مجلس: جان باختن صد نیروی امنیتی در یک هفته
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۶    ۱۳۹۸/۱۰/۹ کد خبر: 161592 منبع: پرینت

فوزیه حمیدی نماینده بلخ در شورای ملی در نشست عمومی مجلس گفت: ما بارها بخاطر نا امنی‌های ولایت بلخ صدا بلند کرده‌ایم اما کسی به ما پاسخ مثبت نداده است. به گزارش آوا، این عضو مجلس افزود: نشست‌های پی در پی صلح برگزار می‌گردد اما خبری از صلح نیست. در یک هفته گذشته دو ولسوالی در ولایت بلخ شدیداً نا امن شده است.

خانم حمیدی اضافه کرد: روز گذشته طالبان با انفجار یک تانک زرهی، 40 تن از نیروهای ارتش را به شهادت رسانده است.
وی بیان نمود: از کسانی که داد از صلح می‌زنند باید پرسید که صلح کجاست؟ شهید شدن 40 نیروی امنیتی حرف ساده ای نیست. در این زمینه مسئولین درجه اول باید توجه جدی نمایند.

ک (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
امنیتی
نظرات بینندگان:

>>>   به غنی یهودی چه پروایش است خدا کند همه قتل شود او در غم بی بی گل خود است،

>>>   مردم را بنام صلح با ترورستان طالبان گول میزنند و فریفته میسازند و طالبان از موقع استفاده کرده مدافین کشور ما را بشهادت میرسانند امریکا نمیخواهد که طالبان جاسوس وطنفروش بی غیرت از بین روند ورنه اگر امریکا اقدام به نابودی طالبان و رهبران ان در پاکستان را کند در ظرف چند روز دیگر نه طالبی وجود نخواهد داشت و نه رهبران انها که در زیر چتر ای اس ای پاکستان بدفاتر شان نشسته اند امریکا نمیخواهد و طالبان خود فروخته شده بی ننگ حال حرف های کلان کلان میزنند .جنگ در کشورجنگ چند تا بیسواد خاین وطنفروش پاچه کشال مندیل بسر نیست این جنگ کشور پاکستان در برابر کشور و نظام ماست بزیر نام طالبان خود ساخته پاکستان .

>>>   آیا همه نماینده هابه همین اندازه کوتاه فکر هستند؟
جان خواهر پروسه صلح با سرعت جریان دارد و نیرو هایی ذخیره داعش هم توسط‌امریکا در شمال دیسانت شده اند و منتظر رسیدن اکمالات وزارت دفاع هستند تا تارومار نیرو هایی ملی را از بیخ و بن بکنند تا طالب وداعش تحت قیادت زعیم شان یعنی اشرفک در صلح کامل و به آرامی بر خودت حکومت کنند.
آزاده

>>>   مقصد غنی یهودی زنده باشد در غم مردم کی است وا به حال بچه های غریب که کشته می شود به خاطر غنی خان کو چی یهودی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است