صلح و حاکمیت قانون تکمیل کننده هم دیگر اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۱۲    ۱۳۹۸/۱۱/۳ کد خبر: 161913 منبع: پرینت

تامین صلح حاکمیت قانون عدالت اجتماعی اقتصادی و فرهنگی کاهش فقیر بیکاری همه با هم پیوند ناگستنی دارد، تکمیل کننده هم دیگر اند.
دولت بخاطر بقای خود تلاش میکند نه بخاطر زنده کردن آسایش و ارامش و نجات ملت و مردم ایجاد وزارت صلح با شخصیت ها محافظ کار فاقد اندیشه ملی وطن دوستی که خود را به ملت 18 سال ثابت ساختند بحیث سمبولیک یا بازی کردن سیاست (موش و پشک) و خواب خیال برای تامین صلح و قطع جنگ در کشور است.

ملت و مردم با شکم گرسنه و زندگی مرگبار اقتصادی و اجتماعی نه جنگ و صلح کرده میتواند همانطوریکه چهل سال سیاسیون به مشاوریت نفاق افگند تعبیض آمیز استخبارات بیگانگان بنام جهاد که هدف اساس ایشان محو و نابودی اردوی ملی که سلاح روسیه بوده و بخاطرکسب قدرت ثروت سرشار مواد خام کشور و تامین منافع شخص قومی مذهبی رهبران با قربانی ملت عملی نمودند، کشور را به ویرانه خانه و میدان کشتارگاه مانند برلین دوم جنگ جهانی مبدل کردند.

فعلا هم دولتمردان همین یکتعداد رهبران که ملت را در گروگان خود گرفته اند با اندیشه ضد منافع ملی و نادیده گرفتن منافع ملت کشور استقلا ل ملی کشور را با وجود موجودیت قوای ناتو قدرتمند ترین کشور جهان به خانه امن 20 گروه تروریستان تبدیل کرده اند. کشور را نامن ترین فاسد ترین مرگبار ترین کشور برای ملت و مردم شجاع ساخته اند و خود ایشان مانند پرنده های صحرای در تمام جهان از پول بیت المال و فسادگسترده مالی از دارای ها ملت و دولت وطن دومی برای خود خانواده ایشان ساختند.

پروسیه صلح همیشه با مصارف گراف پول ملت برای رهایی طالبان و نفع کشور ها همسایه و قدرت ها بزرگ بوده و ادامه جنگ نیزبه نفع کشور های همسایه و مافیای فروش سلاح و قاچاقچیان مواد مخدره و قدرت های بزرگ بوده که بزرگترین نفع مادی ایشان از قاچاق مواد مخدر و استخراج غیرقانونی مواد خام کشور به همدستی مافیای دولتی که مثل عنکبوت در حکومت و دولت پیچیده اند و مورد قدر و عزت حکومت وحدت ملی قرار دارد. با وجود هزاران دوسیه ها جنایت و خیانت ایشان به دادستانی تخت برسی است به پست های کلیدی دولتی به خارج و داخلی کشور مقرر و تعین میگردند.

ملت باید بخاطر نجات و سرنگونی یکتعداد جفاکاران سیاسی بی کفایت صلح آمیز از طریق احزاب سیاسی جامعه مدنی و فعالین حقوق بشر که واقعا دست نشانده استخبارات بیگانه نباشد با دقت کامل علمی و منطقی برنامه ها را ترتیب طرح و به پارلمان شواری ملی حتمی از جامعه جهانی و بین المللی خواه عدالت خواهی شوند تا ملت و مردم از این جنگ غیر عادلانه چهل ساله منفعت طلبان سیاسیون معامله گر نجات یابند.

ما پیروز میشوم اگر واقعا صادقانه متحدانه عمل نماییم اما کشتی ورشکسته با قطب نمای مدرن نیاز دارد. مهم قطب نمایی است که انتخاب کنیم که ما را نجات دهد.
خداوند نجات دهنده تمام عالم جهان است.

امینه وهابزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قانون
صلح
نظرات بینندگان:

>>>   قطب نمای فعلی فقط غرب را نشان میدهد

>>>   قانون وجود دارد اما تطبیق ان سلیقه وی است نه چیزی که در قانون ذکر شده .
کسی را غنی وزیر صلح تعین و مقرر کرده که مانند خودش سال ها از کشور د.ر بود و در امریکا زندی میگرد و فعلا هم خانم و اولاد هایش در امریکا و شهروند انکشور هستند از داخل ارگ حتا که کوچه های وزیر اکبر خان و شهر نو و تا پول باغ عمومی را بلد نیست ارتباطات اش با مردم در حد صفر است پیش بردن صلح با چنین وزیر بی کفایت و بی خبر و بی تماس با مردم گوش به فرمان و دستور غنی کار بجایی نمیرسد باساس جند فقره ی پلان صلح غنی که پینجسال را در بر میگیرد و هدفش از بدست داشتن قدرت دولت برای پینجسال دیگر انهم به رای ساختگی تقلبی است تا تا اوردن صلح بکشور است هر راه کار صلح که بضر غنی و دارو دسته کوچک اش انهم چهار تا پینج نفر یازنه ها اصلا بدرد بخور به امدن صلح نه کمک کرده میتوند ونه هدف امدن صلح از جانب ارگ نشینان وجود دارد و نه میخواهند که صلح عملی شود انها بشمول غنی میدانند که امدن صلح در کشور ختم قدرت شان در داخل ارگ است بنابران بعوض اوردن صلح درسپوتاژ راه کار صلح از هر جانبی که باشد انها کار و فعالیت دارند این چیزیست که همه مردم ما و جهانیان و مخالفین حکومت انرا بخوبی درک کرده اند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است