ساز و آواز دیگر برای آینده افغانستان کمپوز میگردد
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۳    ۱۳۹۸/۱۱/۱ کد خبر: 161886 منبع: پرینت

کمیسیون شکایات انتخاباتی زمستان را با شکایت بازی و شکایت سازی می گذارند!

گرچه سرنوشت نتیجه انتخابات با چگونگی گفتگو با طالبان و نتیجه گفتگو با طالبان ارتباط دارد اما ثبت ۶۲۰۰ شکایت استینافی نشان می دهد که تا چه حد اصل انتخابات مسخره و آلوده به تقلب بوده است که گند آن اصلأ حل شدنی نیست و کمیسیون شکایات انتخاباتی هم در بررسی اضافه از شانزده هزار شکایت های اولیه نتوانسته اند کوچکترین شکاف میان جوانب قضیه را کاهش دهند.

جالب در این است که یکنوع آتش بس میان جوانب درگیر یعنی ارگی ها و سپیداری ها برقرار است و تقریباً یک ماه میشود که از داو و دشنام در آدرس یکدیگر کاسته اند و شاید همانگونه که مردم از نام انتخابات و نتیجه انتخابات خسته و بی تفاوت شده اند ارگی ها و سپیداری ها نیز خسته شده باشند و یا اینکه از وضعیت فعلی راضی باشند و اصلأ پروای نتیجه انتخابات را نداشته باشند و مهم این است که در قدرت باشند.

ارگی ها در این روزها در تلاش هستند که اگر بتوانند میان آمریکای ها و طالبان درز ایجاد کنند و پروسه مذاکرات را به ناکامی بکشانند و یا هم مذاکرات بین الافغانی را حد اقل زیر نام آتش بس و کاهش خشونت مانع گردند تا راه برای بقای ماندن در ارگ داشته باشند در این صورت اعضای کمیسیون شکایات انتخاباتی را مانند کمیسیون انتخابات یا به زور ، یا به زر و یا با تطمیع تحت فشار قرار می دهند که نتیجه را به نفع ارگی ها اعلام نمایند و اگر نتوانند در پروسه مذاکرات با طالبان اخلال ایجاد نمایند در آن صورت نتیجه انتخابات به دوری دوم می‌رود و ساز و آواز دیگر برای آینده افغانستان کمپوز میگردد که این احتمال بیشتر است.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
آینده
نظرات بینندگان:

>>>   تا حمل نتیجه معلوم نمیشود.
پیش از حمل غنی به خواست خدا میمیرد
بعدن‌ همه به قانون اساسی هجوم میبرند تا بدانند که حالا چه باید کرد.

>>>   همه مردم درک و فهم شان اینست اشرف غنی که هرگز دسترسی به چوکی ریاست جمهوری را در کله خشک اش و روده پلاستیکی اش احساس نمیکرد که روز به ان دستیابد اما اسمان تر کرد و زمین قر بکمک جانکیری وزیر خارجه سابق امریکا به این چوکی دست یافت واقای غنی غنی خود خواه جاطلب درین بیشتر از پینجسال گذشته لذت چوکی و قدرت و پول را با اشتیاق کامل و بدون هیچ مانع از عملکرد اش و عدم پاسخگو به هیچ ارگان را تجربه کرده و حال که زنش زن ریس جمهور و باصلاحیت از دیگران است و پسرش بچه ریس جمهور و دختر اش دختر ریس جمهور مفتخر شده اند کجا ازین چوکی دل کند میتواند وقتیکه دوباره به خانه اش به امریکا بر گردد نه دیگر بادیگاردی در دور و پیش اش نمی باشد و نه شان و دب دبه برایش باقی میماند ونه دسترسی به پول فروان بی پرسان در اختیار اش خواهد بود فلهذا دور شدن غنی از چوکی ریاست جمهور بمعنی هلاکت اش است بیاد داشته باشید که بعد از دور از قدرت ریاست جمهوری بزود ترین فرست فوت میکند هرگزاز قدرت بخاطر اولیای کشور و مردم چوکی را رها کردنی نیست تا اخرین امکانات برایبقیایش از انواع و اقسام چال و نیرنگ کار میگرد الی اینکه بزور بیرون انداخته شود اگر بخواست ملت است دو فیصد طرفدار ندارد هرنوع سنگ اندازی در راه مصالح را در پیش گرفته تا از قدرت بزمین نیفتد .

>>>   کاملا دقیق است آقا عدالت درست و فهمیده ابراز نظر کرده اند. زنده باشی .

>>>   آدم های بد و جانی مرگ ندارند. اشرف غنی خائن و وطن فروش به این آسانی نمی میرد هرچند همه افغانها مرگ او را از خدا می خواهند اما چه کنیم که همیشه بدها و خائن ها و ظالم ها بر مردم مسلط بوده و انسانهای پاک و دلسوز به کنج کشانده شده و یا یکی پس از دیگری کشته و ترور می شوند.
اشرف غنی از خدا می خواهد که تا چند سال دیگر هم نتیجه انتخابات اعلام نشود زیرا او بدون انتخابات به ریاست جمهوری خود ادامه می دهد. و کسی هم در افغانستان نیست که این حکومت غیر قانونی او را زیر سؤال ببرد. همگی شوله خود را خورده و پرده خود می کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است