امین و استالین هم کسی را در خانه‌اش نکشته بودند
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۳۹    ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ کد خبر: 161682 منبع: پرینت

فردوس کاووش مدیر سابق مسول روزنامه ۷ صبح در مورد قتل آمر ستار غوربندی توسط نیروهای امنیت ملی در خیرخانه کابل:
"حتی امین و استالین هم کسی را در خانه‌اش نکشته بودند.

شخصی که کشته شده، در ساحه‌ی طالب زندگی نمی‌کرد که شب نیروهای مسلح به خانه‌اش وارد شوند و با مهمانش بر او گلوله‌باری کنند.
قانون اساسی حکم می‌کند که حالت اصلی، بی‌گناهی است‌. هیچ نیرویی حق ندارد کسی را در خانه‌اش بکشد.
استالین و استالینیست وطنی که امین بود این قدر حیا داشتند که کسی را با مهمانش در خانه‌اش نکشند.
امپراتور روم در قرن پنج و شش میلادی به جلادانش توصیه می‌کرد که کسی را بدون محاکمه گردن نزنند.‌

مگر جمهوریتی که از آن دفاع می‌کنیم و سربازان ما بخاطر آن کشته می‌شوند، وحشی‌تر از گلادیاتورها است؟ مگر ما در جنگل به سر می‌بریم که بدون محاکمه مردم را می‌کشند؟ این اعدام بدون محاکمه نیست؟ این موضوع باید جدا بررسی شود."

محمد اکرام اندیشمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمر ستار
امنیت
نظرات بینندگان:

>>>   این کمپنی خصوصی پنشیر وردک است اداره دولتی نیست که پابند قانون باشد ،
شیر خانه روبه بیرون ،
اگراینها غیرت دارند بروند اقلا یک رهبر طالب یا داغش رابکشند در زیر ریش شان محصل پوهنتون بخاطر یک لپتاب وموبایل کشته میشود در راه پروان قره باغ مردم را از موتر بیرون کره می کشند هر روز بیست پنجاه پولیس یا اردوی ملی شهید میشوند هیچکگاهی نشذده که ریاست امنیت ناملی یک فاجعه را پیش از وقوع کشف وخنثی کرده باشد ] همه مصروفیت اینها مانند چوپان دروغگو فقط مکتوب نوشتن است به تمام وزارت خانه ها شرکت ها دانشگاه ها ودکان ها بنویسند ودروغ بگویند شما زیر تهدید هستید !!!
فکر میکنند با این اخبار کذب مسئولیت شان تمام شد ، هرحادثه که واقع میشود اینان می گویند : ما از پیش خبر داشتیم !!!
همه مردم میدانند که درامنیت ناملی افراد بی کفایت وناکار آمد به اساس قوم تنظیم سمت جمع شده اند وکسانی هستندکه هیچ دست آورد وهنری ندارند ، چند بچه دیسکو واستایلی همراه تعدادی از همان خادیست های مجرم جمع جاسوسان از کشور های همسایه همه اینها را ریاست عمومی امنیت ملی !! نام گذاشته اند که درحقیقت نه ریاست است نه امنیت ونه هم ملی،
ر

>>>   نويسنده راست ميګويد پدرش ببرک کارمل وطنفروش و مسعود خاين ملي هم کسي را نه کشته بود
ارمان

>>>   اين موضوع بايد جداً بر رسی شود ،هههههه
قتل يک غلام از طرف غلامان بررسی نميشود ، به مالکان عريضه کنيد .

>>>   کوچی از دموکراس چه می داند. اشرف غنی کوچی ذاتش عجین با وحشی گری و نابودی دیگران است.

>>>   این عملیات تحت نام ( پلنگ کش) بدون کمک نیروهای هوائی وحمایت قاطع انجام شده است !!

>>>   جهالت و دوري از اسلام و سؤ استفاده از جهاد و دين همچو بد بختي ها را داشته و ادامه خواهد يافت.
بسيار به ندرت ديده شده كه قومندانان جهادي در گير در اختلافات و قتل و قتال تنظيمي از علم ، ديانت و اخلاق اسلامي بر خوردار باشند، تنها بنام مجاهد با استفاده از اسلحه جهاد در پي شهرت، ثروت و چپاول و دزدي خون ملت مظلوم را ريخته اند، و اين قومندان صاحب از همين جمله بوده كه شايد با جد و جهد رقيبان حزب اسلامي از بين رفتند.
تنها اميد ما آمدن طالبان با قدرت سابق شان است، كه قماش را يا بقتل خاموش نمايد و يا مجبور به فرار شان نمايد. در غير آن اين مشكل حل شدني نيست ، بايد حكومت و قدرتي بيايد كه توان جمع آوري ثروت و اسلحه نا جائز همچو قاتلين را به ملت بسپارند، و تحقيق شود كه اين همه پول و دارائي را چطور بدست آورده اند. آمدن طالب به اين خاطر باشد كه چون ما عوام الناس از فقر و ظلم زياد همين گروه ها احساس حق خواهي و قيام عام ما از بين رفته در غير آن اگر يك چند نَفَر مانند ملاي هراتي جمع شوند و بخاطر از بين بردن همچو مظالم تنها يك هزار مجاهد نفس پاك متحد شوند همه اين را بشمول امپراتور ها از بين برده و حكم خدا را بالاي حكومت تطبيق نمايند.

>>>   آمرستار یک قلدر بود که از جنایاتش میتوانید از مردم غوربند بپرسید

>>>   روزمره اخبار کشتن هموطنان بیگناه خودرا در ولایات به دست همین وحشی های تربیه شده توسط امریکایی های جانی میشنویم. حتی با اطفال، زنان و مو سفیدان به نحوه وحشی تر ازین و فامیلهای مکمل نابود میشوند. وقتی میگوئیم و صدا بلند مینمائیم میگویند طالب بود!!!
آیا آنها نیز انسان نیستند؟ ایا حق زنده گی کردن درین کشور را ندارند؟ آیا تابع قانون اساسی کشور نیستند؟ این صرف یک مثال از هزاران مثال هست که به مردم هویدا شد. این سگهای وحشی و دالرخوران بی ناموس که به قتل هموطنان خود معاش میگیرند باید بدانند که یک روز خودشان نیز مردار خواهد شد و اولاد حرامی آنها که از مال حرام تغذی شده اند بی سرپرست خواهد ماند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است