نماینده ی دولت ساز در ثبات همگرایی
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۸    ۱۳۹۸/۱۰/۷ کد خبر: 161568 منبع: پرینت

انورالحق احدی نماینده ی اشرف غنی و تیم حاکم از رهبران پشتونیست ها در تیم ثبات و همگرایی است.

احدی که سال ها رهبری «حزب افغان ملت» را در دست داشت و به طرفداری پشتون ها حتی حکومت طالبان در غرب تلاش می کرد و در حمایت از کرزی در انتخابات ها سهم داشت و در انتخابات گذشته در حمایت از غنی قرار گرفت در تظاهرات در کنار یون علیه اقوام دیگر شعار داد و بارها علیه سران جنبش، جمعیت، وحدت حرف زد، در هم پاشیدن شکل نگرفته ی ایتلاف نجات نقش داشت و حتی کنار زدن استاد عطا از بلخ بازی کرد امروز نیز در کنار عبدالله رفته است تا نقش انگلیس گونه خود را بازی کند و اتحاد این سه گروه قومی را که در یک تیم جمع شده اند از هم بپاشند و به استمرار حکومت قبیله ای فاشیست ها کمک کند.

وی امروز مانند گذشته نقش خود را بازی خواهد کرد و به نمایندگی از تیم دولت ساز پایه های ثبات و همگرایی را متزلزل خواهد کرد. پشتونیست ها و افغان ملتی ها هدف و برنامه دارند و برای آن آرمان‌ هایشان کار و تلاش می کنند تا به آنچه می اندیشند و آرزو می کنند را به واقعیت تبدیل کنند.

مسیر تیم ثبات و همگرایی مانند ایتلاف شکل نگرفته توسط انورالحق احدی به نفع دولت ساز پیش خواهد رفت و مانند کاخ امپراطور پوچ شمال استاد عطا قدرت و شهرت عبدالله تا ابد فرو خواهد ریخت و به خاطرات تاریخ خواهد پیوست.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دولت ساز
ثبات همگرایی
نظرات بینندگان:

>>>   دقیقا همین طور است.

>>>   آقای امیری!
توازن قوا در معادلات سیاسی امری قابل تعجب نیست. همانگونه که احدی از تیم غین در تیم اودالله نمایندگی می کند، بچهٔ امک اودلله (امرالله صالح) در تیم غین جابجا شده است. خائنین باید از احوال همدیگر جویا و آگاه باشند و برای این کار بر بازوی توانای جواسیس خود اتکاه می کنند.

>>>   انوار الحق احدي حتي يك بيانيه به نفع عبدالله نداده و مردم را تشويق بسوي عبدالله نكرده ميخواهد مفت رييس إجرايه شود.

>>>   گل امیری خان: از طرف پشتون ها اجازه است تا تاجیکان انور الحق احدی را در مدفوع سگ بسوزانند
نه تنها احدی را بلکه مولوی قلم الدین را نیز.
یک پیشنهاد دیگر هم اینکه چند سخنگوی سخنگوی عبد الله نیز که در قوم پشتون هستند بینی عبد الله را در سانه ها بریدند آنها نیز اگز خسی سازید بهتر خواهد
ولی

>>>   انور الحق احدی انقدر بی چاره و در مانده است که گنجشک پناهی بته در تیم ثات و همگرایی پذیرفته شده دوستان و طرفداران واقعی تیم ثبات و همگرایی چون ظاهر قدیر و همایون همایون به محوریت احزاب با قدرت و با نفوذ چنان عهد و پیمان را با هم در مقابل تیم متقلب بسته اند که هیچکس نمیتواند چه از داخل و چه از بیرون که به تیم ثبات و همگرایی خدشه وارد کند هر کسی که قصد نفاق افگنی را داشته باشد بزودترین وقت افشا و پلان شوم شان خنثی میگردد ولو هرکسی که باشد جز روسیاهی و تنها شدن دیگر چیزی نخواهد بود.

>>>   این ائتلاف ها و رفت و آمد ها نه بخاطر مردم و وطن و کشور است بلکه بخاطر منفعت های شخصی افراد و اشخاص است که در هرطرف و هر سؤ که (واره)شان بود میروند اگر مقاصد شخصی مطرح نمی بود و تیم های هدفمند و وطن محور و دین محور تشکیل میشد چرا ملک و مملکت در دام اژدهای غولپیکر شرق و غرب می افتاد شرایط و حوادث گزرای فعلی شرم و ننگ برای تمام افغانها است، ایا همین رهبران قلابی که در دهه های اخیر بنام قومیت و چه چه ساخته شده واقعاً به همین اقوام وفادار هستند؟ آیا هر کدام اینها سرمایه های شخصی اینها به ملیون ها دالر امریکائی به بانک های خارج سرازیر نشده افسوس که سطح آگاهی مردم ما پائین است که درک عمیق از این شخصیت های ساختگی ندارند وگر نه در عقب اینها هیچ گاهی نخواهند رفت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است