نام‌ شانزده مجرم فراری در شهر کابل (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۰    ۱۳۹۸/۱۱/۷ کد خبر: 161969 منبع: پرینت

وزارت امور داخله نام‌های ۱۶ مجرم فراری در شهر کابل را فاش کرد.
وزارت امور داخله فهرست نام‌های شانزده نفر را که متهم به انجام فعالیت‌های مجرمانه مانند «قتل، چپاول‌گری، رهزنی و اخلال امن و نظم‌عامه» در کابل هستند، نشر کرد. مسوولان در این وزارت از این افراد به عنوان «مجرمان» فراری یاد می‌کنند که تحت تعقیب پولیس قرار دارند.

نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت امور داخله، روز دوشنبه، هفتم دلو، به روزنامه ۸ صبح گفت که این افراد در قضایای جرمی به ویژه «قتل، چپاول‌گری، رهزنی و اخلال امن و نظم عامه» در کابل نقش کلیدی داشتند.
او افزود که این افراد در حال حاضر فراری هستند و پولیس در تعقیب آن‌ها است.

وزارت امور داخله نام و عکس، سایر مشخصات و موارد اتهامی این افراد را نیز نشر کرده و از باشنده‌گان کابل خواستار کمک شده است.
سخنگوی وزارت امور داخله در صحبت با روزنامه ۸صبح نیز گفت که پولیس خواهان همکاری مردم در ردیابی و بازداشت این متهمان فراری، هستند.

این فهرست در حالی نشر شده است که پس از بروز ناامنی‌ها در کابل، پولیس عملیات وسیعی را در این شهر برای بازداشت «افراد متهم به اخلال امن و نظم‌ عامه» به اجرا گذاشته است.
در یک ماه گذشته پولیس ۲۶۹ نفر را به اتهام ارتکاب جرایم مختلف از این شهر بازداشت کرده است.

کد (9)


نام‌ شانزده مجرم فراری در شهر کابل

نام‌ شانزده مجرم فراری در شهر کابل

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجرم فراری
شهر کابل
نظرات بینندگان:

>>>   بین این اشرار حتی یک هزاره هم وجود ندارد.

>>>   عکس های کسانیکه هشت فرد محافظ قیصار ی را کشتند وعکس های کسانیکه شش صد ملیون پگول نان سربازان پولیس را دزدیدند هم بگذارید

>>>   مجرم كلان را نام نبرديد كه با تقلب سر قمندان أعلي غير مسئول ميباشد.

>>>   این ها را از هر گور که شده پیدا کنند. جزای شان صد در صد اعدامه؛ چون محارب و مفسد فی الارض هستند.

>>>   اينها همه مضمون نام نبرده اند . ايشان يكي هم نام و ولد ندارد. چي برسد به اينكه دولت ايشان را تعقيب كند.
آيا اين نام نبردن چي معني دارد؟

>>>   اکثریت دزدای شمالی جان هستند

>>>   با کار پیگیر اطلاعاتی همه شان قابل دستگیری اند مگر فهم کاری و مسلکی در پولیس وجود ندارد.
فامیل هایشان را شناسایی کنید و محل سکونت فامیل شان را زیر نظر بگیرید و با کار اوپراتیفی در میان اعظای فامیل رخنه کنید در کمترین فرصت مضنون در دام می افتد.

>>>   وزارت داخله کشور به کدام جرائم سازمان یافته رسیدگی نموده که حالا عکس اینها را در صفحات مجازی منتشر نموده است.
درصورت که بخواهد برای همچون اعمال ورفتار مجرمین رسیدگی نمایید این شیوه نیست که اینها در پیش گرفتن که میخواهند به مرحله اجرایی اش برسانند بلکه شیوه ها دیگر وجود دارد که می تواند به سادگی این کار را انجام دهند.
البته شیوه ها که را می خواهم بیان نماییم باید کسان باشند که چیزی را بدانند نه اینکه هر آنکس که دارای واسط وظوابط باشد در یک کار گماشته شود.
آنچیکه درگام نخست باید انجام شود اینست که برای پولیس صلاحیت داده شود؛ چون این طبقه در هر جایی که وظیفه دارد صلاحیت اجرایی نداشته وحتی در بعضی موارد کار راکه باید انجام دهد و مسولیت اش است برای اجرایی آن نمی گزارند.
یک مثال خوب به اینکه پولیس وظیفه اجرایی نداشته و ندارد و نمی گزارند که کار اجرایی را انجام دهد اینست که چند روز قبل یک جرم در کوته سنگی در مقابل چشمان ما اتفاق افتاد که آنجا دو نفر گشته شد ویک نفر دیگر شدیدآ زخم برداشت اما متآسفانه آنجا پولیس حضور داشت وهیج نوع مداخله را انجام نداد حتی همان یک نفر که شدیدآ زخم برداشته بود و تقاضا برای کمک می نمود همین پولیس هیج کمک برایش انجام نداد.
من بعد ازاینکه وضعیت آرام شد رفتم نذدی پولیس واز ایشان سوال نمودم که چرا مداخله نکردی و این مجرم را گذاشتی که همچون جرم بزرگ را مرتکب شود وفرار نمایید درحالیکه زیاد چیز ها برای من گفت ولی من در فکر این حرف هایش نشدم اما دقیقآ ین حرف اش را بیان می نماییم" هیج ربطی برای وظیفه من ندارد ومن اگر مداخله می نمودم خودم در جنجال گیر خواهم ماند" و این چیزی است که ما درین جامعه با آن دست و پاچه نرم می نماییم.
ما امیدوار برای یک جامعه آرام وبا صلح سراسری هستیم.
نقیب الله اخگر

>>>   پولیس باید صلاحیت وظیفوی داشته باشد.
پولیس هر کجا باشد پولیس است و در هر زمان و مکان پولیس است و در صورت وقوع جرم نباید منتظر دریافت قوماندان از آمرین خود باشد .
همینکه پولیس شامل وظیفه شد قومانده دائمی برای جلو گیری از وقوع جرم و پیگیری مجرمین برایش صادر شده و باید در حد و حدود صلاحیت مسلکی اش داخل اقدام شود و از سلاح دست داشته به نحو احسن استفاده کند.
غنی نه از دین خبر دارد و نه از دنیا و حکومت یازنه ها هم مصروف زن پروری هستند و در این حالت از این بهتر توقع نمیتوان داشت.
به هر حال تا ماه حمل غنی میمیرد و این حکومت از هم می پاشد.

>>>   کسانیکه در انتخابات ریاست جمهوری 1398 تقلب گسترده کردند چرا آنها محاکمه نمیشوند.

>>>   دلم ازادی میخواهد..

>>>   مگر اینجاهم سهمیه بندی است که گفتی هزاره وجودندارد مثل کنکور یانظام وضیفه

>>>   چرا اسم و عکس فاروق وردگ در این بین نیست . او از جمله رهزنان میلیون دالری است.
شمس تمنا

>>>   عکس اشرف و عبدالله را با معاوانانش نیز چاپ می کردید

>>>   همه ایشان تاجیک هستند اشرفغنی موجودیت متنفذین تاجیک ها را شرارت مینامد و بر خود تهدید میشناسد.

>>>   مطمین هستم این ها بی گناه هستند اما حزب پشتونیست دنبال قتل این تاجیک ها است چون انها را مانع بر سر راه خود میبیند.
چرا قاتلین و جنایتکاران پشتون که ادم کش حرفوی هستند در لیست جنایتکاران نستند؟!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است