سرور دانش فقط اجازه دارد بیانه بدهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۲    ۱۳۹۸/۱۱/۲ کد خبر: 161896 منبع: پرینت

بیانیه های سرور دانش چه به درد مردم افغانستان و یا بالاخص به درد هزاره ها میخورد؟
هر روز در مطبوعات و فضای مجازی میخوانم که آقای دانش در یک مورد بیانیه داده است ، کندک مشاورین و طرفداران آقای دانش هم از بیکاری و سرخوردگی فقط بیانیه های دانش را پخش و نشر میکنند.

حلقه قومی ارگ سخت دانش را بی جهت مصروف نگهداشته اند ، رسم نیست که یک مقام اجرایی کشور فقط بیانیه خشک و خالی بدون اثر صادر نماید و در هیچ یکی از کشورهای جهان یک مقام رسمی و اجرایی کشور مصروف صادر کردن بیانیه خود را نمی کنند.

شما تصور کنید در همین دو هفته اخیر ده ها مقام های دولتی در وزارت خارجه ، وزارت دفاع ، وزارت داخله ، وزارت آب و برق و دیگر ارگانهای دولتی مقرر ، تغییر و تبدیل گردیده اند که یک هزاره در میان آنها دیده نمی شود و آقای دانش را فقط مصروف بیانیه دادن کرده اند ، عمق فاجعه در مورد جارو کردن و حذف هزاره ها از ادارات دولتی تا جایی است که صدای همکاران هزاره دانش را نیز بلند نموده است و در یک چت واتساپ افراد مانند جواد سروری ، هدایت ، تابش ، اروزگانی ... و ده ها دیگر از همین گونه افراد همین امروز در یک تبادل نظر اقرار نمودند که دیگر در پیش مردم آبرو ندارند و نمی توانند از اشرف غنی احمدزی تعریف و تمجید نمایند ، فقط مرتضوی به اعضای این گروپ دلداری می دهد که صبر و حوصله کنید چون مرتضوی از همین وضعیت راضی به نظر می رسد.

این بیانیه های که آقای دانش روزمره می دهد من نمی دانم که به درد چه کسی میخورد و برای چه مقصد بیانیه می دهد؟ آیا هنوز هم باور ندارد که تبعیض سیستماتیک علیه هزاره ها تکمیل و عملی گردیده‌است و دیگر هزاره ها چیزی در حکومت وحدت ملی ندارند که از دست بدهند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دانش
بیانیه
نظرات بینندگان:

>>>   آدم بی واسطه ای از همین قشر محروم جامعه ام ، مرا بی گناه از وظیفه ام برکنار کردن رفتم به دفتر جناب دانش به رئیس دفتر وی آقای رحمتی ماجرا را گفتم آقای رحمتی وعده داد که برایت وقت میگرم اما هر چه تماس گرفتم جواب مثبت نیافتم گفت جناب دانش وقت ندارد تا واسط شما واری کارمندان دولت شود.
گفتم پناه ما هم بخدا تا حال سه سال است که بیکار در خانه افتاده ام درجه تحصیل ماستری هم دارم تجربه کاری کافی هم دارم اما کسی ام که واسطه ندارم.
لذا از دانش کرده یک آدم عادی میبود ولی مفدیت اش به مردم میرسید. اینطور آدم ها را طرف متقابل بسیار دوست دارند زیرا هم از وی کار میگرند و هم آدمک بی ازار است.

>>>   آنقدرکه اسلام بر ای زنان حق داده هیچ دین دیگر نداده،
پارلمان یونان «اکاترینی ساکلاروپولو» را به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید این کشور انتخاب کرد !

>>>   دانش ز دانش بی بخره است و فقط چند کتابی بر سرش بار است.

>>>   امروز از نبود غنی استفاده کرده و با محب ملاقات کرده

>>>   حسن علی بی عدالت!
ایا می خواهی این عالم و رهبر کشور را شخصیتکشی کنی؟
ایا می خواهی بقدمهای ګلبدین ربانی مزاری خلیلی خالص و محمدی و .... روان شود؟ نه! ما انسان چون دانش را حمایه می کنیم!
ازبیک

>>>   دانش یک آدم بسیار کم عقل وخوشبین است همینقدر برای او کفایت میکند که غنی بعضی اوقات دست او را میگیرد وبطرف بالا میکشاند فکر میکند همه چیز در دنیا همین است بازهم خداوند سایه اش را از محقق کم نکند ورنه محقق در مقابل بسیار اعمال جواب بدهد
عبدالله ریحان

>>>   غنی یک روزی دانش را مزه لوگری بودن می چشاند
اگر شک دارید به مرتضوی آبستن بنگرید تا متوجه موضوع شوید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است