ترور سردار سلیمانی اقدام کوته بینانه امریکا
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۶    ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ کد خبر: 161633 منبع: پرینت

وزارت دفاع روسیه در واکنش به ترور سردار قاسم سلیمانی به دست نظامیان امریکایی تاکید کرد، که ترور سردار سلیمانی یک اقدام کوته بینانه از سوی امریکا بود.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه همچنین این اقدام امریکا را باعث افزایش تنش نظامی و سیاسی در منطقه خوانده و تاکید کرده است، که این اقدام بر امنیت کل جهان تاثیر منفی خواهد گذاشت.

وزارت خارجه روسیه پیش از این در واکنش به ترور سردار سلیمانی به دست نیروهای امریکایی در بغداد تاکید کرد، که کشته شدن جنرال ایرانی توسط نیروهای امریکایی یک اقدام بی پروایانه است که باعث افزایش تنشها در منطقه خواهد شد.
وزارت خارجه روسیه همچنین با مردم ایران به خاطر ترور سردار سلیمانی ابراز همدردی کرده است.
در همین حال، ولادیمیر پوتین و امانوئل ماکرون درباره ترور سردار سلیمانی گفتگوی تلفنی انجام دادند.

دولت ایالات متحده روز (جمعه) پس از ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط نظامیان این کشور در بغداد، از شهروندان خود خواست عراق را ترک کنند.
بامداد روز جمعه سیزدهم ماه قوس ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت راکت به دو موتر در نزدیکی میدان هوایی بغداد، الحشد الشعبی عراق از کشته شدن سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی امریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی پس از آن سپاه پاسداران ایران آن را تأیید کرد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سلیمانی
روسیه
نظرات بینندگان:

>>>   تروریست های امریکایی تاوان جنایتشان علیه سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس و یارانشان را خواهند داد
امروز نه فقط ایران بلکه تمام جغرافیای اسلام عزادار سردار رشید اسلام است
انتقامی سخت از امریکایی ها خواهیم گرفت

>>>   الله الله اکبر
آمریکا شیطان الاکبر

>>>   هفت ملیون نفر در تهران شرکت کردند و آمریکا و اسرائیل در بهت و حیرت مانده اند
علی تهران

>>>   اولین بار آمریکا نیست که دلاوران خاورمیانه را میکشد آخرین بار هم نخواهد بود درست یک روز قبل از حادثه ۱۱ سپتامبر احمد شاه مسعود را ترور کردند فردای آنروز یازده سپتامبر اتفاق افتاد و به همان بهانه به افغانستان حمله کردند (در نبود شیر دره پنجشیر افغانستان) اخیرا هم سپهبد سلیمانی را ترور کردند این ترورها ادامه پیدا میکند ۱۱ سپتامبر کار افغانها نبود بیشتر اتباع شرکت کننده در ۱۱ سپتامبر تابعیت سعودی داشتند اما به آن بهانه به افغانستان حمله کرد نه عربستان ! امروز هم ایران را به دخالت در ۱۱ سپتامبر متهم میکنند تاریخ آمریکا با جنایت و خیانت گره خورده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است