شرایط برای مهاجرت به آمریکا سخت‌تر شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۲    ۱۳۹۸/۱۱/۸ کد خبر: 161972 منبع: پرینت

دوشنبه، 27 ژانویه 2020، دیوانعالی آمریکا با پنج رای موافق و چهار رای مخالف مقررات پیشنهادی دونالد ترامپ در مورد عدم پذیرش افراد مهاجر جدید به‌دلیل ناتوانی مالی و احتمال استفاده از کمکهای دولتی در آمریکا را مورد تایید قرار داد.

مقررات جدید رد اقامت دایم در آمریکا قرار بود از اول نوامبر 2019 به اجرا درآید اما دعاوی مخالف، اجرای این مقررات و استیناف نهایی آنها را در دیوانعالی تا صدور حکم نهائی به تاخیر انداخت.

به گزارش اندیپندنت، حکم دیوانعالی این اختیار را به دولت میدهد تا در صورت استفاده و یا احتمال استفاده متقاضیان در آینده از کمک‌های دولتی نظیر بیمه «میدی کید»، کمک‌های مسکن دولتی، کمک‌های غذایی یا همان «فوداستمپ» و غیره به‌مدت بیش از 12 ماه در 36 ماه گذشته، تقاضای اقامت داdم آنها رد شود.

در این حکم قانونی- حزبی (5 قاضی جمهوریخواه در مقابل 4 قاضی دموکرات) گفته شده دیوانعالی از صدور احکام بیطرف بیش از یک قرن دور شده و بیشتر به‌نفع و در راستای سیاست‌های دونالد ترامپ عمل می‌نماید. رddس موقت اداره مهاجرت آمریکا گفته است از این به‌ بعد مهاجرین باید ثابت کنند مستقل و متکی به کار خود در آمریکا اقامت میکنند.

دونالد ترامپ گفته است آمریکا نیازی به افراد فقیر ندارد و کمکی نیز به این افراد نخواهد کرد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مهاجرت
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   آمریکا اگر در کشورهای خاورمیانه بحران ایجاد نمیکرد کسی مهاجرت نمیکرد ایجاد طالبان برای مقابله با روسها ، جنگ سوریه ، حمابت از حفتر و جنگ لیبی ، تحریم و جنگ اقتصادی با ایران ، جنگ یمن و ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است