بودجه ملی را حیف و میل می کنیم، ما را تشویق کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۵۸    ۱۳۹۸/۱۰/۲ کد خبر: 161487 منبع: پرینت

قیومی وزیر مالیه، همانی که هم از آمریکا معاش میگیرد و هم از افغانستان و بحیث خزانه دار شخصی اشرف غنی عمل می کند در مورد اضافه کردن بیش از دو میلیارد افغانی به کد 91 که توسط غنی به مصرف می رسد در پارلمان حاضر شد.

شماری از نمایندگان مجلس حکومت را متهم به حیف و میل پول بیت المال از بودجه ملی می‌کنند. قیومی جواب داد: "براساس نیازمندی های صورت گرفته (مانند کرایه خانه و خرج دسترخوان میلیونی وفاداران غنی مانند رییس قبلی کمیسیون انتخابات که در عین حال سناتور انتصاب شد و بعنوان دزدی از خزانه ملت آمریکا به زندان محکوم است) و حکم ریاست جمهوری وجود دارد و هیچ قانون شکنی در پروژه‌ها نشده و ما تقاضای تقدیر و تشویق از خانه ی ملت را داشتیم.

کریم پاکزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بودجه ملی
قیومی
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   این یک ضرب المثل عامیانه است که گفته شده طوریکه اسمان میغورد به انه اندازه باران نمیشود غنی که از مبارزه با فساد حرف میزند انطور نیست بلکه خودش و نزدیکانش در انواع فساد ها غرقهستند بخصوص در فساد مالی از همه پیشی قدم و در رتبه اول قرار دارند که نمونه مثال ان بیشتر از سه ملیارد افغانی مصرف در کد ۹۱ و چور و چپاول خزانه ملت و توسط قیومی مشاور و سرپرست وزارت مالیه که اسناد دزدی انها توسط تلویزیون طلوع نشر و پخش گردیده است .

>>>   تقدیر راباید قیومی از کسانی انتظار داشته باشد که برای شان ملیون ها افغانی از کد 91داده است مانند نورستانی ، عطا ، فضلی ، ملکه ،استاد سیاف، گلو ،ودیگر مستفید شده گان

>>>   ....به کسانیکه از این حکومت و ریس فاسد ، متعصب ، دیوانه و فاشیستش دفاع میکنند و یک دیوانه مجنون را بابا میگویند.

>>>   کارها و کارکردهای وزیر مالیه فعلی کشور قابل ستایش و تحسین است باید از طرف ولسی جرگه مشرانو جرگه قوه قضائیه وقوه اجرائیه مورد تقدیر و تحسین قرار گیرد یک کدر افغانستان است باید در زندگی مورد ستایش قرار گیرد بعد از مرگ ستایش کردن کار ملت های مرده است
حمید حراسانی از کلکته


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است