كرزي جاسوس اي اس اي
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۰    ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ کد خبر: 161851 منبع: پرینت

حامد كرزي كسي است كه سالهاي متمادي همراه با پدر و برادرانش در دامان ناپاك پاكستان تربيه يافته است. او با خبث قوم پرستي كه داشت از طرف پاكستاني ها به عضويت ارشد طالبان رسيد و يكي از كساني بود كه طالبان را كه دشمن مردم افغانستان بودند با روابط دوسره داشتن اش حمايت ميكرد و انها را برادر ميخواند و به همان ايده و طرز فكر هنوز روان است تا طالبان را باحمايت مستقيم پاكستان شريك قدرتمند دولت افغانستان بسازد و در اينده توسط انها لقب باباي ثاني را بخود اختصاص دهد.

كرزي از جمله جاسوسان حرفوي پاكستان در افغانستان ميباشد، كه با خمايه پاكستان و مهر تاييد امريكا تقريبا يك و نيم دهه در افغانستان بعنوان دست نشانده بيگانگان حكمروايي كرد.
مردم افغانستان به اين بلوغ فكري رسيده اند كه بدانند كي ها به قدرت بيگانگان به اين خطه حكمروايي كرده اند در مقابل كي ها با فشار هاي خارجي ها بخاطر حريت و أزادي خواهي شان خلع قدرت شده اند!

كرزي مزدور پاكستان و... باز هم ميخواهد از وضعيت فعلي استفاده سوء كند و به پاكستان مزدور منشي اش را كرارا به إثبات رساند.
ما مردم افغانستان اين همه مشكلات به وجود امده را محصول غلامي كرزي، ملا عمر كور، اشرف غني يهودي زي و دار و دسته اي شان ميدانيم.
تاسف در اين است كه بيروني ها با محو فیزيكي اقوام ديگر و كمك بيدريغ صد دوصد از اين جيره خوران و وطنفروشان حمايت ميكنند و باعث دوام حاكميت شان بالاي مردم مظلوم اين كشور شده اند.

حمايت خارجيها در افغانستان فقط بقدرت رساندن يك قوم و حفظ قدرت انها به قيمت حذف فیزيكي رهبران اقوام ديگر كشور است. اقوام ديگر كشور تجربه وطن فروشي، تن فروشي و خاك فروشي ومعامله را ندارند.

موضوع ديورند براي زمامدارن مزدور پشتون گاو شيري و يا بهتر بگويم يك حربه نگهداري انها در يك طويله سياسي است. هيچ زمامدار پشتون تا امروز بعنوان حق از پشتونستان دفاع نكرده است. اگر بشتونيتان حق افغانستان است پس چرا اين زمامداران فاشيست پشتون يك روز بخاطر حق شان عليه پاكستان اقدام عملي نكردند. در حاليكه اين فاشيست ها در برابر كلمات چون دانشگاه و يا هم دانش اموز عليه اقوام ديگر افغانستان منسجم ميشوند و ميتازند.

اقوام ديگر افغانستان بايد بدانند كه بقدرت اوردن يك پشتون در پاكستان، نماينده شدن خليلزاد افغاني الاصل امريكايي از طرف امريكا، انسجام بخشيدن و برسميت شناختن گروه طالبان بعنوان مخالف دولتت و تحفظ و تقويت دولت مزدور به رهبري اشرف غني پشتون فاشيست و عبدالله پشتون معتدل معامله گر زنگ خطر بزرگ به اقوام ديگر خواهد بود.

احتمال قوي بر ان است كه بار ديگر كرزي با حمايت پاكستان، امريكا و قدرت هاي ديگر روي صحنه ميايد و اگر اقوام ديگر بر عليه اين توطيه مقابله و حق ستاتي نكنند بدون شك بهاي سنگني براي ساليان متمادي خواهند پرداخت.

شهاب ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
جاسوس
نظرات بینندگان:

>>>   ملاقات های این روزهای رئیس جمهور با مردم شباهت صدفیصد با ملاقات های نجیب در روزهای آخر حکومتش با مردم را دارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است