفته می شود بیماری روانی داشته است، با اسلحه ای که در منزل بوده بر برادرش محمد باقر محقق آتش گشود و او را با شلیک گلوله به قتل رسانید.

پس از این رویداد محافظان محمد محقق معاون رییس اجرایی وارد عمل شده و حسین محقق را زخمی کردند که در این حادثه پنج تن از محافظان محمد محقق نیز زخمی شده و به شفاخانه امنیت ملی انتقال یافته اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محقق
باقر
حسین
نظرات بینندگان:

>>>   محمد باقر محقق، برنده مدال طلاي وزن 35 كيلوگرم مسابقات بين المللي كاراته نيو فولكانتاك در سال 1383بود.

>>>   باقر محقق پسر محمد محقق از سوی برادرش به قتل رسید
️سکندری، سکرتر محمد محقق می‌گوید که باقر محقق توسط یکی از برادرانش بنام حسین محقق به قتل رسیده است.
️آقای سکندری افزود که حسین محقق پسر محمد محقق مشکل روانی داشته و پس از این که مشکل روانی او شدت گرفته است با استفاده از سلاحی که در خانه بوده برادرش باقر محقق را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

>>>   هیچ رحمی نه برادر به برادر دارد
هیچ شففت نه پسر را به پدر می بینم
***
جای که برادر به برادر نه کند رحم
بیگانه برای تو برادر شدنی نیست
متأسفم
و این از بی لیاقتی محقق است که نتوانست فرزندان صالح تربیت کند. او با استفاده از امکانات سرشار چند تا چاقو کش تربیه کرد. متاسفم .

>>>   حالا دیگه چی بگوید بیماری روانی جورتیار ادم بود او پیشه پدر اش است کشتن انسان به این ها یک چیز بسیار عادی است بسیار شرم است وقت فامیل خود درست رهبری نمیتواند پس یک کشور چطور رهبری میکند.
احمد از ترکیه

>>>   فاعتبروایااولی الابصار

>>>   این است نتیجه معامله با خون بیگناهان

>>>   اینها هم باید معنای درد را بچشند

>>>   افزایش مشکلات سیاسی محقق بالای مدیریت فامیلی او تاثیر گذاشته و از دوغ به دوغ میشود و از آب به آب!
امکان دارد عدم رسیدگی محقق باعث نارسایی و بروز مشکلات بین پسران و فامیل او شده و کم کم از هم بپاشند و رسوایی ها او را دیوانه تر و عبرت تر بسازد تا از حال بیوه ها و بی سرپوش ها بنگرد.
سرنوشت صدها هزار نفر به دسایس و خودخواهی های مستقیم شخص محقق خراب شده و حالا باید فامیل گسترده و پوشالی او عبرت و شهره تاریخ شود.
ابراهیم خواجه سکندر

>>>   اول باید مواظب این دیوونه میبود دوم باید مواظب اسلحه می بود که در دسترس این دیوانه قرارنمیگرفت
جاغوری

>>>   هر چه کاشت کنید درو میکنید هنوز سر فیلم است

>>>   تازه آغاز کار است. این پدر باید منتظر حوادث بدتر نیز باشد.

>>>   به اساس بند اول ماده ششم رهنمود دیموکراسی غربی هر آنکه مانند پسر کربلایی محمد محقق جنایت انجام دهد، مشکلات روانی داشته و از هر نوع توبیخ، محاکمه و تحقیق معذور و مبری دانسته میشود.
کسانی غیر از نوع فوق الذکر، محکوم به هر نوع سزا که از طرف دیوان عالی کشور به استماعش برسد، میباشد.
لوی سارنوال

>>>   این چه وحشت است!
جلال الدین ربانی و حالا هم محمد حسین محقق؟
خدا می داند فردا بچه کدام یک از این رهبران پدر یا بوبو یا خواهر خود را بکشد؟!

>>>   حیف این جوان برومند شد مگر چه میشود کرد
کاریست که شده
پس چه بهتر که حد اقل در درون خانه هایمان به یک آتش بس دائمی برسیم اگر در بیرون ممکن نیست.
عرض تسلیت به مادرش و به جناب استاد محقق و باقی عزیزان و دوستان

>>>   متن کامل خبرنامه منتشر شده از استاد محقق:
بسم الله الرحمن الرحیم
انّا لله و انّا الیه راجعون
به اطلاع هموطنان عزیز ، برادران و خواهران ارجمند رسانیده می‌شود که متاسفانه صبح امروز یکی از پسرانم بنام محمد حسین که سابقه چندین سال تکلیف روانی داشت و اخیرا این تکلیف حاد شده بود، برادرش محمد باقر محقق را هنگام صبحگاهی درموقع خواب مورد سوء قصد قرار داده و به شهادت می‌رساند.
به تعقیب آن به سوی گاردهای امنیتی که برای مهار حادثه و دستگیری وی اقدام کرده بودند، فیر نموده و چند تن از آنان را مجروح می‌سازد اما سرانجام پس از اقدام نیروهای امنیتی محل اقامت اینجانب دستگیر و به شفاخانه منتقل شده و باالفعل قضیه خاتمه یافته است.
ضمن اظهار قدردانی از نیروهای امنیتی گارنیزیون، قطعه خاص و نیروی پولیس که در محل حادثه حاضر شده تشریک مساعی نمودند از جناب محترم داکتر عبدالله عبد الله رییس محترم اجرائیه، جناب استاد محمد کریم خلیلی رییس شورای عالی صلح و رهبر حزب وحدت اسلامی افغانستان، جناب حامد کرزی رییس جمهور پیشین کشور، جنرال مراد علی مراد و تمام شخصیت‌های سیاسی و سایرین که به منزل اینجانب تشریف آوردند و همدردی کردند، اظهار سپاس می‌نمایم و از جناب داکتر اشرف غنی رییس جمهور که در جریان سفرشان از کشور امارات متحده عربی تماس گرفته، اظهار غم‌شریکی نمودند ، تشکر می‌کنم .

وهمچنان از برادر بزرگوارم و شریک همه غمهاى تاریخى ام محترم ستر جنرال عبد الرشید دوستم معاون اول رییس جمهور رهبر وبنیان گذار جنبش ملى اسلامى افغانستان سپاسگزارم که از شهر شبرغان اولین کسى بودم که احوالم را گرفتند وغمشر یکى کردند متشکرم ونیز از برادرم جناب استاد سرور دانش که بمنزل تشریف آوردند وهمدردى اظهار کردند سپاسگذارم .
همچنان از پروفیسر استاد عبدالرب رسول سیاف و محترم داکتر انوار الحق احدى و محترم صلاح الدین ربانى رهبر جمعیت اسلامى افغانستان و محترم محمد یونس قانونى معاون رییس جمهور پیشین و حاجى سناتور اخوند زاد سپاسگزار که اظهار همدردى کردند

ولازم میدانم یاد آورى نمایم که در ارتباط این حادثه غم انگیز راضی به رضای خداوند متعال می‌باشم و آن را یک امتحان الهی دانسته، رجامندم که از الطاف خفیه خداوندى برایم باشد.
از خداوند منان برای عزیز دل نامرادم باقر جان که در این حادثه به شهادت رسید؛ رحمت و رضوان الهی می‌طلبم.

والسلام
حاجی محمد محقق
رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان و معاون ریاست اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان
کابل- ۲۰ دلو ۱۳۹۸

>>>   دست انتقام خداوند ازاستین پسرمستش که جنون قدرت پول وپلو ودالربسر داشت به پدر خون اشام وجلادش تلنگری داد که کشتن صدها وهزارجوان وقهرمانان شیعه ی هزاره بدست خودش ازدر ددل مردم باخبرشود ....که چوب خدا صدا ندارد.که خداوند ظالمینرا بین خودشان مشغول میسازند.

>>>   هرکسی که فرزندان شان را با لقمه حرام برگ کند عاقبتش همین است.
این فقط شروعش است و منتظر همچون خبر باشید.
چوب خدا صدا ندارد به این می‌گوید.
عاقبت ظلم و ستم و اه مظلوم کشیدن همین دوستان من.
امیدوارم دیگر زورمندان به سزای اعمالشان برسند چون دولت برای جزا دادن شان ضعیف خود خداوند دست به کار شده.
اجمل احمدزی از لندن

>>>   محمد اکرام اندیشمند
ابراز خوشحالی از قتل یک پسر حاجی محمد محقق بدست پسر دیگرش از سوی شمار و جماعتی از جامعه ی افغانستان در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که حتی عاطفه و احساس انسانی در این جامعه به شدت زیان دیده است، ملت بودن و درد و درک مشترک داشتن به جای خودش که چقدر افق تاریک و ناپیدا دارد.
حالا شما ببنید نسل جدید و جوان این کشوری که نامش افغانستان است پس از ۴۱ سال جنگ تا چه حدی نسل بی احساس، بی عاطفه، عقده مند، کینه توز، نابرده بار، ستیزه جو و خطرناک هستند.
آن های که از دیروز به این سو جوبایدن امریکایی را سرزنش می کنند که به ملت واحد و قهرمان افغانستان بی حرمتی کرده، بی حرمتی و نبود احساس و عاطفه ی انسانی اعضای این ملت واحد و مسلمان را در مورد مرگ عضو یک خانواده ی این جامعه صرف نظر از اینکه او پسر محقق باشد یا پسر هر فرد و عضو دیگر جامعه، چگونه تحلیل و توجیه می کنند؟
راه حل چیست؟
چگونه می توان فرهنگ انسانی، احساس و عاطفه ی انسانی و ارزش های مشترک اجتماعی را بر گرداند و احیا کرد که اعضای این جامعه را به درد و درک مشترک برساند؟

>>>   خوب فرق نمیکند گرجه به کشتن کسی راضی نیستم
اما خوب است که این خاینین بدان درد اولاد را
بسیاری جوانان مارا در لشکر فاطمیون
قربانی کشور ایران کرد
وحالا خود اعتراف میکنی که یک پسرلعنتی وی برادرش را به قتل رسانیده است
تبریک این لعیت که به پسرت دادی و خودت منتظر لعنت پروردگار باش
شاهین وطن

>>>   نمی دانم این بلا چرا سر طالبان و آدم کشان پشتون نمی آید که عمر شان در آدم کشی و بی گناه کشی و چور و چپاول و وطن فروشی گذشته و راه درآمد شان از همین آدم کشی و انتحار و انفجار است و زمین های مردم هزاره را به زور تصاحب کرده اند و روی آن زمین ها نماز هم می خوانند، اینه مسلمانی!!!

>>>   حضرت آدم(ع) هم العیاذ بالله تربیت بلد نبود و نمی توانست خانواده اش را اداره کند و حرام خوری می کرد که فرزندش قابیل برادرش هاببل را به قتل رساند؟!!

>>>   دیوانه نیست مست بود پسر مححقق تا ساعت ۹ صبح خاب میباشد وپسر روانیش اسلحه دارد این چرت فرت هست حمله

>>>   به کشتن کسی شاد نمی‌شویم اما جناب محقق یاد داغ‌هایی بیفتد که به دل صدها خانوار از همین مردم مظلوم گذاشته است.

>>>   به مردن کسی شاد نیستم. اما موقق بداند که درد فرزند درد دارد هاها .

>>>   به اکرام اندیشمند!
مطمئنم اکثر کسانیکه درین قسمت نظر داده اند به هدف خوشی و خوشحالی به قتل کسی نیست بلکه کسانی اند که ممکن بیشتر از یک درد همانند داشته باشند، که اکثرا از سبب معامله های سیاسی همین خائنین اند. گریه های محقق را دیشب از طریق رادیو شنیدم صدای گریه های مادران را به یادم آورد که طی بیست سال گذشته به کشته شدن هزاران جوان بیچاره ما در انتحار، انفجار، بمباردمان امریکایی های نجس، کشتن و بی اعضا ساختن جوانان بی گناه توسط قوه های خاص صفری ... از دست داده اند. آیا انها انسان نبودند و یا توسط کدام ماشین زائیده شده بودند. آنوقت و آنزمان احساس عاطفی و بشری شما کجاست؟
خوبست بجای ملامت ساختن دیگران خودتان عاقلانه باندیشید.
کابلی

>>>   بعضی ها به اندازه ای با این خائن ملی علاقمند هست که خودرا به کفر کشانید.

>>>   چرا در وسط یک بحث مستقیما به پشتون برویم و نام از آن قوم با عزت بگیریم؟ معلوم است هر که هستی مانند پسر حاجی محمد دیوانه هستی.
پشتون

>>>   از این حادثه ها هر روز در دنیا اتفاق میفتد، درست نیست که ما در قتل یک جوان خوشحال شویم یا آن را از کاستی یا نبود تربیت در خانواده محقق بدانیم. قابل و هابل از فرزندان حضرت آدم بود قابل هابل را کشت، آیا این جا آدم تربیت نکرد یا لقمه اش حلال نبود؟ این نوع تعبیرات درست نیست. درقتل یک انسان بیگناه نباید خوشحال شد. آزاد اندیش.

>>>   این خوب است که از دل دیگران خبر شوند و درد از دست دادن فرزند را حس کنند.
هارون
افغان

>>>   سالهای 70 راهمه بیاد دارد که محقق ودار دسته جنایت کارش درفرق انسانهای بی گناه میخ میکوبیدند رقص مرده وهزاران جنایت دیگر را رهبری میکرد چوب الله صدا نه دارد از الله میخواهم که همه شان به جزا اعمال شان برسند بی خبر

>>>   به آقای محقق باید تسلیت گفت مصیبت بسیار بزرگ است.

>>>   در این کشور هر روز برادر برادر را میکشد.
مگر ما مردم افغانستان همه با هم برادر نیستیم؟
برادر کشی در این وطن نهادینه شده .
راه حل گذشت و پا ماندن بر هوای نفس و پیروی نکردن از شیطان انسی و جنی و نوکر نشدن به دشمنان این وطن است.

>>>   اولتر از همه پیام تسلیت برای بین رفتن این جوان عرض ادب میکنم و. بعدآ برای آن عده از برادران که نوشتار بد و رعد مینویسند همین قدر میگویم که این عمل امکان دارد بالای هر یکی از عزیزان ما واقع گردد پس باید چتیات وسخنان خارج از ادب ننویسیم و در حالیکه این فامیل داغدار شده اند یک پسر جوان خود را از دست داده اند و. یک پسر ایشان زخمی میباشد ،لطفا صفات انسانی خود را پامال نکنید.
عبدالله ریحان

>>>   اولاد ها و خانواده هاي خائنين ملي دير يا زود به دست ملت كشته خواهند شد ، جالب اين است كه قاتل و مقتول خود شان باشند ، بار اول است همچو قضيه اتفاق افتاده در خاندان رزايل كشور .
كابلي از نيوزيلند

>>>   محمد نسيم جعفری
از زاویه‌های دیگر:
______
۱. من از قضیه‌ی جنبش تبسم و جنبش روشنایی به بعد، منتقد سیاست‌های استاد محقق بوده و همیشه نقد هم کرده‌ام، چون ایشان به‌عنوان سپر دفاعی غنی و ارگ، در ناکام‌ساختن این دو جنبش، نقش اساسی داشت و الا این دو جنبش می‌توانستند، غنی و ارگ را پاسخگو سازند.

۲. مرحوم باقر محقق یک جوان تحصیل‌کرده، فعال، مدال‌آور و مانند هر جوان تحصیل‌کرده‌ی دیگر، دارای آینده‌ی درخشان بود و طبیعی است که فقدان او مانند فقدان تک‌تک شهدای فرهیخته‌ی روشنایی و دانایی، ضایعه‌ای بزرگی است و اشتباهات استاد محقق در جریان دو جنبش فوق را نباید به پای فرزندان او نوشت و از این ضایعه، برای کوبیدن رقبای سیاسی، بهره گرفت.

۳. در طول ۱۸ سال گذشته، مردم هزاره، بیشترین تلاش را در راستای وحدت ملی انجام دادند، با اینکه کوچکترین نقشی در ناامنی نداشتند، اما هزاران جوان‌شان در مناطق ناامن جنوبی و مشرقی، برای دفاع از وطن و هم‌وطنان‌شان، جان خود را از دست دادند.

۴. اگر در قندهار، جلال‌آباد، خوست و... انتحاری صورت گرفت و هم‌وطنان ما را به‌خاک و خون کشیدند، مردم هزاره بیشتر و پیشتر از دیگران با هم‌وطنان‌شان، غم‌شریکی کرده و حتی برای زخمی‌های‌شان خون اهدا کردند، در جریان ترور جنرال رازق، هزاره‌ها بیشتر از پشتون‌ها، ناراحتی‌شان را ابراز و از شهادت او متأثر شده بودند.

۵. اما باکمال تأسف، هم‌وطنان پشتون ما کاملا برعکس رفتار نموده‌اند، در جریان انتحاری‌هایی که مردم ما را در دهمزنگ، کورس موعود، مساجد امام زمان برچی و خیرخانه، مسجد الزهرا و... هدف قرار داده و به خاک و خون کشیدند، این هم‌وطنان ما، نه تنها غم‌شریکی نکردند، بلکه شادمانی خود را ابراز می‌نمودند. اکنون در جریان قتل باقر محقق، در پای پست‌های صفحات بی‌بی‌سی، رادیو آزادی، فهیم توخی و... غوغا به‌پا کرده و جشن گرفته‌اند.

۶. حالا ملی‌اندیشان هزاره باز سر و کله‌ی شان پیدا شده و می‌گویند که این‌ها نماینده یک قوم نیستند، اما واقعیت این است که این‌ها مشت نمونه‌ی خروار بوده و بیانگر فکر و اندیشه‌ی غالب آن‌ها است، کاش حداقل نصف و یا حتی ۱۰٪ کامنت‌ها مثبت می‌بودند تا باز ما خود را دلداری می‌دادیم که نه، همه و اکثریت آن‌ها، چنین فکر منفی‌ای ندارند.

۷. واقعیت این است که ما به‌شدت به خاطر خوش‌باوری، خوش‌فکری، ملی‌اندیشی و تلاش برای وحدت ملی، ضربه خوردیم، اگر از تمام کمک‌های جهانی در مناطق ما یک دلار هزینه نکردند، گفتیم پروا ندارد، اگر ما را در مسیر راه‌ها سربریدند، گفتیم خیر است، اگر تمام وزرا و جنرالان ما را برکنار کردند، گفتیم پروا ندارد و...، در جامعه‌ و کشوری که همه، قومی فکر و قبیله‌ای عمل می‌کنند، بسیار طبیعی است، کسانیکه ملی می‌اندیشند، ضربه خواهند خورد و قربانی خواهند شد؛ زیرا دیگران، ملی‌اندیشی و ازخودگذشتگی ما را ترس و باج‌دهی به‌شمار خواهند آورد.

۸. جوبایدن، سیاستمدار کهنه‌کار آمریکا با شناخت دقیقی که از افغانستان به‌دست آورده است، واقعاً راست گفته که مردم افغانستان، هیچگاه ملت واحد نخواهند شد، چون برخی از اقوام برای بازداشت یک پاکستانی، گریه و تظاهرات و در مرگ هم‌وطنان خود، شادمانی می‌کنند.

>>>   مگر مرگ کسی هم خوشی ، طعنه و کنایه دارد ؟
انسان چه اندازه ، حقیر ، عقده ای و دارای تفکر عقب افتاده و پوسیده باشد که از مردن یک انسان لذت ببرد و با اظهار خوشی ، طعنه ، و کنایه روح بیمار خود را تغذیه نمایند ، مرحوم باقر محقق یک جوان تحصیلکرده ، مدال آور سپورت و مربی سپورت بود که بیشتر به جامعه ارتباط داشت ، زیر پرچم افغانستان به مصاف حریف می رفت ، به نام افغانستان مدال پیروزی می گرفت و در هیچ یکی از سنگر های جنگ و جهاد وجود نداشته و در مقابل هیچ قوم و تباری حتی سخن بد نگفته ، حساب کتاب مرحوم بیشتر با خودش است و نمی تواند پاسخگوی عملکرد کسی دیگری باشد .
محمد محقق هم شاید رقیب سیاسی برای تصرف قدرت داشته باشد و این یک امر طبیعی است که در هیچ کجای دنیا رقیب سیاسی به مرگ رقیب خود و یا به مرگ وابستگان رقیب خود اظهار خوشی نمی کنند و به پاس انسانیت از طعنه زدن و کنایه گفتن خودداری نموده اظهار همدردی و غم شریکی می کنند .
انعکاس مرگ محمد باقر محقق در صفحات مجازی و به خصوص کامنت های که در پای برنامه پشتوی BBC گذاشته شده است نشان می دهد که نفرت چگونه در جامعه موج می زند در حال که هزاره ها در مرگ بسیاری از وطنداران پشتون تبار و از جمله در مرگ جنرال رازق اظهار غم شریکی کردند و خیلی هم ملی فکر کردند .
همین روز گذشته جو بایدن سیاست مدار کار کشته کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا گفته بود که افغانستان هیچوقت ملت واحد نمی شود .
متاسفانه در میان عده ای از کاربران شبکه های اجتماعی هزاره ها نیز با مرگ محمد باقر محقق که به هیچ دین و آیینی نمی تواند جواب گوی عملکرد سیاسی کسی دیگر باشد عقده گشایی کردند ، طعنه زدند ، کنایه گفتند ، از مرگ یک جوان تغذیه روحی کردند و مانند کامنت گذاران شبکه پشتوی BBC به مرگ یک جوان نامراد دهن کجی کردند .
مرگ در ذات خود جای خوشی ندارد دیر و یا زود به سراغ هر فرد و هر خانواده می رود .
در حقیقت مردم افغانستان نه تنها ملت واحد نبوده اند و نه می شوند که حتی قوم واحد نبوده اند و نه می شوند ، ورنه در دنیای سیاست رقابت برای رسیدن به قدرت و در نهایت حذف رقیب از رسیدن به قدرت است نه اینکه رقیب سیاسی را دشمنی خونی فکر کرد و تاسرحد عقده گشایی کرد که در بدل مرگ ، احساس آرامش روحی کرد .
روح محمد باقر محقق شاد و یادش گرامی باد .

>>>   قابل توجه آنهایی که از کشته شدن پسر بیگناه آقای محقق شاد و خوشحال شدند!
راضی بودن به قتل یک انسان بیگنا، شریک شدن در خون و قتل آن بی گناه است.
نوبت شما هم می رسد، مواظب خوشحالی تون باشید.
عدالت خداوند شوخی بردار نیست.

>>>   ای کشته کی را کشتی ،تا کشته شدی زار.
کسی که بد نکند روز بد نخواهد دید.
بفامیلش صبر جمیل میخواهم. دروازه توبه باز است.

>>>   مصیبتی به قتل رسیدن محمدباقرمحقق بسیارتلخ وغم انگیزهست واین مصیبت رابه حاج محمدمحقق وتمام مردم افغانستان تسایت عرض مینمایم
به امیدروزی که قتل وادمکشی درجامعه ای افغانستان وجودنداشته باشد

>>>   بسیاری از دوستان موضوع را خلط کردند کار پدر چه خوب چه بد به پسر ربطی ندارد اما تاسف از آنجاست که فرزندان وطن در هر گوشه برای دفاع از نام وناموس وطن به فجیع ترین حالت شهید می شوند هیچ خبر گزاری ونهاد اطلاع رسانی سرو صدا به پا نمی کند ولی با کشته شدن پسر یک قلدر وجنگ سالار این همه جارو جنجال می گردد وآن مقتول هم شهید نامیده می شود متاسفانه جقدر واژه شهادت خوار وخفیف شده اما بحث دوم قومیتی کردن نظرات این حادثه اوج از هم گسستگی یک ملت را می رساند به نظر بنده چه پست انسانهایی هستند آنهایی که تهمت می زنند وبی سند وباعقده بر یک قوم می تازند وچه دور از شرافت انسانیست متهم کردن یک قوم به عمل ناکرده خواه تهمت زننده ومتهم هزاره باشد یا پشتون وتاجیک و....امیدوارم به آنچه می گوییم عمل کنیم نه مانند بعضی از دوستان که نظر دادند واز وحدت گفتند واز یکجانبه نگری بیزاری جستندوشکوایه هایی از قوم خاص کردند ولی در عمل خودشان با بی پروایی و ناجوانمردی صفحات فیسبوکی شان مملو از هتک حرمت وتهمت ودروغهای شاخداروتحریک وتهییج هم اندیشان خود علیه قوم دیگر ومنزجر کردن اذهان است چقدر زیادند(کمثل الحمار یحمل اسفارا)
ودر پایان برای جناب باقر محقق عفو وغفران الهی را خواستارم
وبه بازماندگانش تسلیت می گویم
وهو علی کل شیئ قدیر
بمان علی اعتمادی یکاولنگی از ایران

>>>   نسیم جعفری و اکرام اندیشمند دو نفری که نویسندگی را به یغما می برند و اصولا هیچ تعهدی در قبال قلم و قدم شان ندارند گاهی به نعل و گاهی به میخ. نویسندگان خنثی که هر روزی به یک سازی می رقصند
این نسیم خان که واقعا علاف و سرگردان خیابان های قم است و هیچ هدفی ندارد جز مشهور شدن فکر می کند این عنوان «از زواویه دیگر» خیلی نو است همانند مستشرق که کتاب نوشت: «محمدی پیامبری که از نو باید شناخت» این آقا نیز از یک زاویه دیگر محقق سازی می کند
عنوان پیشنهادی برای نسیم خان
«محقق از زاویه دیگر» این بار تعریف کنید

>>>   تا باقر را كشتن ميرفتي يك طالب انتحاري را ميكشتي كه مردم ميگفت افرين بچه محقق صاحب

>>>   تمام پیام هارا خواندم ولی اکثریت بوی انسانیت وعاطفه نداشت چقدر آسان نقدوبیان میکنید و4دهه در کشورتان خونریزی است بزرگترین.مشکل شماهمین خودخواهیتان است که همیشه باکینه وعداوت زندگی کردید خداوند تمام پاداش خوبی وبدی را خواهددادولی افسوس......قلبی وفکری ندارید تادرک کنید الله اکبر

>>>   اگر ملتی را میخواهید بدانید به بلوغ رسیده اول فکر جوانان آن مملکت را بخوان کسانی که پیام گذاشته اند یا یک گرگ در لباس آمریکا یا درلباس پاکستان یا لباس هندوایران وغیره و. ...در آمدند یانان کشور دیگر را خورده رام شدند وچیزی به اسم مادر که متواند کشور باشد یا درون خانتان نمی فهمند وآسآن نظرات بیجا و پراز کینه درتمام جا ابراز کرده به رخ می کشند کشور من از دست شما که پر از کینه هستید خراب شد حسرت میخورم به کسانی که یک ملت و یک دردو یک صدا هستند ....فدای خاکت وطنم به نام تو زنده ام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است