هارون نجفی زاده و پول محمد بن سلمان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۳    ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ کد خبر: 161739 منبع: پرینت

روایت سازی و سیاه نمایی قومی که به خاطر سفر یک سال قبل آن مقام ایرانی به بامیان به راه افتاد، هنوز هم کم و بیش ادامه دارد. امروز نوشته ای را کسی در بی بی سی فارسی در این مورد نشر کرده است و برای آنکه از فرصت استفاده کرده طالبان را هم سفیدنمایی کند در جایی از نوشته اش می گوید:
"... اما رابطه گروه طالبان، با آن‌که یک بازیگر غیردولتی به حساب می‌‌آید، با ایران، رابطه‌ای برابر است".

با خواندن چنین ادعاهای خنده آور، کودکانه و افغانی، سوالی که برای آدم پیدا می شود این است که چرا حتی آدم های ظاهرا هیچ کاره برای جان دادن به چنین روایت هایی تلاش می کنند. حتما دلایل متفاوت دارد. اما تعجب نکنید اگر دلیل خیلی ها از جمله دلیل همین نویسنده، چیزی جز پول نباشد. پول لامذهب، خیلی ها را حتی علیه خواست درونی شان به چرخش و گردش می آورد.

مثلا، آقای هارون نجفی زاده که بسیار خودزنانه و ناجوانمردانه، زمینه ساز سیاه نمایی چند روز اخیر شدند، جز پول، چه سود دیگری از این کار می برند ؟ مگر ایشان نمی دانند که این سیاه نمایی ها اگر کارگر بیافتد می تواند روزگاری دامن بستگان دور و نزدیک خودشان را هم بگیرد ؟

آقای نجفی زاده با تلویزیون ایران انترنشنال کار می کند. این تلویزیون سال گذشته با سرمایه 250 میلیون دالری در بریتانیا آغاز به کار کرد و ظاهرا به یک کمپنی به نام "ولانت میدیا" تعلق دارد که رییس آن یک طبعه ای سعودی به نام عادل عبدالکریم است. گرچند سعودی ها تلاش کردند که با استفاده از نام یک فلسطینی، منبع سعودی این تلویزیون را پنهان کنند، اما بعدا توسط انگلیسی ها افشا شد که عادل عبدالکریم از طریق یک طبعه ای دیگر سعودی با محمد بن سلمان (ولیعهد گنگستر سعودی که روزگاری خود را اصطلاح طلب معرفی می کرد) وصل است و بودجه ای ایران انترنشنال مستقیما از سوی محمد بن سلمان تامین می شود. گرچند تعدادی از کارمندان ایرانی آن ادعا کرده اند که از منبع پول این تلویزیون آگاهی نداشته اند، اما بعید است که آقای نجفی زاده هنوز هم بی خبر باشند. ایشان به نظر می رسد که کاملا پولگیر شده اند!

هارون به عنوان یک روزنامه نگار حتما می داند که پول سعودی، منبع چه بدبختی های بی شمار برای بشر، مسلمان و غیر مسلمان از اروپا تا خاورمیانه، تا افریقا و تا کشور خود ما بوده است. وهابیت تا حدود زیادی به زور همین پول گسترش یافت، و هنوز گسترش می یابد. مساجد بسیاری که با پول سعودی می چرخند در کشورهای بی شمار، تندروی و نابردباری داعشی را ترویج می کنند. آقای نجفی زاده در چه راهی روان است!

عبدالله وطندار
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تلکس شایعات
نجفی زاده
نظرات بینندگان:

>>>   اقای وطندار تشکر از روشنگری و تحلیل منصفانه و حقیقت محور .
احمد مختار

>>>   افغانستان هزار ها کیلو خرما از عربستان سعودی به مناسبت قرض های حسنه مقروض است
درچند ماه مبارک رمضان عرب های وهابی چند کیلو خرما را درپاکت ها انداخته وبرای هرمامور یک کیلو خرما گویا کمک میکردند ودر روی خریطه نوشته بود:
قرض حسنه عربستان برای مردم افغانستان،
این کمک ها درحالیست که یک میدان قمار هرشاهزاده مفسد ملیون ها دالر است وازان بیشتر هرگرگزاده سعودی مصارف روسپی خانه های شان درامریکا واروپا ملیون ها دالر میشود با همه اینها همین عرب های مفسد وترئورست وچلتاری بودند که وطن مارا بنام اسلام وجهاد ویران ساختند وحالا یک کیلو خرمارا بپای ما به قرض حسنه قید میکنند
ر

>>>   پول به دست آور پی آبرو مگرد

>>>   محمد نسيم جعفری
بر تابعیت افغانستانی مسافرین هواپیمای اکراینی که دارای تابعیت سویدن، آلمان، کانادا و... نیز بوده‌اند، زیاد تاکید نکنید؛ زیرا اگر خسارت، دیه و خون‌بهای آن‌ها را حکومت افغانستان بگیرد، حیف و میل خواهد شد و یک هزارم آن هم به خانواده‌های شان نخواهد رسید. بگذارید کشورهای فعلی (دوم ) شان به این امر رسیدگی کنند، چون آن‌ها هم حق را درست گرفته می‌توانند و هم حق را به حقدار می‌رسانند.

>>>   نجفی زاده جاسوس عربستان است

>>>   نجفی زاده اگر پول نگیر د اشتباه کرده.
پول احمق ها را باید چاپید در غیر آن در کار های احمقانه به مصرف می رسانند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است