برداشت آزاد: نازدانه وزارت داخله در برف (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۹    ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ کد خبر: 161698 منبع: پرینت




نازدانه وزارت داخله حتی در برف بازی دیروزش یک خروار ادم مسلح را با خود برد. این روزها،کابل در اوج ناامنی و وحشت و قتل و ترور شبانه است ،خوشگذرانی این خانم معاون هیچ توجیه عقلانی ندارد

نازدانه وزارت داخله



مینا نصر

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نازدانه وزارت
برف
برداشت
نظرات بینندگان:

>>>   مقصد عیش و نوش ارگ بر پا باشد مهم نیست که کی چه میکند

>>>   که په ځوانانو پوره نه شوي
افغانستانه جینکئ به دې ساتینه
اینها به فکرم سر دخترا وطن را نګهمیدارد در وقت خلقی ها به دختران اسلحه داده بود شب در پهره که کسي پیشرویش آمد دختر مسلح ګفت دریش دریش دریش او که استان نشد اسلحه خود را به زمین انداخت ګفت وی الا دریش !!!!!!
سلجوقی

>>>   اینها میوه هایی جهادی اند که بجای ایمان به حفظ قدرت الهی به بنده ها اتکا میکنند.
آزاده

>>>   این خانم هوسباز و این محافظان درمانده در انتظار یک ملاقات

>>>   او برای سکی زدن و یا برف جنگی به این متطقه نیامده است، شاید بخاطر انجام وظیفه و یا کنترول پوسته های امنیتی وغیره آمده باشد.
مقامات بلند امنیتی مجبور هستند برای تأمین امنیت خود چند نفر بادیگارد با خود داشته باشند.
بعضی وکلای پارلمان هنگام گشت و گذار در شهر و یا آمدن به پارلمان هفتاد یا هشتاد نفر بادیگارد با خود می آوردند.مثل حاجی قدیر و حاجی الماس و دیگران.

>>>   هههههه خانم محترم معاونصاحب شوق برف بازی و یخمالک را کرده به اطمینان اینکه اگر رخشید روی برف بادیگاردان فورا انرا از زمین بر میدارند بیچاره چه کند دیگر مصروفیت ندارد و از دستش در بخش وزارت دفاع کدام کاری را انجام داده نمیتواند بطور سمبولیکی است یارا غنی خان عجب ترفندی بازی کردی با تقرری این خانم یخمالک باز .

>>>   وای وای عجب برفی...

>>>   .....به اين خانم .....كه كوچه و پس كوچه كابل را وحشت و دزدي و راهزني گرفته و اين استفاده جو از حق و پول كشور مظلوم مصروف عيش و نوش است. روزانه هزاران قضيه دزدي مسلحانه در روز روشن اتفاق ميافتد . موتر و موبايل و لپ تاپ و جيب و دستكول مردم بزور در روز روشن در كابل از طرف افراد مسلح و دزد گرفته ميشود و چنين بي بي گل ها پوليس را باديگارد عياشي و شخصي خود ساخته مصروف برف جنگي خود اند. افسوس به مادر وطن با چنين فرزندان ناخلف و عياش و خايينش .
سرزمين من كي به تو وفا نموده ؟

>>>   سلجوقی!
نباید بخاطرچند زن نوکر صفت و بی دانش‌ خدمتگار فاشیسم به همه زنان وطن تاخت، تاریخ را خودت بخوان و نام زنان تاریخ ساز وطنت را بیاد بسپار. زمانی که به مادر طالب (بی نظیر) و مادر داعش (هیلاری) می اندیشی که هزار ها مرد را مانند قرصکان سرکس برای نابودی بشریت می رقصانند. صد ها زن قهرمان ولی گمنام در دیارت داری که همت شان در مقابل مبارزه با این وهابی های مفسد از هزاران مردی مانند من و تو بیشتر است. اگر حوصله خواندن تاریخ را نداری تنها از مردم در مورد گوهرشاد بیگم و ملالی بپرس. هر وقت پشت کامپیوترت نشستی دست آوردها و نو آوری هایی زنان دیارت رادر یوتیوب ببین.
آزاده

>>>   در به در به دنبال شوهر

>>>   شاید برای کنترول پوسته های امنیتی آمده باشد،

>>>   او بیادر! چرا از ناامنی شکایت دارید؟ شرم است بخدا که از یک خانم با این ناز و نخره توقع تامین امنیت شهر کابل را دارید. هههههههههههه
خودتان امنیت خودرا بگیرید.
کابلی

>>>   مقامات کشورهای خاورمیانه زندگی اشرافی دارند و مردم عادی در تنگنا زندگی میکنند و این خانم هم همینطور چند نظامی را اسیر خود کرده تا گردش کند !

>>>   در زمین شوهر نشد پیدا به کوه سر میزنم
در به در دنبال شوهر هر دری در میزنم

>>>   به به نازدانه است

>>>   نازدانه بسیار زیبائی است ماشاالله


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است