داکتر عبدالله و تکرار یک درامه
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۹    ۱۳۹۸/۱۰/۲ کد خبر: 161489 منبع: پرینت

می گویند (گناهش به گردن گوینده) دیوانگی آن است که شما عین کار را به امید به دست آوردن یک نتیجه ی متفاوت تکرار کنید.

فصل انتخابات در افغانستان فرا می رسد، جمعیت داکتر عبدالله را کاندید می کند، داکتر عبدالله اعلام پیروزی می کند و در عین حال ادعا می کند که تقلب شده است و او اگر زمین به آسمان هم بخورد یک قدم عقب نشینی نمی کند و اگر قطعه قطعه اش هم بکنند از آرای پاک مردم نمی گذرد. سر و صدا به راه می اندازد، دست به اقدامات عجیب و غریب می زند اما با نزدیک شدن به لحظات حساس تصمیمگیری های جدی، کم کم و گام به گام شروع می کند به عقب نشینی و در نهایت یک رقم نه یک رقم پیروزی رقیب را می پذیرد و جمعیت و معاونان و هوادارانش را در عمل انجام شده قرار می دهد.

اشرف غنی خوب است یا بد، شناخت خوبی اما از داکتر عبدالله و آدم های دور و برش دارد. ریشه های این شناخت برمی گردد به دوران مارشال صاحب!

راستش بعد از چندین بار تجربه اینک همه می دانیم که داکتر عبدالله خودش هم به رییس جمهور شدن خود باور ندارد اما به نحوی خود را فریب می دهیم. واقعیت آن است که کاندید شدن در انتخابات پذیرش نهایی به قدرت رسیدن رقیب به دلیل بزدلی و عدم شهامت و مظلوم نمایی، خود به هویت داکتر عبدالله تبدیل شده است.

دل آدم به آنهایی می سوزد که به تکرار این درامه دل می بندند و در نهایت سرخورده و ناامید می شوند.

عبدالله وطندار


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داکتر عبدالله
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   رئیس جمهور شدن داکتر عبدالله یک خواب است و خیال است و جنون
قومندان توره کی

>>>   واقعا برای مردم افغانستان جای شرم است که سه طایفه مقتدر را یک طائفه انتحاری و وطن فروش به زانو درمیآورد حکومت وحدت ملی با تمام ناکامیهایش بازهم برای مردم غیر اوغان خوب بود اینبار دیگر همه قدرت در چنگال فاشیزم است و پوست همه اقوام غیر پشتون را زنده زنده خواهد کند تا باشد که امراله صالح و سرور دانش چقدر از مردم غیر اوغان دفاع خواهد کرد این را زمان مشخص خواهد کرد یک سوال از مجاهدین دارم که بین حکومت فعلی و حکومت داکترنجیب اله خدا بیامرز چی فرقی است که شما کمر به نابودی آن بسته بودید و درمقابل این حکومت سکوت کرده اید و مثل شغال در سوراخهای خود پنهان هستید وبه بد بختی های مردم افغانستان میخندید شماها ثابت کردید که یکی از پنج بنای مسلمانی مسلمانان که جهاد است دروغ و بی معنی است دزدی،لواط،زنکه بازی بچه بازی،اعتیاد به انواع موادمخددرات، و نکته جالب اینجای کار که در زمان کمونیستها تنها شوروی در افغانستان آمده بود اما حالا از بیش از پنجا کشور خارجی کشور ما را به کمک مجاهدین صاحبان اشغال کرده و مجاهدین مثل موش فقط تماشا میکنند مسلمانان باید قبول کنند که جهاد و مجاهد هردو کلمه دروغ و بی معنی است.
حضرت هراتی

>>>   آقای حضرت هراتی
لطفا توهین نکنید.قوم انتحاری شما هزاره های بی شرم و وطن فروش استید که غلام حلقه به گوش ایرانید در افغانستان جایی برای شما خائن ها نیست اینجا کشور قهرمانانی بزرگی است که روزگاری امپراطوری ایران را به زانو در آوردند کسانی مانند محمود افغان بزرگ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است