اشرف غنی شاه شجاع ثانی است!
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۰    ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ کد خبر: 162108 منبع: پرینت

از بدو پیدایش قبیله پشتون در طول تاریخ رهبران قبیله از طریق وابستگی به بیرون از دایره حاکمیت خود به حکمرانی شان در قبیله خود کوشیده اند یا به عبارتی روشن تر سعی کرده اند به حاکمیت سیاسی خویش از طریق حمایت قبیله های قدرتمند ثبات بخشند و حتی این سیاست را در برنامه های بزرگتر ادره کشور بعد اشغال شان بکار بسته اند.

در طول تاریخ فراز نشیب حاکمیت شان در خراسان زمین از این سیاست استفاده کرده اند و همیشه به یک نیروی بیرونی قدرتمند تکیه زده اند تا از آن طریق اقوام غیر پشتون را سرکوب و از دایره قدرت حذف کنند؛ دوره امپراطوری انگلیس به آن تکیه زدند، دور اتحاد شوروی متکی به آن شدند امروز در دامن آمریکا پناه برده اند تا درس تاریخ شان را به میراث آیندگان شان بگذارند.!

اینکه در سرزمین ما اشرف غنی حکمرانی می کند یا سفیر آمریکا فرمان می راند بر همگان روشن است که اشرف غنی به کمک کرزی و حمایت آمریکا از راه تقلب به ارگ ریاست جمهوری رفت، وی مانند شاه شجاع انگلیسی شاه شجاع آمریکایی شده است و همه شاهد هستند تمامی دستورات اساسی را سفارت آمریکا می دهد در واقع ما حاکم آمریکایی با یک دست نشانده بنام شاه شجاع ثانی داریم.!

بلی ما متعلق به سرزمینی هستیم و با قومی در طول تاریخ سه نسل روبرو بودیم که آزادی، استقلال، امنیت و آسایش مردم این سرزمین را قربانی برتری طلبی بیهوده خویش کرده اند.!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
شاه شجاع
نظرات بینندگان:

>>>   نیلوفر بدخش خراسانی
ویروس غنینا که از امریکا وارد افغانستان شد و جان نیم میلیون انسان را گرفت, صدها هزار را آواره, میلیون ها را بی خانمان , و میلیونهای دیگر را گدا و بدبخت ساخت خطرناکترین ویروس تا حالا شناخته شده است ...

>>>   استعماردر طول تاریخ از ابتدا تاکنون سه شکل داشته1-استعمار کهن؛مانند استعمار کشور هند توسط انگلیس؛که باقدرت زور وکشتار به مقصد خود رسید2-استعمار نوین؛که کشور استعمارگر بعد از حمله وتهاجم وتسلط بر کشور استعمار شونده؛بدلیل دوری از بدنامی وفشار افکار عمومی وکاهش هزینه ها؛ از افراد کشور استعمار شونده از یک مزدور بعنوان مجری اوامر خود استفاد میکند که نمونه اش را در بعضی از کشورهای امریکای جنوبی مثل شیلی دیدیم که بعد از کودتای امریکایی وتهاجم امریکا به شیلی وسقوط دادن حکومت ملی داکتر سالوادور آلنده ؛از مزدور خائنی بنام جنرال پینوشه ؛برای تداوم اهداف پلید استکباری خود؛استفاده کردونمونه دیگر ان را درعراق بعد ازحمله امریکا دیدیم که برای مدتی از عوامل خود مثل پل برمر امریکایی وبعداز خود عراقیها استفاده کرد3-استعمار فرانوین؛که کشور تهاجم کننده(امریکا)بااهداف دراز مدت از مهره های فاسد ومزدور بعد از تهاجم استفاده میکند یعنی از قبل انها را به امریکا میبرد؛در دانشگاههای خود انها راتربیه میکند؛شستشوی مغزی میدهد ودر وقت مناسب انها را به کشور خود روان میسازد وبعد از حمله وتسخیر از همین مهره ها در حکومت استفاده میکند. وباپروپاگاند وتبلیغات (مثلا گفتن دومین مغز متفکرجهان)انهارابه مردم کشور تحمیل میکند تا سیاستهای استعماری خود را به انجام برساند .در کشور ما امریکا از دوسیاست واستراتجی استعمار نوین واستعمار فرانوین استفاده کرده است هرچند که اراده الهی وسنت الهی اینست که با وحدت وقیام یکپارچه ملت وبیرون راندن قوای اشغالگر وجنایتکار وتروریست کشور استعمارگر محکوم به فرار خواهد شد واشغالگران باید در برابر اراده وخواست مردم سر تعظیم فرود اورند هرچند که در این راه شهدایی راتقدیم راه ازادی واستقلال کشور خود نمایند.//
داکتر عبدالرب اچک زی

>>>   غنی اگر شاه شجاع نیست پس چه است.
و در این اواخر کوشش دارد که هم خود را شاه جلوه دهد و هم شجاع
مگر مردم میدانند که این روباه حیله گر در خدمت
کفتار پیر و گرگ درنده است تا از پس مانده آنها ارتزاق کند.
به هر حال این بد بخت با ذلت تمام در ماه حمل میمیرد و بی بی گل بیوه میشود و میرود لبنان تا پول های دزدی شده را خرچ کند.

>>>   به حساب استعمار مستقیم اشرفک چارمی است، اولی خود شاه شجاع، دوم رفیق کارمل و سوم گل آغا کرزی. مگر این چارمی از همه زبون ترست زیرا در خانه خود هم اجازه شکایت و آه کشیدن ندارد.
آزاده

>>>   فکر کنم ادرس را اشتباه کرفته اید برای اولین بار حمایت زمینی ربانی، عبدالله، محقق و غیره با امریکای ها بود. جناب ربانی تان به امریکای ها میګفت که بمب های قویتر را استعمال کنید اما وقتی امریکای ظرفیت رهبران شما را دید از پیش شان دست ګرفت چون بدون دزدی خیانت و لندغری چیزی دیکر نمی شناسد که بلند منزلهای شان شاهد این حقیقت است.

>>>   اشرف غنی شاه شجاع نیست بلکه درمیان گرگ ها ودزد ها گیرمانده تا فعلآ پائیتخت درکابل است درکولاب نرسیده
تفرقه را دامن نزن

>>>   ګل امیری،
فراموشی مګر دارید؟
نیروی پیاده امریکا در سال ۲۰۰۱ همین ایتلاف شمال نبود که آمریکا را به خاک دعوت کرد تا توسط بمهای B52 قدرت را از دست طالبان غضب کند. در آن وقت غنی فقط یک کارمند بانک جهانی بود و هیچ قوت و نظام پیاده نداشت که دوش به دوش امریکایی ها پیش روند و خاک را به امریکايي ها تسلیم کند.
کمی چارمغز یا بادام در صبحانه خود اضافه کن و تاریخ را درست تشریح کن.

>>>   نیست ، شاه شجاع متفکر تبود
ر

>>>   این شورای نظاری ها جمعیتی ها و وحدت و جنبشی ها بودند که امریکا را سرشانه اوردند پس شاشجاع معلوم است.غنی واقعآ متفکر است.

>>>   چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
اشرف غنی بیچاره بدون اجازه آمریکا آب بینی اش را بالا نمی کشد. اشرف غنی هیچ اختیاری از خود ندارد دربست در اختیار آمریکا است و رولا غنی همسر یهودی و مسیحی مذهبش نیز بالای سرش قرار دارد. نمی تواند تکان بخورد. تمام کسانی که اطراف لشرف غنی جمع شدهجاسوسان آمریکایی و اسرائیلی هستند و می خواهند قوم یهود را بر کشور مسلط کنند.

>>>   لطفا" به شاه شجاع توهین نکنید.

>>>   در جواب نویسنده بگویم.
بلی اشرف غینی شاه شجاع است و پشتون است.اما قاتل شاه شجاع وزیر اکبر خان غازی هم پشتون است. خلص کلام اعتراف کنیم که به همان انداز مزدوری که پشتون دارد به همان انداز پشتون مجاهد ووطن دوست دارد ،مگر مجاهد ناماهای تاجک ما چه کردند؟ خود را نفروختند؟ .. بیاییم همه مجاهدین ازادی خواه از پشتون تاجک ازبک هزاره متحد شده خارجی را طرد ووطن مشترک بسازیم .
نا گفته نماند سوچه تاجک هستم.
سید علی بدخشی.

>>>   شاه شجاع های دهه ۷۰ معلوم است اشرف غنی شاه شجاع نیست

>>>   سید علی جان تاجک!
وقتی شاه شجاع به اسفل السافلین رفت، نطفه وزیراکبر خان هنوز بوجود نامده بود. شاه شجاع از سلسله سدوزایی هاست و وزیر اکبر خان از سلسله محمد زایی ها.
واگر نظر به تاریخ خودت هم کشته باشد شاید مسئله اودر زاده گی بوده باشد.
آزاده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است