مهاجرت کاری به استرالیا
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۸    ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ کد خبر: 161604 منبع: پرینت

یکی از پرطرفدارترین مهاجرت ها به استرالیا مهاجرت کاری است.
از دیگر روش های مهاجرت به استرالیا در سال های اخیر، مهاجرت از طریق تخصص هایی است که دارید.
کشور استرالیا هر ساله لیستی از مشاغل و تخصص های مورد نیاز را ارایه می دهد که اگر شما هم در این زمینه ها مهارت داشته باشید، می توانید برای مهاجرت کاری به استرالیا اقدام کنید و یزای کاری که به افراد در این زمینه تعلق می گیرد متفاوت بوده و با شماره هایی مانند ویزای ۱۸۶، ویزای ۱۸۹، ۱۹۰، ۴۸۹، ۱۸۷ و ۴۷۶ معرفی می شود.
هر یک از این ویزاها شرایط مخصوص به خود را داشته و البته بسته به سال اقدام شما متفاوت خواهد بود.

1. اگر بتوانید کارفرمایی پیدا کنید که اسپانسر شما شود، می توانید اقامت دایم استرالیا را دریافت نمایید و این ویزا، ویزای ۱۸۶ نام دارد.
2. ویزای ۱۸۹ برای افرادی است که برای مهاجرت به استرالیا می توانند امتیازی بالای ۶۵ را دریافت نمایند. این افراد نیازی به اسپانسر ندارند.
3. اگر به جز داشتن تمام این امتیازها، اسپانسر هم داشته باشید، ویزای ۱۹۰ استرالیا مناسب شما بوده و به راحتی می توانید اقامت دائم استرالیا را دریافت کنید.
4. ویزای ۴۸۹ به افرادی تعلق می گیرد که بتوانند اسپانسری یک ایالت یا منطقه کم جمعیت یا یکی از بستگان خود را در استرالیا دریافت کنند. با این ویزا به شما اجازه اقامت ۴ ساله در این کشور داده می شود.
5. ویزای شماره ۴۷۶ نیز برای افرادی خواهد بود که از دانشگاه های معتبر درون کشور خود اقدام کند که هیچ دانشگاهی افغانستان از نظر آنها معتبر نیست و از ایران هم فقط دانشگاه های امیرکبیر و دانشگاه تهران را می پذیرند.
البته آنهایی که مدرک فنی مهندسی دارند و در نهایت می توانند ۱۸ ماه را در استرالیا زندگی نموده و کار کنند. به این شیوه برای پیدا کردن اسپانسر در استرالیا اقدام نمایند.

فرشته شیرین


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مهاجرت کاری
استرالیا
نظرات بینندگان:

>>>   بیایید وطن خود را بسازیم. هیچ جای دنیا افغانستان وطن خود ما نمیشود. اگر من از افغانستان بروم شما بروید پس که افغانستان را اباد کند. لعنت به طالب داعش مافیاهای خاین مشل غنی کرزی محقق خلیلی عبدالله عطا دوستم گل بیدین

>>>   باعرض سلام خدمت شماچطور میتوانم به کشور های خارج بروم؟

>>>   به نظر دهنده اول
بگذارید این کشور را اوغان ها با انتحار و انفجار بسازند
بگذارید با کد91 و چوروچپاول بسازند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است