روزهای برفی کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۱    ۱۳۹۸/۱۰/۲۰ کد خبر: 161726 منبع: پرینت


روزهای برفی کابل

روزهای برفی کابل

روزهای برفی کابل

روزهای برفی کابل

روزهای برفی کابل

روزهای برفی کابل

روزهای برفی کابل

روزهای برفی کابل

روزهای برفی کابل

روزهای برفی کابل

روزهای برفی کابل

روزهای برفی کابل

روزهای برفی کابل

روزهای برفی کابل

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
روزهای برفی
کابل
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   ..اخرین عکس عجب حال هوای داره--
..خیرباشه دخترک.نیز خدای دارد--
نبی.جاغور--

>>>   به به ماشاالله جای نورمحمد تره کی وحفیظ اله امین وببرک کارمل و داکتر نجیب الله و بابای افغانستان مرحوم ظاهرشاه خالی است.

>>>   کلاه مرد بر سر نامرد نمی‌زیبد!

>>>   غنی برای نمایش و تفنون در برف قدم میزند و زن و اطفال گرسنه با پای برهنه دست به گدایی دراز کرده عجب عدالتی و عجب صحنه یی ؟ کجاست دسترخوان پر از نان مردم که ۵ سال پیش از آن چیغ می زد.

>>>   خوب شد هوای کابل هم یک کم ذره پاک شد و برف باری برای ذخیره آب های زیر زمینی کابل نیز خوب است و برای کشت و کار و زراعت مردم نیز خوب است.

>>>   عکاس محترم کاش تصویر از زنان در حال تکدی گری را نشر نمیداد، هموطنم است مظلوم اند ، واقعاً قلبم را بدرد آورد و اشکم را جاری ساخت، برای پاهایی برهنه اش اشک ریختم ، الهی که طالبان بی شرف و آمریکای جنایت کار خیری نبینید، امید که هرگز به آرمان های شیطانی تان دست نیافته و به بد ترین وضع به هلاکت برسید، مردم مظلوم افغانستان را نابود کردید

>>>   ایکاش نورمحمدتره کی وحفیظ اله امین وببرک کارمل وداکتر نجیب اله و اعلیحضرت ظاهرشاه بابای افغانستان بودند واین زیبائیها را می دیدند.

>>>   کاش حفیظ الله امین زنده می بود تا این برف باری را از نزدیک تماشا میکرد

>>>   ای خدای مهربان از تو می خواهم که بر تمام مردم مظلوم افغانستان رحم کند خدایا ما چکار کرده ایم و چی خطای از ما سر زده است که این گونه مردم بدبخت شوند که حتی سردی هوا را درک نکند و بیاید زیر برف و باران بنشیند و گدایی کند در حالی که ثروتمندان از خوردن زیاد نمی توانند بخوابند، واقعا قلبم لرزید چی کنم که بزرگان ملت در فکر مردم نیستند و تنها در فکر زندگی خود و خانواده اش است و هیچ احساسی ندارند، ای کاش اینها از خواب غفلت بیدار می شدند و آنها را مثل بچه ها و زنان خودش در نظر می گرفتند ولی نمی شود چون کسی که شکمش سیر است از حال گرسنه چی خبر دارد و کسی که در هوای گرم خانه باشد از سردی آن بیچارگان چه می داند، و کسی که سالم است از حال مریض که بدنش درد می کند چی می داند و . . .

>>>   غنی گک فقط دو ماه وقت داری
حمل نا دیده خواهی مرد
و بی بی گل
ز بعد تو
رود با عاشق ایام نو جوانی
کند کار جوانی ها


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است