وزیر حج با ملا تره خیل آشتی کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۴    ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ کد خبر: 161810 منبع: پرینت

عبدالحکیم منیب وزیر حج و اوقاف با پا در میانی و میانجیگری بزرگان قومی، ملا تره خیل را در منزل اش پذیرفته و او را مورد عفو قرار داد.

در این دیدار ملا تره خیل محمدی با جمعی از برادران و بزرگان قوم تره خیل از منازعه ای که چندی قبل باعبدالحکیم‌ منیب رخ داده بود، ابراز تاسف و ندامت کرده و آن را سوءتفاهم خواند.

این در حالی است که چندی قبل مولوی ترخیل محمدی، عبدالحکیم منیب را در مسجد ارگ ریاست جمهوری لت و کوب کرده بود. به دنبال آن، رییس جمهور غنی از دادستانی کل خواسته بود تا این موضوع را پیگیری کند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ملا تره خیل
وزیر حج
نظرات بینندگان:

>>>   قصه اصلی این است که
ملا تره به خاطر موسم حج مجبور به همکاری وزیر حج است و این دلیل افتادن اش در پای وزیر است در غیر آن آدم شدن ملا تره محال است

>>>   اکثرادستورات غنی احمدزی در موضوعات عوام فریبانه و دور از حقیقت و بخار فریب مردم چنین دستورات را صادر میکند و اقای حمیدی به فرمایش خصوصی غنی رفتار میکند نه بر طبق احکام قانون و اعلان رسمی از جانب ارگ دستور خصوصی غنی بر احکام قانون و دستورات علنی نزد اقایحمیدی ارجعیت دارد هر انچه دستور غنی باشد انرا عملی میکند نه دستور احکام قانون و حکم وظیفوی خودش را در قبال موضوع .

>>>   نرخ این صلح پرداختن سه لک دالر از طرف ملاتره به منیب همراه با یک گوسفند فربه ،
منبعد این نرخ صلح است هرکس بادیگری قهر شد برای آشتی او هم باید سه لک دالر همراه با یک گوفند تقدیم کند بعد آتش بس میشود،
سال قبل که وکیل کنر وزیر قبلی انکشاف دهات را می خواست سیلی بزند بعد وکیل معذرت خولاهی کرد ودو گوسفند فربه را برای وزیر پیشکش نمود

>>>   ملا تــــــره سه لک دالر برای منیب ( مچلــقـــه )داده ،

>>>   دادستانی و دادستان کل احمق هایی بیش نیستند

>>>   این تـره براستی ملانیست اگر ملا می بود جانش را میداد اما سه لک دالر را نمی داد

>>>   ملا تره خیل نیست ملا نصرین است

>>>   ملا تره اگر آدم می بود بهتر بود
ملا شدن چه آسان
آدم شدن چه مشکل

>>>   اگر أشتي نميكرد بعد از بركناري اش از وزارت پوستش توسط تره خيل كاه چمبيده ميشد. از جانب ديگر انتخابات قرار است به دور دوم برود از اينرو اشرف غني به تره خيل ها و دزدان و تقلب كاران ضرورت مبرم دارد. بنابرين اختلافات را با انها كنار گذاشته تا راي شان را بگيرد.
درين ميدان داكتر عبدالله تنبل به نظر ميرسد و در قسمت يار گيري هاي جديد خود را شور نداده و در فكر اين است كه راي هاي تقلبي اشرف غني باطل و از سيستم خارج ميشود و عبدالله در دور اول رييس جمهور ميشود ولي نظر به اينكه كميسيون هاي انتخاباتي افراد اشرف غني اند بعيد به نظر ميرسد كه راي هاي تقلبي را كه خود شان براي نفع اشرف غني تقلب كرده اند باطل اعلان كنند .
اگر عبدالله ميخواهد واقعا خود را شور دهد باييد عطا و اسمعيل خان را از خود كند. و ساير اشخاص با نفوس در ولايات را نيز يكي يكي از خود بسازد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است