معاون خیالی متقلب‌ اعظم، کاه بی‌ دانه باد می‌ کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۰    ۱۳۹۸/۱۰/۴ کد خبر: 161529 منبع: پرینت

ثبات و همگرایی تاکنون 7908 شکایت مستند و موردی را در کمیسیون شکایات انتخاباتی ثبت کرده است و این ارقام تا ساعات بعد افزایش می‌یابد.

ثبت هزاران شکایت مستند تقلب سالاران را برآشفته ساخته است و یاوه سرایی‌ می‌ کنند. مطمئنا وقتی به شکایات رسیدگی قانونی صورت گیرد نتایج مهندسی شده انتخابات توسط خانم نورستانی معکوس می‌ شود.

تقلبات سیستماتیک و سازمان یافته ی دولت‌ ساز که ارقام آن به صدها هزار می‌ رسد با تهدید و تطمیع کمیشنران دولت‌ساز اعتبار داده شد حالا اما تقلب‌ های میلیونی اشرف غنی زیر ذره بین انسان‌ های باوجدان در «دادگاه انتخاباتی» آفتابی می‌شوند و تشت رسواییشان از بام می‌ افتد. اتهام بستن و دروغ پراکنی جزو سرشت تیم مقلب است و مردم دیگر بلد شده اند.

خلاصه گپ به جایی رسیده است که هیچ «چشم سفیدی»، جز مرتضوی، سلطانزوی و معاون و غیره نمی‌تواند ازین رسوایی بزرگ دفاع کند. کسانی را که مردم با «بوتل و بشقاب» هنگام کمپاین در ولایات استقبال کرده اند شرم داشته باشند؛ ادعای نمایندگی مردم را نمی‌ کنند.

زندان پل‌ چرخی را باید بزرگ ساخت!

فهیم فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرالله صالح
حکومت افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   اقایی دزد همه مردم تیم لب سرین و سرخی را میشناسد شکایت های ایشان نیز ما لب سرین و سرخی ایشان است برای انها باید یک حرام سرایی ایجاد شود

>>>   اگر یک جانکری دیگر پیداشد باز چه؟مگر کرزی در سال 2009 برنده بود ؟ مگر غنی در 2014 برنده بود ؟ حالا هم همان خرک است همان درک.

>>>   امرالله صالح میگوید درحق تیم او تقلب صورت گرفته وگرنه رای واقعی انها ۵۵ درصداست!!! این واقعیت از رای پنجشیر معاون صاحب معلوم است زیرا در پنجشیر عبدالله ۱۵۰۰۰ رای وتیم معاون صاحب باهزار نیرنگ وتقلب وصرف ده ها ملیون دالر انها دوهزار رای دارند همچنان در پروان که ان را یکی از پایگاهای خود محسوب میداشتند با امان الله گذر والماس و...دیگر جنگ سالارهای خود یک سوم رای عبدالله را نتوانسته اند بدست بیاورند این نکته های است که حتما یک روزی غنی به رخ معاون صاحب اول میکشد ومثل معاونهای اول دیگر پشت نخود سیاه روان میکند انگاه معاون صاحب مانند احمد ضیا خواهد گفت اومردم من گناه نداشتم نمیدانم مرا چرا برطرف ساخته اند!!! گرچه پایه های این معاون محکم تر به نظر میرسد اما محکم تر از غنی نخواهد بود
قاضی فضل الله تاشقرغانی

>>>   تعداد شکایات ازتعداد رای دهندگان بیشتر است

>>>   باید گفته شود که این ۷۹۰۸ شکایت خودش اسنادی معتبر برای محکمه نمودن حوا نورستانی معشوقه همایون نظامی می باشد

>>>   از همین حالا الی ختم بررسی شکایات باید از خروج همه افراد شامل انتخابات بشمول اعضای لویه جرگه انتصابات از کشور ممانعت شود.
آزاده

>>>   ای غلام بچه درباره ناصالح قیچ هم بسیار انسان بیشرم بوده ولا ، بخاطر قدرت این دیوانه حالا از مرتضوی و سلطان زوی کرده حقیرتر شده است.

>>>   حاجت به زندان پلچرخی نیست.
متقلبین در محکمه وجدان خود محکوم و در زندان ضمیر خود محبوس اند. اگر این دو را داشته باشند.

>>>   امرالله صاحل ماری است که صالح محمد ریگستانی از طریق همین داکتر عبدالله عبدالله در آستین مقاومتگران لانه داد و بزرگ کرد.

>>>   کاسه لیسان پسمانده خور ریس متقلب ارگ چون سلطانزوی و مرتضوی و هودمن فحشا کار و عمرداوودزی ویک خاده رنگ ریز بنام سادات که خودرا حقوقدان و فهمیده از همه میداند اگر ترس از خدا و شرم و حیا از مردم ما میداشتند همراهی و همگام با متقلب عظم نمی بودند پس هر چیزی که انها بنفع ریس داخل قوله میکشند انرا نادیده بگیرید چون اگر چنین قوله کش نکنند خوراک جو شان از طرف ریس ارگ قطع میگردد انها به این عقیده نیستند که رزاق خالق است نه ریس ارگ فرمیکنند که با قطع معاش و خوراک شان از بین میروند و نابود میگردند گاه و بیگانه یکبار قوله سر میدهند تا خوشحالی ریس ارگ متقلب عظم را بخود جلب کنند و معاونک که بسر اش ب.تل اب و بشقاب در حین سخنرانی از جانب مردم محل پرتاب شده سر پشقل سوار است خواب و خیال تکستان را میبیند اما نمیداند که این فکر خام اش بهحقیقت مبدل ناشد است بزودی روسیاه تاریخ و شرمنده بیشتر در بین قوم و بیل خودش میگردد .

>>>   صالح صاحب و غني صاحب انشاالله كه روي قدرت را ديگر نبينيد كه باز در انتخابات تقلب كرديد. تقلب خيانت ملي است و سزاي خيانت ملي در محكمه تعيين ميشود. اگر محكمه هم در دست شما بود مردم انرا تعيين خواهد كرد.

>>>   تیم دولت ساز بخصوص سلطان زوی چاپلوس وطنفروش و عمر داود زوی جاسوس و اشرار پاکستانی بی حیا ترین انسان در کره زمین استند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است