پوتین:"دهن کثیف خود را بسته کنید..."!
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۰    ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ کد خبر: 162086 منبع: پرینت

عکس العمل پوتین در مقابل جعلکاران تاریخ: "دهن کثیف خود را بسته کنید..."!
پوتین دریک نشست در جمعی باجنگ آوران جنگ دوم جهانی که 76 سال قبل ازامرورکه درشکستاندن محاصره لنینگراد (سنت پترسبورگ) رول داشته بودند وهنوزهم تعداد اندک شان درقید حیات هستند ملاقات نمود....

جهت معلومات عزیزان قابل تذکر میدانم که این محاصره از طرف عساکر هتلری حدود 900 روز به طول کشید و به اثر گرسنگی و سرمای زمستان تنها در این منطقه قریب یک میلیون پنچصد هزار نفر جان باختند که برادر بزرگ پوتین هم درجمله همین جانباختگان اند و روزانه تلفات به ده ها هزار میرسید، از جمله 3تا 4 درصد کشته شده ها توسط بمباران هوایی ازبین رفته اند و پوتین هم دردوران همین جنگ دوم جهانی پدر خود را درجبهات جنگ از دست داد و درحومه شهر لیننگراد همه بنام " قبر برادران " دفن هستند ، ولی با آنهم هرگز به آلمان نازی تسلیم نشدند. در مجموع در سراسر شوروی در این جنگ 27 میلیون کشته و ده ها میلیون دیگر زخمی بجا گزاشت. مبصرین سیاسی و نظامی به این معتقید هستند این زجر و شکنجه و از دست دادن برادر و پدر... پوتین را همچون فولاد آبدیده ساخت که تا اینجا برسد.
گفته میشود در شهر هیج حیوانی باقی نمانده بود که از آن همچون غذا استفاده میکردند و حتی حکایت از اینست به اثر گرسنگی ودرماندگی که گوشت انسان مرده را خورده اند.

در آن شرایط اهالی به مقدار 125 گرام نان خشک در روز برای سه وقت دریافت میکردند ولی این گرام نان هم در کل میسر نبود.
پوتین درصحبت خویش به حاضرین گفت : با اینکه در این منطقه ودراین مدت مردم از سردی ؛ گرسنگی وجنگ جان های شیرین خودرا اردست میدادند ،ولی تازه به اسنادی دست یافته ایم که مرا شوکه نمود این مردم بخاطر دفاع ازسرزمبن خویش در این مدت جنگ تباه کن مقدار 144 تن خون که 154 واگون ریل میشود به جبهات جنگ درسراسر شوروی فرستاده اند "

پوتین در مورد قطعنامه پارلمان اروپا که شوروی را عامل جنگ دانسته اند گفت : "معلوم میشود که اینها یا سواد کافی خواندن و نوشتن را ندارند و یا هم ممکن است چشم ندارند که ببیینند."
پوتین به ادامه گفت: کسانیکه میخواهند به مقاصد سیاسی خویش شوروی را عامل و آغازگر این جنگ و ضمنا با دولت هتلری یکسان بدانند، تاریخ را به خواست خویش غلط تحریف نمایند ، افتخارات ؛ قهرمانی ها و نقش پدران و نیاکان ما را که از این وطن بخاطر حفاظت ما دفاع و جهان را از شر طاعون باالقوه ، نازیسم ، نجات دادند ، کمرنگ و نادرست جلوه بدهند ؛ بار دیگر به اینها میگویم وممکن است این سخن و حرف من نه آنقدر مناسب باشد ولی بگزارید بگویم : " دهان پوسیده اینها را بسته خواهیم نمود."

علاوه نمود ما به کسی اجازه نخواهیم داد که حافظه مردم ما را پاک کند تاهمه چیز باید فراموش شود و ضمنا ما مجبور نیستیم در اینمورد چیزی را به کسی تابت کنیم و یا به کسی گزارش بدهیم و کسانی که می خواهند نقش پدران ، پدربزرگها ، قهرمانان ما را که هلاک شدند نادیده بگیرند و به خواست خویش تعبیر کنند وما میدانیم اینها که هستند و حتی تعداد این کشورها متحد المان نازی بودند.

در این نشست دریا سالار اسبق و یکی از اشتراک کننده جنگ دوم آقایی اناتولی کلیمکوف روبه به پوتین نمود و گفت : ما نسل دیروزی خواهان این هستیم که باید در قانون اساسی ماده بوجود آید که محدودیتی معیادی برای ریس جمهوری که خدمت بوطن ومردم میکنند وجود نداشته باشد ؛ هرزمانیکه کاری از وی ساخته نشد توسط مردم برطرف گردد.

پوتین با اینکه از این دریاسالار تشکر کرد و گفت :" نمی‌خواهم روسیه به اقدامات شبیه حاکمان عصر شوروی متوسل شود و برگردد ، به نظر من، بسیار نگران کننده است که به وضعیت اواسط ۱۹۸۰ برگردیم که سران دولت تا فرجامین روزهای عمر شان در قدرت می‌ماندند و شرایط لازم ایمنی برای انتقال قدرت نداشتند".

رییس جمهور روسیه تأکید کرد ، لنینگراد بدون اضافه گویی به افسانه واقعی در مورد عظمت شجاعت و ایمان به پیروزی ساکنانش - اوج عزت انسانی تبدیل شد. وی افزود: افراد محروم از گرما ، نور و آب به کار خود ادامه دادند ، وحتی مشغول علم و هنرهم بودند.
منبع – تاس
برگردان صاحب این قلم

هدف ازبرگردان این مطلب ویا جان موضوع دراین نهفته است:
بیایید من و تو هم اینچنین جرآت اخلاقی را داشته باشیم و یا پیداکنیم و از جایی خود اندکی تکان بخوریم و آنهاییکه برای تاریخ و هویت جعلی این سرزمین کمریسته اند همه باهم بایک فریاد رسا و مردانگی اعلام بداریم که: " سردمداران فاشیزم قبیلوی دهن کثیف تان رابسته کنید و دست های آغوشته به خون خویش را در دامان این سرزمین مقدس دیگر پاک نکنید و به جعل تاربخ خاتمه بدهید وبه نیاکان و قهرمانان واقعی این سرزمین ابدا توهین نکنید."

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پوتین
تاریخ
نظرات بینندگان:

>>>   خیانت دیگری از حکام خاین سعودی!
روزنامه‌ی بلومبرگ امریکایی در سال ۲۰۱۷م گزارشی را نشر نمود که در آن آمده است. «جارید کوشنر» داماد و مشاور یهودی ترامپ، طرح صلح دولت یهود و اعراب را در توافق با «محمد بن سلمان» به پیش می‌برد.

>>>   فاشیسم قبیلوی مانند فاشیسم هتلری نابود شدنی است و هرگز تا آخر خط نمی رسد.

>>>   صفوی صاحب : ماوشما تاجک هابجز ظلم غارت گری دزدی کدام تاریخی نداریم ، اگر یک تاجک را تو می شناسی که در طی این چهل سال صاحب نام باشد اما دزد نباشد نام بگیر ؟؟؟؟

>>>   آنچه میدانم یک چیزی است که می ماند و خواهد ماند و آن هم دفاع از شرافت و شان کشور و مردم است ، ما باید بدانیم و فریب نخوریم همه جهان بشریت یک دشمن واحد دارند و آن هم صهیونیست است که این صهیونیزم یک حرکت است برای چپاول و تاراج توسط چند کشور از جمله اسرائیل و آمریکا در این میان کشورهایی نیز بردگان و نوکران آنان هستند همانند عربستان و کشورهایی از اروپا اما بدانیم خدا با حق است و باطل نابود شدنی است. جهاد کنید ب نید ونترسید که خورشید طلوع خواهد کرد. نیروهای خارجی باید از خاورمیانه خارج شوند و آل سعود باید از بین برود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است