"بدیل در حال انتظار" و شبکه جوانان اصلاح و تغییر
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۱۵    ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ کد خبر: 161621 منبع: پرینت

آقای عمر داوودزی یکی از کاندیداهای بالقوه به حساب می آمد. شبکه جوانان برای اصلاح و تغییر از طرف او حمایت می شد. این شبکه با شبکه سازی گسترده برای پیشبرد کمپاین آقای داوودزی آماده می شد. جلسات منظمی برگزار می کرد و هر از چند گاهی با آقای داوودزی هم نشست هایی داشت. صفحات اجتماعی به حمایت از داوودزی ایجاد کرده بود که یکی هم صفحه "بدیل در حال انتظار"برگرفته از اصطلاحی بود که داوودزی در یکی از مصاحبه های خود به کار برده بود.

اما داوودزی، به جای این که خودش کاندیدا شود، وارد تعامل با غنی شد که باعث خشم این شبکه شد و اعضای این شبکه احساس کردند که داوودزی آن ها را فریب داده. از قضا داوودزی رئیس کمپاین غنی شد و این شبکه هم از حامیان تیم دولت ساز. اکنون بعد از اعلان نتایج اولیه انتخابات، اعضای این شبکه حملات خود علیه داوودزی، کاندیدای بالقوه خودشان، را شدت بخشیده و او را متهم به سؤاستفاده از عنوان رئیس کمپاین غنی به نفع خودش می کنند. از جمله با نشر کلیب صوتی مکالمه داوودزی، او را "سیاست گر فریب کار" معرفی می کنند. در این کلیپ صوتی، ظاهرا داوودزی در مورد نگرانی هوادارانش مبنی بر کنار رفتن او به نفع کدام کاندیدای دیگر صحبت می کند و می گوید:
"و اگر گاهی ایطو شد که مه گذشتم یا به غنی یا به اتمر کمونیست یا هر سگ دیگی اش، باز او وخت ده روی مه تف کو" و همچنین می گوید که اگر یک رای هم ببرم تا آخر کاندیدا می مانم.

معلوم نیست که این حملات تازه علیه داوودزی بازتاب دهنده انتقام اعضای این شبکه از داوودزی به خاطر کاندیدا نشدن اش و تعاملش با غنی است یا نارضایتی گسترده تر در تیم دولت ساز از کارکرد داوودزی به عنوان رئیس عمومی ستاد تیم دولت ساز است که در این صورت شاید بازتاب دهنده روند عمومی استفاده ابزاری از اشخاص در تیم غنی باشد.

علی عادلی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شبکه جوانان
داودزی
نظرات بینندگان:

>>>   همی شرئوفساد ودزدای شمالای ماوشمارا ببنید برای رسیدن به چوکی از پدر مادر وبرادرخود انکلار می ورزند:
ازگذارش نامه :
برادریونس قانونی به امرالله صالح: مرا از جمع یونس قانونی حساب نکنید!

درگرماگرم بن بست انتخاباتی و مزمن شدن بحران، یونس قانونی بار دیگر درمجالس شکم پروران میدان باخته و ابتکار از دسته داه، پیوسته پدیدار شده است. ایشان اصولاً در محور حامد کرزی نفس می کشد و نسیم تشکیل یک حکومت عبوری کم کم وزیدن گرفته است.
به حواله گزارش رسیده؛ اما در بُعد شخصی، یک ضرورت خانواده گی سبب تپ وتلاش موصوف به شمار می رود. برادرانش از کار بی کار شده و کار «اولاد ها و نورچشمی ها» درسفارت ها نیز رو به اتمام است.
نمایشی راه می اندازند تا به اشرف غنی گوشه چشمی زده شود تا برادران را دو باره به کار گماشته و نورچشمی ها هم بی سرنوشت نشوند.
اخیراً نجیب امان یکی ازبرادران یونس قانونی بعد از سه ماه خانه نشینی نزد امرالله صالح آمد و اعلام کرد که لطفاً مرا از جمع قانونی حساب نکنید ودر یک کاری مقرر کنید. امرالله حسن التفات نشان داد اما اشرف غنی انتصاب برادر قانونی را درمقامی درخور، رد کرد. جالب این جاست نجیب امان علی رغم آن که از استخبارات انگلیس منظم معاش می گیرد، بازهم برای رسیدن به یک مقام دولتی تشنه گی می کشد. این گونه است روزگار نخبه گان خود خوانده.
گزارش دیگری مشعر است که ارگ برنامه تجزیۀ گروه وفادار به دکترعبدالله را در دستور کار قرار داده است.
ر

>>>   نظر به اظهارت خود عمر داوودزی جوانانی را که با سخنان و و وعده ها فریبنده برای کمپاین انتخاباتی بدور خود جمع کرده بود این حق مسلم شان است که طبق گفتار خود داوودزی بروی ان تف کنند تف چه که باید روی انراسیاه کند داوودزی با یکجا شدن و ریس کمپاین انتخاباتی غنی احمدزی انهم با جیب پری کاری کرد که خود بخود بروی خود تف کرد و رویش را سیاه کرد و شیخ الفریبکار رسول سیاف که همیشه داد از مجاهد و همدلی با مجاهدان و حمایت از ان در تمام سخنرانی هایش یاد میکرد این شیخ ....صفت خاموشانه و مخفیانه با جیب پوری و افزودن چند بست نظامی برای امنیت جان خود و فامیلش در انتخابات ریاست جمهوری بعوض مجاهدین همکاری مخفی و شیطانی اش را برای موفق سازی ریس تقلبکار عوام فریب کمونست که عکس هایش با مندیل (لنگی) بسر شف بالا در پهلوی داکتر نجیب ایستاده بود سیاف ....از همزبان و هم رفتار و هم گفتار خودش سلطان تقلبکار غنی احمدزی حمایت کرد تا مجاهدین که در هر سخنرانی از افتخارات مجاهدین و کار نامه های انها که خود را شریک چنین افتخارات و کار نامه میدانست بالاخره با همکاری و م یاری اش در انتخابات به نفع غنی احمدزی چهره شیطانی سلف افشا و سیاه روی گردید مفسدین عوام فریب استفاده جو از نام اسلام و مجاهد سر انجام خداوند انرا با چهره سیاه اش انرا با چهره سیاه اش افشا و نمایان به جهانیان میکند چنانی که امروز مردم شاهد چهره سیاه شدن عوام فریب مفسد استفاده جواز نام اسلام بنفع شخصی خودش شیخ سیاف هستند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است