فرهنگ امرخیل‌بابایی زنده است
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۲    ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ کد خبر: 161804 منبع: پرینت

در ولایت قندهار (۱۷۱۳۰) رای تقلبی مربوط به محلات بدون معلومات بایومتریک و (۱۲۶۹۱) رای تقلبی خارج زمان در نتیجه ابتدایی وارد شده بود و مرتبط به همه این محلات شکایت‌های مستند درج شد.

کمیسیون شکایات قندهار به جای تکیه بر قانون و اخراج این آرا از دور، خود به صف تقلب پیوسته و با چشم پت، یک سره وطبق دستور بر شکایت‌های مستند همه طرف‌ها، برای خوشنودی #متقلب‌اعظم، مهر «عدم سمع» کوبیده است. به علاوه این افتضاح، در مواردی آرای تقلبی تازه‌ی را نیز، خلاف قانون و طرزالعمل اعتبار داده اند. مثلا این پیروان راه بابا، در محل سوم مکتب جلال (۴۱۷) و در محل نهم لیسه غازی عبدالله خان (۴۰۹) رای را، بدون هیچ شرمی از تقلبی بودن و از بالای سقف جدول رای دهندگان بودن آن، اعتبار داده اند که از این مثال‌ها زیاد است.

امیدواریم کمیسیون مرکزی شکایات در کنار رسیدگی به این موضوع و بی‌اعتبار شناختن کلیه آرای تقلبی آن ولایت، کمیشنران ولایتی قندهار را مورد بازپرس قانونی قرار دهد و لکه‌ی شراکت در تقلب را از جبین دفتر ولایتی آن کمیسیون بزداید.

قابل ذکر این که خواب متقلب اعظم در این روزها حرام است و این دست و پا زدن ها متقلبین را هیچ کمکی نمیتواند.

نور رحمان اخلاقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
قندهار
نظرات بینندگان:

>>>   غنی که تا حمل میمیرد اگر ببازد یا ببرد مگر داغ ننگ بر جبین متقلبان تا ابد باقی میماند.

>>>   آقای اخلاقی دایما داد از تقلب رقیبان میزنی لطفا سری هم به گریبان ولینعمت خویش فرو نما و ببین که آرای ایشان در کجای سکوی متققلبین انتخابات قرار دارد.
شهروند مایوس

>>>   جناب اخلاقی صاحب!
یک رهبر که قضیه قتل همرزم جمعیتی خویش را ( امرستار ) پرسان کرده نتواند موقف زنانه اختبار کند چطور میتواند رهبر ملت باشد قضاوت باشما در صورت برنده شدن رهبر تیم شما ایا در مقابل قتل رعیت هم ایشان همیطور خاموشی اختبار خواهد کرد بهتر است در فکار تا تجدید نظر کنیدبه دنبال رهبر باشید که جوهری مردی در بدنش موجود باشد
قیام

>>>   شما که تقلب رافرهنگ میگویید- سزاواراین همه هستید

>>>   امیدوارم که داکتر عبدالله مانند یک انسان با تعهد با شما ها مردان با شرف و وجدان، یک جا استاده شود و از تک تک رای مردم واقعن تا اخرین رمق حیات خود دفاع کند.

>>>   شرم و غیرت از وجود متقلبین پیروان متقلب اعظم بکی رخت بسته بیغیرت را گفتند که درخت با شاخ و برگ ان به ... گفت خیر است زیر سایه ان مینشینم وقتیکه دو فحشاکار خاین که با زنان فاحشه ازبکستانی بالفعل در کشور هندوستان گرفتار گردیدند و زندانی شدند و در رسانه های هندی و رسانه های داخلی کشور ما نشر و پخش گردید وبه درخواست سفارت افغان در خاک هندوستان از قید و بند رها شدند پس از دیپورت شان از هندوستان مسولیت ستاد انتخاباتی تیم تابوت ساز را برایشان دادند و حال در رسانه های کشور ما بدون هیچ شرم و حیا هر روز بنفع تیم تابوت ساز سثسته پرانی دارد حال دیگر تو خود فکر کن از انجام تقلب و پرکردن صندوق هی رای تقلبی و دروغگویی و خیانت به ارای پاک ملت اینها شرم خواهند کرد .

>>>   وقتی ارگ مرکز فحشا باشد
از کسی نباید گله کرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است