رحمانی: امنیت ملی مورد بازپُرس قرار بگیرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۹    ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ کد خبر: 161711 منبع: پرینت

رییس مجلس نمایندگان می‌گوید که قطعه 01 و یا 999 امنیت ملی در برخورد با «آمر ستار» از قانون فراتر عمل کرده و باید مورد بازپُرس قرار بگیرند.
میر رحمان رحمانی رییس مجلس نمایندگان در نشست عمومی روز چهارشنبه (18 جدی) گفت که ارگان‌های امنیتی به شکل فراقانونی بالای آمر ستار عملیات انجام داده‌اند.

او اضافه کرد که برخورد اینچنینی به هیچ وجه مورد پذیرش مردم نیست و این نهادها باید مورد بازپُرس عدلی و قضایی قرار گیرند.
رحمانی به کمیسیون امنیت داخلی مجلس وظیفه داد که این قضیه را به صورت جدی پی‌گیری کند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
امنیت ملی
نظرات بینندگان:

>>>   سلام .حال رحمانی فهمیده. همه ناک ها هزاره ها ازبک ها بفهمند. این پول بتد هوا را جمع کردید.از خون ملت نلن خوردید. هیچ کاری شما وکیل ها نکردید. حال غنی گلم شما را فقد به بهانه امنیت ملی جمع می کند. کون خود را شور داده نمی توانید.. او ریس امنیت چی کاره باشد.. شما در انتخابات یکجا نشدید.. زیر کون غنی نشتیید..حال نر باشد. چیزی بگوید. زور تان در کمر تان.. در چهار سال اینده در خانه همه شما داخل شده.مثل ... حرام می کند.شما را .او چهار برادر در جلال اباد امنیت شب کشت. چی کار کردید. به لحاظ خدا استاده شوید. در غیر ان گلم همه شما را جمع می کند....تا غنی نگوید. امنیت هیچ کار کرده.نمی تواند.... شما وکیل ها چی کار کردید. پول حرام جمع کردید.بخدا از ... اولاد شما کشیده می شود... خیرخانه ها باید شب بدانند.. صالح گلم تو را هم جمع می کند. دلجمع باش....

>>>   این یک عمل وحشیانه است.
قاتلین باید جواب بدهند که کی ها آمرین شان بودند.

>>>   این کمپگنی ناکام باید لغو شود ،
امنیت ملی نیست منبع فساد استنملیون ها دالر را مصرف کردند ویا اصلا دزدی کردند کجاست دست آورد اینها ؟ ، اکثریت اختطاف صرافان تجار کار اینان است ملیون ها افغنی پول دولت را مصرف میکنند تا بتوانند جهت انتقام از کسی برای او چاه بکنند،انواع جنایت هارا مرتکب میشوند تاکسی را بدام بیاندازندو یا اینکه نوجوانان بیکار وبی سرنوشت را فریب داده برایش میگویند که خودرا انتحاری معرفی کند وبگوید می خواستم انتحار کنم اما امنیت مرا دستگیر کرد چون سن تو کگم است ترابه پرورشگاه می برند ودرس ونان برایت میدهند وجیب مارا هم حکومت بخاطر این فعالیت پر میکند
هدف شان ازین خلاف کاری اینست که گویا فعالیت کرده اند وحال باید رئیس جمهور آنان را به رتبه سه تر جنرالی مفته خـر سازد ،

>>>   مصطفی معاون شهری امنیت، پلان ترور را آماده کرد و اجمل عابدی آن را عملی ساخت.
ادارۀ امنیت ملی افغانستان از ماهیت اصلی اش جد اشده و به شعبات ارتباطی کشورهای منطقه به خصوص پاکستان مبدل شده است. از نظر امنیتی، پاکستان و ایران و روسیه هیچ مانعی در نفوذ و مدیریت امور افغانستان ندارند. ضیاء سراج دربرنامه های کلان و ترورهای دولتی که روی اجندای قومی طراحی می شود؛ نقشی ندارد.
گزارش تازه بار دیگر بیان می دارد که ترور آمرستار از سوی مصطفی معاون شهری امنیت آماده شد و از سوی اجمل عابدی تطبیق گردیده است.

>>>   یک فرد بلند رتبه نظامی ازکشور دیگر بنام دیپلمات به افغانستان می اید دوباره برمیگردد ریاست ناکام امنیت ناملی ازان آگاه نمیشود ، این تشکیل ومصارفی که برای این اداره میشود همانطور بیهوده است همانند مصارف بیمورد وغیر ضروری که بر ای شورای عالی صلح صورت گرفت ، حکومت باید این کمپتنی را لغو وبجای آن یک اداره فعال وکار آمد تشکیل دهد

>>>   اجمل عابدی قبل از دسترسی اشرف غنی به چوکی ریاست جمهوری هیچکاره بود و همین اجمل عبدی که دوستان و رفیقانش انرا بقه نام داده بودند نسبت ارتباطات اش با ای اس ای پاکستان مدتی زندانی بود که بواسطه خانم شکریه بارکزی وکیل در پارالمان انوقت خانم داوی چور گر ودزد پول کابل بان که اخیرا زندانی گردیده بود نمیدانم که حال در بند یا حپ و چپ رها شده اجمل عابد از زندان رها و نسبت ارتباطات قومی و زبانیو حمایت از غنی درپر کردن صندوق های رای گوسفندی بهر صورت اجمل عابدی را به غنی معرفی کرده بود و مدتی سخنگوی غنی در ارگ بود پس از ان اجمل عابدی بیاست امنیت ملی در یکی از پست های ریاست از جانب غنی تعین و مقرر گردید بهر صورت اینکه فعلا در چه بخش ازریاست امنیت کار میکند در قضیه ترور امر ستار چه نقش داشت یا نداشت اگر داشته خالی از عقده گیری و تعصب و خیانت نخواهد بود .

>>>   ریاست امنیت ملی نه
ریاست ترورستی ارگ
ریاست امنیت و قوماندانی گارنزیون کابل نیرو های ماشینی یا ترورست هستند اینها به محافظت مردم و سرزمین ما نیستند بلکه برای قتل عام مردم هستند. مردم گوسفندی منتظر مرگ تان باشید.
هارون
افغان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است